ЖаратылыстануЖер және ғарыш | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 2 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны:0 |
Сабақ тақырыбы: | Алуан түрлі ғаламшарлар.
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 2.4.2.2 - Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру;2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру; |
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийлері | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Атау, есте сақтау, суреттермен сипаттау, қолдану, тұжырымдау, қорытынды жасау. |
Тілдік мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология: алып ғаламшар, сақина тәріздес, жел болып тұратын ғаламшар, мұздан тұратын ғаламшар.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Ғаламшарлар бір-бірімен соқтығысуы мүмкін бе?Ғаламшарлардың түрлі сипаты бар. |
|
Құндылықтар-ды дарыту | «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының білім беру мазмұны арқылы жүзеге асырылуы |
Пәнаралық байланыстар | Қазақ тілі, жаратылыстану. |
Бастапқы білім | Ғаламшарлар туралы алдыңғы сабақтардан түсінігі бар. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы1.Жағымды көңіл күй туғызу.2.Тақырыпқа кіріспе.3. Мақсатты тұжырымдау.
4. Үй тапсырмасын тексеру.
5. Негізгі бөлім бойынша жұмыс.
Дереккөз
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
| (МК) Ұйымдастыру кезеңіМақсаты:Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру және жағымды көңіл-күй орнату.Тақтадан оқу хормен:Терең ғылым сананың,Тегі дөп ой саламын.Маңыз беріп оқимыз,Ғаламшарлар сабағын./Оқушының сыни ойлау дағдыларын дамыту, сабақтың тақырыбын анықтау. «Викториналық сұрақтар» әдісіАлып ғаламшар деген не?Ғаламшарлар ретін айтып бер.Күнді сипаттаап бер.Ай туралы не білесің?Оқушылардың пікірін тыңдау.Суреттер арқылы оқып, пікірлерді ортаға салу.Дескриптор:Өткен сабақтар туралы қайталайды.Қ. «Үш шапалақ»әдісі.Жаңа сабақ бойынша мәлімет. Жер тобындағы ғаламшарлардың серіктері аз немесе мүлдем болмайды. Сақиналар жүйесі де жоқ. Олардың беткі қабаттары қатты. Бұл ғаламшарлар Күнге жақын орналасқан. «Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)Алып ғаламшарлардың қатты қабаты болмайды.Олар Күннен алысорналасқан.Массаы мен мөлшері бойынша олар өте үлкен. Есте сақта! (Дәптерге жазу) Күн жүйесінің ғаламшарлары екіге бөлінеді:Жер тобы ғаламшарлары-Меркурий, Шолпан, Жер, Марс және алып ғаламшарлар-Юпитер, Сатурн, Уран, Нептун.(Ұ,Қ) «Ойлан.Бірік.Талқыла.» стратегиясыКүн жүйесінің үлгісін жасау.Дескриптор:60 беттегі суретпен жұмыс жасайды.Қатесін тауып түзетеді. Рефлексия: Не үйреніп,не білдік?Сабақта не қызық болды?Қандай қиындықтар кездесті?Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасауБағалау. «Жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар критерийлер бойынша өздерін бағалайды. |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Дереккөздерге сүйеніп ойларын айтуды тапсырамын. | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Бүгінгі сабақтан алған әсерін, жетістігін айтып, өзін-өзі бағалауға мүмкіндік беру. | Денсаулық және қауіпсіздік техника-сының сақталуы
Қауіпсіздік шаралары ескертіліп отырады. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды. Сабақ өз дәрежесінде өтті. Жоспарланған саралау сабақ барысында өз нәтижесін берді. Алуан түрлі ғаламшарлар жөнінде мағлұматтар алды. Сипаттамаларымен танысты. Себебі сұрақтары мен пікірлері арасында қызығушылық көп болды. Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарға өзгерту енгізбедім.
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Дереккөздер арқылы алынған қосымша ақпараттар сабақтың мазмұнын ашты.2: Викториналық сұрақтар арқылы пікірлерін айтты.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Ғаламшарлар сипаттамасы қызығушылық тудырды.2: Есте сақтаа бұрышын түсіну.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? *Дереккөздерді керегіне қарай пайдалану керек. |