Жақсылықпен жаным дос

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жақсылықпен жаным дос

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бірінші сынып оқушыларына дүниетану пәнінен қажет.Бұл тақырып бойынша бала жақсылық жасауға,жақсы істер істеуге біреуге көмек көрсетуге үйренеді.Жақсылық жасай білу жақсы адамдардың қолынан келетінін ұғынады.Өзі де соған талпынады.Сабақты меңгеру барысында суретпен жұмыс,әңгімелесу,өз ойын ортаға салып,бөлісу тағы да басқа жұптық,топтық,жеке жұмыстар жүргізіледі.Бала жақсы есте сақтап қалу үшін бейнекөріністер көрсетіліп,бала өз ойымен бөліседі.Өз бойындағы жақсы қасиеттерді айтып береді.Өз досының бойындағы жақсы қасиеттерге тоқталып,дос арасындағы қарым-қатынас нығаяды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ тақырыбы:

Жақсылықпен жаным дос.

Мектеп: «Сазды орта мектебі» КММ

Күні :

Оқулық: 14-16 бет

Мұғалімнің есімі: Н.К.Тлеуова

СЫНЫП: 1-сынып

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Мақсаты:

  • 1.1.1.3.отбасы мүшелерінің арасындағыөзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп,мысал келтіру

Оқу мақсаты:

  • Барлық оқушылар:адамның әр кезеңде білдіретін түрлі эмоциялары мен сезім-күйлері туралы білy;


  • Оқушылардың басым бөлігі:жақсы істер қоғам игілігіне бағытталса, көңілге қуаныш және шаттық сыйлайтынын түсінy;

  • Кейбір оқушылар:әртүрлі қарым-қатынас туралы ақпарат алy.

Тірек сөздер:

эмоция – эмоция – emotion; сезімдер – чувства – feelings; көңіл-күй – настроение – mood;

жақсы істер – добрые дела – good deeds.

Ресурстар:

Әр оқушыға төрт фишкадан, мұғалім алдын ала дайындалған оқушылардың әртүрлі эмоциямен түскен фотосуреттері, балалар әнінің фонограммасы, оқулықтағы «Ойлана біл» тапсырмасынан сурет.

Сабақтың мақсаты:

1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру

Ынтымақтастық атмосфера орнату

Сабаққа байланысты деректі материалдар

Бір бірімізге жылы лебіз білдіріп,жақсы сөздер айтайық


Сабаққа қатысты ескертпелер


Өсиет әңгіме. «Адам теңіз жағасымен келе жатып, құмнан бір нәрсені көтеріп, теңізге лақтырып тұрған баланы көреді. Ол жақын келіп, баланың құмнан теңіз жұлдызын алып жатқанын байқайды. Баланың айналасы толған теңіз жұлдызы. Көптеген аумақты алып жатыр.

Теңіз жұлдыздарын неге суға лақтырып жатырсың? – деп сұрады адам.

Егер теңіз жағасында таңертеңге дейін қалатын болса, су кері қайтқанда олар өліп қалуы мүмкін,

деп жауап берді бала қимылын тоқтатпай.

Бұл тіпті ақымақтық қой! – деп айғайлап жіберді адам.

Жан-жағыңа қарашы, бұл жерде миллиондаған теңіз жұлдыздары жатыр.

Сенің әрекетің ештеңені де өзгертпейді.

Бала келесі жұлдызды қолына алып, бір сәт ойланып қалды да, сәл жымиды.

Оны суға лақырып тұрып:

Жоқ, менің әрекеттерім осы жұлдыз үшін көп нәрсені өзгертеді, – деп жауап берді».


Сергіту сәті









Ойын

Сабақты жұмыстарға қысқаша шолу жүргізуден бастаңыз. Оқушылардан қандай іс қызықтырғанын, қандай істер қуанышты эмоция мен жақсы көңіл-күй сыйлағанын сұраңыз. «Менің көңіл-күйім» тапсырмасында оқушылардан көңіл-күйлерін межеде белгілеуін ұсыныңыз. Оқушылардан өз қойған белгілерін түсіндіруін сұраңыз. Егер барлығының көңіл- күйі жақсы болса, өзіңіздің де қуанғаныңызды білдіріңіз. Бұл жұмыс кезеңін бірқалыпты әуенмен орындауға болады.

Көңіл-күй кемпірқосағы. Оқушылардың назарын өзіңіз алдын ала дайындап қойған «сөйлейтін қабырғада» ілінген фотосуреттерге аудартыңыз. Суретте олар әртүрлі көңіл-күйде болуы тиіс. Мысалы, таңдану, шаттану, мұңаю және т.б. Оқушылардан неліктен осындай эмоцияны сезінгенін сұраңыз. «Эмоция» сөзінің мағынасын қалай түсінетінін анықтаңыз. Эмоция дегеніміз сезім білдіру екенін түсіндіріңіз. Оқушыларға жұмыс дәптеріндегі «Көңіл-күй кемпірқосағы» тапсырмасын жеке орындауды ұсыныңыз. Тапсырманың орындалуын, суреттерді қандай фишкамен белгілегенін тексеріңіз. Содан кейін оқушылардың жұпта 2 минут өздерінде жағымды сезім қалдырған оқиғаларды естеріне түсіріп, сол бойынша әңгімелесуін сұраңыз. Жауаптарын тыңдаңыз. Бекіту үшін «Айна» ойынын өткізуге болады. Бір оқушыны тақтаға шақырыңыз және құлағына сезім атауын сыбырлаңыз. Ол айнадағы қимылды қайталап көрсетсін.

Сынып оқушылары оның қандай сезім түрі екенін табуы тиіс. Бұдан кейін қалған оқушылар «айна» болып, құлаққа сыбырлаған эмоция түрін қимылмен қайталайды.


Оқушылар табуы қажет: Қуаныш, шаттық бар жерде, Байқалады ерніңде.


Жауабы: Күлкі.








Қимыл-қозғалыс биі


Оқушылардан бір-біріне қарап, күлуі сұраңыз. «Сен білесің бе?» айдары бойынша нмәлімет беріңіз. «Ең қуанышты күлкі» байқауын өткізіңіз. Сабақтан кейін оқушыларды қалауы бойынша суретке түсіріп алыңыз. Фотоларын «сөйлейтін қабырғаға» іліп қойыңыз.



Менің көршім қандай? Жұптық жұмыс. Әркім өз көршісінің қандай екенін айтып береді.


Сурет қиындысынан коллаж жасау (топтық жұмыс)

Ой қозғау


Сабақтың қорытындысы

Сен қандай жақсы іс жасадың? Есіңе түсіріп,айтып бер.



Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру


Сабақ қорытындысын шығарған кезде оқушылардан қандай тұжырым жасағанын анықтаңыз. Олардан бірінші тапсырмаға қайтып оралуын сұраңыз. Оқушылар сабақ соңында көңіл-күй межесін белгілесін. Межеде х белгісінің саны дәл келген оқушылардың қол көтеруін сұраңыз. Оқушылардың жақсы іс жасағаннан өз көңіл-күйін дұрыс болжауға үйренгені үшін алғыс білдіріңіз.


Сен не білдің?

Дұрыс жауаптарды таңда.

  • Барлық адамдар бірдей.

  • Мереке – бұл қуаныш және шаттық.

  • Күн тәртібі тек балалар үшін ғана қажет.

  • Жақсы істер қуаныш сыйлайды.



Shape1


Оқушылар тірек сөздерді есте сақтауы үшін сезім туралы әңгімелесіп, сөйлемді толықтыруы керек. Адамдарда әртүрлі сезімдер мен …….(эмоция)

…….…….…….…….…….…….(emotions) …….…….…….…….(эмоция) болады.


Әр адам …….…….…….…….…….(жақсы істер) …….……….….…….(доброе дело) …….…….(goodworks) жасай алады.


Жақсы қасиеттерді айтып көрейік:

Көмектесу,жанашу,қамқор болу,адалдық, әділ болу,мейірімділік,сабырлы болу,өзін ісімен көрсету т.б.


Пәнаралық байланыс


Қосымша тапсырмалар


Жаратылыстану. «Сен білесің бе?» айдары «Адам» тарауымен байланысты.

Өнер. Қосымша тапсырманы орындау үшін балалар әнін таңдап алыңыз.

АКТ. Оқушылардан фотосуреттерден таныстырылым жасауын, бір күнде оқушылардың өзгерген көңіл-күйі туралы бейнежазба түсіруін сұраңыз.






Оқушылардан бір-бірінің көңіл-күйін көтеру үшін жақсы істерді атқаруға қайсысының қатысқысы келетінін сұраңыз. Ән айтуды (үш тілде айтса болады) ұсыныңыз. Әнді күрделі емес бірнеше қимылдармен толықтырыңыз.


Бағалау


Бас бармақ тәсілі арқылы бір-бірін бағалау


Оқушылар– әртүрлі эмоцияны, сезімді, көңіл-күйді өз сөздерімен сипаттай алады;

сабақтың әртүрлі кезеңдерінде өз эмоциялық жай-күйін анықтай алады.

Оқушылар

өз эмоциялары мен көңіл-күйілерін басқаруға болатынын түсінді;

егер қоғам игілігіне жасалған болса, жақсы істер табыс және жақсы көңіл-күй сыйлайтынын білді;

жалпыға пайда әкелетінін және айналаға қуаныш сыйлайтын істерді таңдауға үйренді.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.11.2018
578
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі