Материалдар / "Жақсылықпен жаным дос?" 1-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жақсылықпен жаным дос?" 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1-сынып дүниетану сабағы ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2020
417
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: дүниетану №4


Бөлім:

1.Өзім туралы

Педагогтің аты-жөні:

Тустикбаева А.Ж

Күні:

23.09.2020 ж

Сынып: 1 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жақсылықпен жаным дос.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру

Сабақтың мақсаты:

отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіру

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(ұйымдастыру кезеңі)

2 минут


Психологиялық дайындық жұмыстарын жүргізу

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

білім алушылар оқулықтарын дайындайды


Оқулық, қалам, дәптер

Сабақтың ортасы

31 минут

Өсиет әңгіме. «Адам теңіз жағасымен келе жатып, құмнан бір нәрсені көтеріп, теңізге лақтырып тұрған баланы көреді. Ол жақын келіп, баланың құмнан теңіз жұлдызын алып жатқанын байқайды. Баланың айналасы толған теңіз жұлдызы. Көптеген аумақты алып жатыр.

Теңіз жұлдыздарын неге суға лақтырып жатырсың? – деп сұрады адам.

Егер теңіз жағасында таңертеңге дейін қалатын болса, су кері қайтқанда олар өліп қалуы мүмкін,

деп жауап берді бала қимылын тоқтатпай.

Бұл тіпті ақымақтық қой! – деп айғайлап жіберді адам.

Жан-жағыңа қарашы, бұл жерде миллиондаған теңіз жұлдыздары жатыр.

Сенің әрекетің ештеңені де өзгертпейді.

Бала келесі жұлдызды қолына алып, бір сәт ойланып қалды да, сәл жымиды.

Оны суға лақырып тұрып:

Жоқ, менің әрекеттерім осы жұлдыз үшін көп нәрсені өзгертеді, – деп жауап береді

Сабақты жұмыстарға қысқаша шолу жүргізуден бастау. Суретте олар әртүрлі көңіл-күйде болуы тиіс. Эмоция дегеніміз сезім білдіру екенін түсіндіру. Бекіту үшін «Айна» ойынын өткізу. Бір оқушыны тақтаға шақыру және құлағына сезім атауын сыбырлау. Ол айнадағы қимылды қайталап көрсетсін.

Сынып оқушылары оның қандай сезім түрі екенін табуы тиіс. Бұдан кейін қалған оқушылар «айна» болып, құлаққа сыбырлаған эмоция түрін қимылмен қайталайды.

ОПрямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2 Прямая соединительная линия 3 қушылар табуы қажет: Қуаныш, шаттық бар жерде, Байқалады ерніңде. Жауабы: Күлкі.

ОПрямая соединительная линия 4 қушылардан бір-біріне қарап, күлуі керек. . «Сен білесің бе?» айдары бойынша мәлімет беру. «Ең қуанышты күлкі» байқауын өткізу.

Өсиет әңгімені айтып беру. Теңіз жұлдызшаларының суреттерін көрсету. Кімнің теңіз жұлдызын көргенін сұрау. Өсиет әңгіменің идеясын қалай түсінгенін тексеру:

Бала неліктен осы іспен айналысты?

Ол неліктен күлді?

Өсиет әңгіменің тәрбиелік мәніне назар аударту: бала жақсы, пайдалы іс жасады, өз еңбегінен қуаныш сезінді.

Ойлана біл. Әдемі қорапшаны көрсету. Оны «жақсы істер сандықшасы» деп атап, бұл сандықшаны толтыру қажет екенін айту

Жақсы істер қуаныш сыйлайды. Олар ұзақ жылдар бойы есте қалады. Жақындарыңа қамқор бол. Достарыңды қолда. Әлсіздерге көмектес. Табиғатты қорға. Жақсы істер адамдарды жақсылыққа жетелейді.









мақтау



















мақтау

















Мақтау























мақтау





















мақтау









Оқулықтағы суреттер







оқулық







суреттер









суреттер



























оқулық





























сюжетті суреттер

Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалату


Т үсінбедім Сұрағым бар Түсіндім




«Смайлик

тер » арқылы

Қолдарының қимылы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!