Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаратылыстану 2сынып қмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін_______________А.Р.Утекеева
Пәні: |
Жаратылыстану |
|
Бөлім: |
Жер және ғарыш |
|
Педагогтің(Машықкердің) аты-жөні |
Кенгесбаева Жансая Жаксылыкқызы |
|
Күні: |
02.02.24 |
|
Сынып: 2в |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қыстан кейін неліктен көктем шығады? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.4.3.1 негізгі уакыт өлшем бірліктерін ажырату; 2.1.2.1 «акпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру. |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Күн мен түннің, жыл мезгілдерінің неліктен ауысатынын біледі. Көптеген оқушылар: Ғарыш денелерінің қозғалыстарына байланысты түрлі уақыт бірлігтерімен (тәулік,ай,жыл) танысады. Кейбір оқушылар: Күн мен түннің, жыл мезгілдерінің ауысуын түсіндіре алады. |
|
Құндылықтар |
Өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгендеу. Кіріспе-қызықтырушылық кезеңі Окушылардын сабакка дайындығын тексереді. Сыныпты өнімді әрекет етуге бейімдейді. Өленнін көмегімен жағымды көңіл күй орнатады. Окушылармен сабақтың такырыбын нақтылау, сабақ мақсаттарын қою және оларға қол жеткізу жолдарын белгілеу бойынша жұмыс ұйымдастырады. Мына суреттерді не біріктіретіні туралы ойлануды ұсынады
Бұл суреттерге ортақ нәрсе-уакыт. Бірлесіп сабактың такырыбы мен сабакта білу қажеттіліктері белгіленеді. Балаларға үйде өздері ойлап тапқан ғаламшарларды көрсетуді ұсыныңыз. Өз ғаламшары туралы әңгімелеуді сұраңыз. |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
Өзінің жұмыс орнын ұйымдастырады. Мұғаліммен сәлемдесіп, сабакка дайындығын өздігінен бағалайды.
Қойылған мәселе бойынша болжамдар ұсынады. Тақырып пен максаттарды талқылауға катысады. Мақсатты дауыстап айтады. Окушылардың оқу материалын қаншалықты меңгергені бағаланады. -Күн мен түннің, жыл мезгілдерінің неліктен ауысатынын білеміз.
Оқушылар жұптарында ғаламшарлар туралы әңгімелейді. |
Мұғалімнің мақтау, ынталандыру сөздері Дескриптор: -Мәселе бойынша болжамдар ұсынады, өз ойдарын жеткізе біледі(2б) Дескриптор: -оқушылар нақты материалды білу және меңгеру деңгейі(1б) |
Оқулық Кесте |
Сабақтың ортасы 20 мин 10мин |
Адамзат осы уақытқа дейін көптеген ұлы істерді тындырды. Ол фабрикалар мен зауыттар, көпқабатты үйлер салды, ғарышқа зымырандар жіберді, тіпті Айда да болды. Адам тек уакытты ғана тоқтата алмайды. Уакыт өзінің жолымен алға карай жылжиды. Ол адамға тәуелді емес және бір минут жылдам да емес, бір минут баяу да емес, белгілі бір қарқынмен келеді. Өзекті сұрак. Аспан денелерін бақылау арқылы адамдар кандай уакыт аралығын аныктады?
Балаларға оқулықтағы мәтінді окып, өз болжамдарын тексеруді ұсыныңыз. 1. Ежелгі адамдар өздері үшін уақыттың қандай алғашқы бірліктерін ашты? (Күн, түн, жыл мезгілдері). 2. Уақыт аралықтарын анықтауға оларға не көмектесті? (Күн мен Ай). Оқушыларға иллюстрацияларды карап, маусымдық өзгерістерді сипаттауды ұсыныңыз. 1. Жыл мезгілдерінің ауысуы неге қатан реттілікпен жүреді? 2. Ғаламшарда күн мен түн неге ауысады?
Динамикалық үзіліс «Күн мен Түн туралы» динамикалық үзіліс. Балаларға жұптарға бөлініп, кімнің Күн, кімнің Түн болатнын белгілеуді ұсыныңыз.
Телурий аспабының көмегімен Жердін өз білігін және Күнді айналуын көрсетіп, бірлесіп қорытындыны тұжырымдаңыз. Корытынды. Жер Күнге біресе бір жағын, біресе екінші жағын қоя отырып, өз білігінен айналады: күн мен түннің ауысуы жүреді. Жер Күнді айналады: жыл мезгілдерінің ауысуы жүреді. Жер Күнді толық бір жылда айналып шығады.
Күнтізбені пайдаланып: -күнтізбелік жыл кашан басталатынын; -оқу жылының қашан аяқталатынын; -елімізде Наурыз мерекесінің қашан тойланатынын; -туған күніңді қашан атап өтетініңді анықта.
Суреттерді пайдаланып, қанша уакыт өткенін болжа.
Айгүл өлшегіш жолақ жасады. Барлык бүтін жолақ пен оның әрбір бөлігі нені білдіреді?
Балаларға жыл ішіндегі күндердің саны туралы мәтінмен жұмыс ұсыныңыз. Балаларға неге жыл ішінде айлардың күн саны әртүрлі болатынын түсіндіруды ұсыныңыз. Стикердегі ақпаратпен қызықтырыңыз.
Ғылыми күнделікпен жұмыс Ғылыми күнделікпен жұмыс жасауды, көмекті пайдаланып, анықтамаларды толықтырып жазуды, бос орындарды толтыруды ұсынады.
•Үстелүсті күнтізбе жасау.
Оқылған материал бойынша оқушыларға сұрақ қояды: 1. Жылдың негізгі өлшем бірліктерін ата. 2. Күн мен түннің ауысу себебін айт. 3. Сөйлемді толыктыр: Жердің Күнді айнала қозға луына байланысты жыл мезгілдері ауысады. |
Оқушылар мәтінмен танысып, сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар оқулықтағы мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді.
Қимылдарды орындайды. Қол ұстасып, шенбер бойымен жүгіреді. Күн Түннен кашады, Бір-бірінен кашады. Кезек-кезек жүрелеп отырады.
Оқушылар бақылайды, қорытынды жасайды: Жыл – Жердің Күнді толық бір, айналым жасауға кететін уақыт аралығы. Ай – Айдың Жерді толық бір айналым жасауға кететін уақыт аралығы. Тәулік – Жердің өз білігін толық бір айналым жасауға кететін уақыт аралығы.
Жұптарда күнтізбемен жұмыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді.
•1-2 сурет,1-3 ай •3-4 сурет,бірнеше сағат (түн)
Бүкіл жолақ жыл, түрлі түсті бөліктер жылдың 4 мезгілі, 1 тікбұрыш – бір ай.
Оқиды, сұрақтарға жауап береді.
Ғылыми күнделікте тапсырма орындайды, қорытынды жасайды. Бір жылда 12 ай, 365 күн бар. Жыл қаңтар айынан басталады. Бір айда (ақпаннан басқа) 30 не 31 күн бар. Бір аптада 7 күн бар. Аптаны соңғы күні – жексенбі. Бір тәулікте 24 сағат бар.
Сұрақтарға жауап береді, Зерделенген материалды еске түсіріп, корытындылайды. |
Дескриптор: -оқушылар мәтінді оқып, танысып, сұрақтарға жауап береді(2б)
Дескриптор: -оқушылар оқулықтағы мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді(1б)
Дескриптор: -жұптарда күзтізбемен жұмыс жасайды(1б) -сұрақтарға жауап береді(1б)
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді(1б) -зерделенген материалды еске түсіріп, қорытындылайды(1б) |
Оқулық Суреттер Оқулық Тақта Интернет ресурстар Қалта күнтізбелері 450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |