ЖаратылыстануЖер және ғарыш | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 2 | Қатысқандар саны: 18 | Қатыспағандар саны:0 |
Сабақ тақырыбы: | Ай- Жердің табиғи серігі.
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 2.4.1.2 - Жердің табиғи серігін анықтау;2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже); |
Сабақ мақсаттары |
|
Бағалау критерийлері | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Атау, есте сақтау, суреттермен сипаттау, қолдану, тұжырымдау, қорытынды жасау. |
Тілдік мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология: серік, Ай, жылу, жарық.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Ай-Жердің жалғыз табиғи серігі.Ол Жерді айнала қозғалады. |
|
Құндылықтар-ды дарыту | «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының білім беру мазмұны арқылы жүзеге асырылуы |
Пәнаралық байланыстар | Қазақ тілі, жаратылыстану. |
Бастапқы білім | Ай туралы түсінігі 1сыныптан бар. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы1.Жағымды көңіл күй туғызу.2.Тақырыпқа кіріспе.3. Мақсатты тұжырымдау.
4. Үй тапсырмасын тексеру.
5. Негізгі бөлім бойынша жұмыс.
Дереккөз
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
| (МК) Ұйымдастыру кезеңіМақсаты:Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру және жағымды көңіл-күй орнату.Тақтадан оқу хормен:Терең ғылым сананың,Тегі дөп ой саламын.Маңыз беріп оқимыз,Ай мен Жердің сабағын./Оқушының сыни ойлау дағдыларын дамыту, сабақтың тақырыбын анықтау. «Викториналық сұрақтар» әдісіАйды күннің қай мезгілінде көре аламыз?Ай туралы не айтасың?Айдың пайдасы бар ма?Оқушылардың пікірін тыңдау.Суреттер арқылы оқып, пікірлерді ортаға салады.Дескриптор:Оқушылар Айдың түнде көрінетіні туралы айтады.Айды суреттейді.Қ. «Үш шапалақ»әдісіҚосымша ақпарат: Ай фазасы — Айдың жерге көрінетін бөлігінің әр түрлі пішінде болуы. Күннен түсетін жарықтың жеpгe, Айға түрліше қалыпта орналасуынан жаңа Ай туғанда орақ тәрізді болып көрінеді. Жаңа Ай Күннен шығысқа қарай қозғалады да, біртіндеп тола бастайды. 2 аптада дөп-дөңгелек толған Айға айналады. Бірақ осы қалпында тұрып қалмайды. Келесі жаңа фазасына ауысады. Айдың Күн түсіп тұрған жағы жарық болып тұрады. Айдың тұтылуыАйдың шала тұтылуы Ай Жердің көлеңкесіне енген уақытта басталып, 3,75 сағатқа созылады. Осы уақыттың орта шенінде Ай толық тұтылып, ол 1,75 сағатқа созылады. Толық тұтылу кезінде жер атмосферасынан шағылған Күн сәулесінің шамалы мөлшерінің Ай бетіне түсуі салдарынан Ай беті күңгірттенеді. Күн тұтылу тек жаңа Ай, ал Ай тұтылу тек толған ай кезінде (бірақ олардың әрқайсысында емес, тек Күн мен Айдың аспан сферасындағы көрінерлік жолы қиылысатын Ай орбитасының түйіндеріне Күн мен Ай айтарлықтай жақын келгенде) ғана болады. Есте сақта! (Дәптерге жазу) Ай-Жердің жалғыз серігі. Ол Жерді айнала қозғалады.(Ұ,Қ) «Ойлан.Бірік.Талқыла.» стратегиясы Рефлексия: Не үйреніп,не білдік?Сабақта не қызық болды?Қандай қиындықтар кездесті?Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасауБағалау. «Жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар критерийлер бойынша өздерін бағалайды. |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Дереккөздерге сүйеніп ойларын айтуды тапсырамын. | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Бүгінгі сабақтан алған әсерін, жетістігін айтып, өзін-өзі бағалауға мүмкіндік беру. | Денсаулық және қауіпсіздік техника-сының сақталуы
Қауіпсіздік шаралары ескертіліп отырады. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды. Сабақ өз дәрежесінде өтті. Жоспарланған саралау сабақ барысында өз нәтижесін берді. Ай –Жердің табиғи серігі туралы керекті мағлұматтарды алды деп ойлаймын. Себебі сұрақтары мен пікірлері арасында қызығушылық көп болды. Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарға өзгерту енгізбедім.
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Дереккөздер арқылы алынған қосымша ақпараттар сабақтың мазмұнын ашты.2: Викториналық сұрақтар арқылы пікірлерін айтты.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Айды суреттеу.2: Постер қорғау.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? *Дереккөздерді керегіне қарай пайдалану керек. |