Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ 4 СЫНЫП СУДЫҢ ЕРІТКІШТІК ҚАСИЕТІ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: Сынып: 4 |
Мектеп: Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Судың еріткіштік қасиеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары |
4.3.3.1табиғаттағы су айналымын сипаттау 4.1.2.1зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Өмір бойы білім алу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 минут |
I.Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық: Күндей жадырап, Жұлдыздай жарқырап, Бүгінгі сабақты бастаймыз! ІІ.Қызығушылықты
ояту”Оқушыларға судың дыбысын тыңдату.Бұл ненің дыбысы?-Су
дегеніміз не? Бірақ тыныш тұрмайды. Сақтамасаң-қорын тек, Барша тірлік қурайды.(Су) Сылқ-сылқ күледі Аяғы жоқ жүреді(Су) -Қалай ойлайсыңдар, сабақта не жайлы сөйлесеміз? -Сабақтың соңында қандай жетістіктерге жетеміз деп ойлайсыңдар? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Мақсаты: су туралы білімдерін қайта жаңғырту, өзара ақпарат алмасу,судың қасиеттерін және жауын шашын түрлерін еске түсіру арқылы судың ерігіштік қасиетін тәжірибе арқылы анықтау. |
Орындарынан тұрып психологиялық дайындық жасайды Видио тыңдайды Жұмбақтардың шешуін табады Мақсатын анықтайды |
презентация Жауын шашынның дыбысы көрінісі суреттелген видио көрсету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы 3 минут 5 минут 10 минут 5 минут 8 минут 4 минут 2мин |
Судың 3 күйі арқылы жұмбақтарға жауап берумен топқа бөлінеді: 1топ:СУтобы 2 топ:Бу тобы 3 топ:Мұз тобы Ерігенде су мұзға айналады. Қатқанда су буға айналады. Буланғанда мұз суға айналады. – Мына жұмбақтарға жауап беріңдер. 1. Жылт – жылт етеді, Жылғалардан өтеді. ( су, сұйық түрі) 2. Өзі судан жаралған Бірақ жылыдан қорқады. (мұз. қатты күйі) 3. Көзге көрінгенмен, Қолға ілінбейді. ( бу. газ күйі ) Бұл балалар судың үш күйі екен Миға шабуыл І топ:Су .ІІ топ: Бу. ІІІ топ:Мұз 3 топқа 3 түрлі тапсырма беремін: 1 топқа:Табиғаттағы су айналымын инфографикасын қарап,ретімен су айналым жоспарын құрып ,постер арқылы қорғап шығады 2 топқа:Жауын шашын түрлерін құрылысымен сәйкестендіреді. 3 топ:Судың қасиетін топтастырып жазып шығады. /Әрбір топ постер құрастырды, ақпараттарымен өзара алмасады. Бір топта айтылған ақпараттың екінші рет қайталанбауы қадағалануы керек. Топтар су туралы постерлерін тыңдалған ақпаратпен толықтырады/ . Су пішінсіз бу сұйық еріткіш мөлдір жабысқақ қатты /Су түссіз, көлемі жоқ, аққыштық қасиетке ие,қатты , газ, сұйық күйде кездеседі, тіршілік үшін маңызды, сусыз тіршілік жоқ/ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бірін-бірі бағалайды. ДИСКРИПТОРЫ: 1.Табиғаттағы су айналымын үдерісін білеміз 2.Жауын шашын түрлерін бір бірінен ажырата аламыз 3.судың қасиеттерін білеміз Жаңа сабақ .Талқылау сұрағы. Мақсаты: өзара ақпарат алмасу арқылы судың маңыздылығын анықтау.Су қайда көп кездеседі? Жанды табиғатта ма, жансыз табиғатта ма? Судың табиғат үшін маңыздылығы қандай? Оқушылар жұппен сұрақты талқылайды. 1 ОҚУШЫ /Су – тіршілік көзі. Жер бетінің 2/3 бөлігін су алып жатыр. Жанды табиғатта көп кездеседі, себебі, олардың тіршілігі үшін қажет. Қосымша ақпарат:Су жансыз табиғатта да кездеседі. Себебі, су- жансыз табиғат. Бұлттар да, жаңбыр, мұхит , теңіз барі де судан тұрады. 2 ОҚУШЫ Ғалымдардың айтуынша, адам организмі 86 пайыз судан тұрады екен. Егер организмде судың мөлшері азайса, онда адам әртүрлі ауруға шалдығады. 3 ОҚУШЫ :Қарбыздың 98 % -ы, қызанақтың 75%-ы судан тұрады Кейбір теңіз жәндіктері, мысалға медузаның денесінің 97-98% судан тұрады/.Қорытынды:Су барлық ағзаның құрамында кездеседі. болады Мақсаты: Судың табиғи көздерін салыстыру. СУДЫҢ ТАҒЫ БІР ҚАСИЕТІ ОНЫҢ КЕЗ КЕЛГЕН ЗАТТЫ ЕРІТЕ АЛУЫ.ЕРІТКІШТІК ҚАСИЕТІ.КЕЗ КЕЛГЕН ТАЗА СУДЫ АЛАМЫЗ .ЭКПЕРИМЕНТ ЖАСАЙЫҚ. Тәжірибе : - Бізге су мөлдір ішінде ештеңе көзге көрінбейді. Қазір таза суды әйнек бетіне тамызып, оның астынан май шаммен қыздырамыз. Су буға айналып, ұшып кетеді. Ал әйнектің бетінде ақшыл дақ қалады. – Бұл не дақ екен? Бұл суда басқа еріген біздің көзімізге көрінбейтін заттар бар дегенді дәлелдейді. Таза мөлдір судың өзінде ерілген заттар бар. Ал ащы көл, өзенде, теңізде мұндай заттар көп болады. Табиғатта ешбір қосылысы жоқ таза су кездеспейді.Жер бетіндегі су мөлшері 97 % -теңіз суы. Ал 3 % -ғана тұщы су. Біздің елімізде тұщы су жеткілікті. Олай болса буг ін біз суда еритін,нашар еритін және ерімейтін заттармен танысамыз. Минерал су мен газдалған суларды салыстыру. Минерал су жерасты сумен араластырып табиғи жолмен алынған өз қасиетін өзгерткен сулар.Құрамында еріген тз бен газ болады.Минералды сулар адам ағзасына түрлі ауруды емдеу үшін қолданадаы.Минералды судың дәмі мен ісі болады.Минералдар суда ериді.(видио)Газдалған су сумен қосылған қоспа суда ериді. Кәдімгі иод,брилиант көгін алып қарасақ ,бұларда суда ерітілген мединада қолданылатын ерітінділер.Нәтиежесінде бұлар суда ериді.(заттарын көрсету) Тәжірибе жасау:Өзім ыстық стақанға су құйып оған пакет чай салып,көрстемін және салқын суға пакеттик чай салып екі стақандағы суды салыстарымын.Не байқадыңдар?деп сұрақ қоямын.Қай стақандағы чай ерте еріді?Оқушылар жауабын тыңдаймын. НӘТИЖЕСІНДЕ:ЗАТТАРДЫҢ СУДА ЕРІГІШТІК ҚАСИЕТІ БІРДЕЙ БОЛА БЕРМЕЙДІ ЕКЕН,СУДЫҢ ТЕМПЕРАТУРАСЫ ДА СУДЫҢ ЕРІГІШТІК ҚАСИЕТІНЕ ӘСЕР ЕТЕТІНІНЕ КӨЗІМІЗДІ ЖЕТКІЗЕМІЗ:Ыстық суда чай түйіршіктері тез еритінін білдік. Оқушыларға тәжірибе жасатуға 3 топқа 3 тапсырма беремін:Бірақ өмірде бәрібірдей суда ери бермейді екен. І ТОПҚА:стақан су мен тұз,қант беремін.суда еритінін ерімейтінін тәжірибе арқылы көз жеткізіп нәтижесін жазады, ІІ ТОПҚА:ҚҰМ МЕН САЗ БЕРЕМІН,СУ МЕН ІІІ ТОПҚА:КРАХМАЛ 1 – тәжірибе 1-топ. Суға қант салып араластырайық. Қант еріп кетті. Су мөлдір күйінде қалды. Судың дәмі тәтті болды. Қант суда жақсы ериді.2 – тәжірибе.. Суға тұз салып араластыру.Суға бір қасық тұз салып араластыру. Тұз суда еріп кетті. Су мөлдір күйінде қалды. Судың дәмі ащы болды. Тұз суда жақсы ериді. ІІ ТОПҚА:ҚҰМ МЕН САЗ БЕРЕМІН, СУ МЕН 3 – тәжірибе.2 – топ. Стақандағы суға құм салып араластыру. Құм қиыршықтары сол қалпында стақан түбіне шөгеді. Құм суда ерімейді. 4 – тәжірибе. Стақандағы суға саз салып араластыру. Су лайланады. Суды біраз тұндырсаң, саз түбіне шөгеді. Саз суда ерімейді. ІІІ ТОПҚА 5 тәжірибе :КРАХМАЛ .стақандағы суға крахмал салып араластыру.Суды біраз тұндырсақ,крахмал сумен араласып тұнба болады.Суда крахмал нашар ериді. Жасаған тәжірибе бойынша суда еритін, ерімейтін және нашар еритін заттарды жазу.Қорытынды: суда еритін де, ерімейтін де заттар бар.
Дискрипторы: 1.суда қант пен тұздың еритінін анықтай аламыз 2.Құм мен саздың суда ерімейтінін анықтай аламыз 3 крахмалдың суда нашар еритінін анықтай аламыз 4.тәжірибе жасау арқылы судың ерігіштік қасиетін білеміз. «Аяқталмаған сөйлем....» Су.................... Су................... Су................... Су................ Рефлексия:Ұстазға хат: Сабақта маған ......................ұнады/ұнамады Сабақта маған ...........қызықты / қызықсыз болды Алдағы уақытта.....................білгім келеді |
Жұмбақтарға жауап береді
Судың үш күйіне байланысты топқа бөлінеді
1топ:инфографаға қарап,табиғаттағы су айналымын ретімен жазады,қорғайды
Суреттерге қарап,жауын шашынның түрлерін ажыратады.жазады, айтады.
Судың қасиеттерін постер арқылы топтастырып жазады,оқиды.
Топ бірі бірін бағалайды
Дискрипторды оқиды.
Сұрақтарға жауап береді. |
Парақшалар. Слайдтар
Плакаттар 3 топқа үлестіру. Маркерлер,суреттер КАРТА МЕН ГЛОБУС ВИДИОЛАР ӘЙНЕК, МАЙ ШАМ, СУ, ҚОСПАСЫ БАР,СІРІҢКЕ
Минерал су,газдал,ан су,иод.брилиант көгі,акварель краска,стақан ,су.
ОҚУШЫЛАРҒА МИНЕРАЛ СУДЫ СТАҚАНҒА ҚҰЙДЫРЫП ІШКІЗУ.
шай мен ыстық су салқынсу
|