Материалдар / Жаратылыстану. Жер және ғарыш. Жер мен Күн. Жаңартылған бағдарлама.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаратылыстану. Жер және ғарыш. Жер мен Күн. Жаңартылған бағдарлама.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану. Жер және ғарыш. Жер мен Күн. Жаңартылған бағдарлама.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
3009
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаратылыстану

Жер және ғарыш

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы:

Жер және ғарыш. Жер мен Күн.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.4.1.1 - Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру;

2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайлардыжәнезерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Оқушылар астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттап, «ғарыш» ұғымын түсіндіре алады.

Көптеген оқушылар: Оқушылар ғарышты, сондай-ақ ғарыш денелерін зерттеуге арналған аспаптарды, құралдарды және ұшу аппараттарын атайды.

Кейбір оқушылар: Оқушылар біздің белгілі бір кеңістікте өмір сүретінімізді, уақытты есептейнімізді біледі.

Бағалау критерийлері

  • Бөлім контексінде оқушылар кеңістік пен уақыт өлшем бірліктері туралы біледі, Ғарыштағы қашықтық пен уақыт рөлін түсіндіреді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Атау, есте сақтау, суреттермен сипаттау, қолдану, тұжырымдау, қорытынды

жасау.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология: жұлдыз, Күн, Жер, жылу, жарық.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Күн- қызған үлкен шар.

  • Күннің қуатын адамдар өз мақсатына пайдаланады.


Құндылықтар-ды дарыту

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының білім беру мазмұны арқылы жүзеге асырылуы

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, жаратылыстану.

Бастапқы білім

Күн және Жер туралы мағлұмат 1сыныптан бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Жағымды көңіл күй туғызу.

2.Тақырыпқа кіріспе.

3. Мақсатты тұжырымдау.





4. Үй тапсырмасын тексеру.



















5. Негізгі бөлім бойынша жұмыс.















Дереккөз































































Сабақтың ортасы





Сабақтың соңы


(МК) Ұйымдастыру кезеңі

Сергіту жаттығуы

«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

/Оқушының сыни ойлау дағдыларын дамыту, сабақтың тақырыбын анықтау.

«Викториналық сұрақтар» әдісі

  • Түнгі аспаннан не көруге болады?

  • Күн туралы не айтасың?

  • Оларсыз өмір сүруге бола ма?

Оқушылардың пікірін тыңдау.

Ұ. Оқулықпен жұмыс.

Суреттер арқылы оқып, пікірлерді ортаға салады.

Дескриптор:

  • Оқушылар күннің жылу, жарық беретіні туралы айтады.

  • Біз жер шарында өмір сүретінімізді түсіндіреді.

Қ. «Үш шапалақ»әдісі

Қосымша ақпарат:

Күн – кәдімгі жұлдыз,сондықтан оны жалпылама зерттеу жұлдыздар табиғатын түсінуге көмектеседі. Ол Күн жүйесіндегі орталық және ең орасан зор дене болып табылады. Күннің массасы Жердің массасынан 333 000 есе үлкен және басқа барлық планеталарды бірге алғандағы массадан 750 есе асап түседі. Күн өздігінен сәуле шығаратын зор энергия көзі. Ол күн жүйесіндегі барлық денелерге – сәуле шашу арқылы күшті әсер етеді: оларды қыздырады, планеталар атмосферасына әсер етеді, жердегі тіршілікке қажетті жарық пен жылу береді, барлық өсімдік пен жануарлар әлемінің өмір сүруін қамтамасыз етеді. Күн энергиясының біраз бөлігі тас көмір, мұнай және басқа пайдалы қазбалар түрінде Жер астында сақталған.

Жер — Күн жүйесіндегі Күннен әрі қарай санағанда үшінші ғаламшар адамзаттың тіршілік ететін бесігі. Оның табиғи серігі – Ай. Ай Жерді 384000 км орташа қашықтықта айналады. Жердің өз осінен айналуы себебінен Жерде күн мен түн ауысса, ал оның осінің орбита жазықтығына көлбеулігі мен Күнді айналуы салдарынан Жерде жыл мезгілдері өзгеріп отырады. Жердің жасы шамамен 4,5 млрд. жыл деп есептеледі. Жер Күнді айналып жүрген 9 планетаның ішінде мөлшері мен массасы бойынша 5 орында. Осы күнгі космогониялық түсінік бойынша Жер осыдан 4,5 млрд. жыл бұрын Күн айналасындағы кеңістікте шашыраған газ-тозаң заттан, планеталар тартылыс күшінің әсерінен пайда болған. Қатты материя кесектерінің соқтығысып, жабысуынан планеталар ұлғая берген.

Есте сақта! (Дәптерге жазу)

Күнге қатты күюге тіке күннің астында баскиімсіз жүруге, көзілдіріксіз күнге қарауға болмайды.

Т.Постер қорғау. «Күн»

Ширату жаттығулары

Дескриптор:

Бөлім контексінде оқушылар кеңістік пен уақыт өлшем бірліктері туралы біледі, Ғарыштағы қашықтық пен уақыт рөлін түсіндіреді.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Ж ұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау









ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушыларға«Нысана»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.












































































































Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Дереккөздерге сүйеніп ойларын айтуды тапсырамын.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



Бүгінгі сабақтан алған әсерін, жетістігін айтып, өзін-өзі бағалауға мүмкіндік беру.

Денсаулық және қауіпсіздік техника-сының сақталуы



Қауіпсіздік шаралары ескертіліп отырады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды.

Сабақ өз дәрежесінде өтті. Жоспарланған саралау сабақ барысында өз нәтижесін берді. Күн мен Жер туралы керекті мағлұматтарды алды деп ойлаймын. Себебі сұрақтары мен пікірлері арасында қызығушылық көп болды.

Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарға өзгерту енгізбедім.








Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Дереккөздер арқылы алынған қосымша ақпараттар сабақтың мазмұнын ашты.

2: Постер арқылы пікірлерін айтты.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Өз пікірлерін айтқызу.

2: Күннің ғаламшарға пайдасы туралы ойын айтқызу.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Күн сәулесінің пайдасы мен зияны туралы толық білу керек.















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!