(МК) Ұйымдастыру
кезеңі
Сергіту
жаттығуы
«Мен ақылды баламын» әр бала
өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын
айтады.
Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін.
Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін
т.б.
«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген
сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді
таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу,
сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
/Оқушының сыни
ойлау дағдыларын дамыту, сабақтың тақырыбын
анықтау.
«Викториналық
сұрақтар» әдісі
Оқушылардың
пікірін тыңдау.
Ұ. Оқулықпен
жұмыс.
Суреттер арқылы
оқып, пікірлерді ортаға салады.
Дескриптор:
Қ. «Үш
шапалақ»әдісі
Қосымша
ақпарат:
Күн – кәдімгі
жұлдыз,сондықтан оны жалпылама зерттеу жұлдыздар табиғатын түсінуге
көмектеседі. Ол Күн жүйесіндегі орталық және ең орасан зор дене
болып табылады. Күннің массасы Жердің массасынан 333 000 есе үлкен
және басқа барлық планеталарды бірге алғандағы массадан 750 есе
асап түседі. Күн өздігінен сәуле шығаратын зор энергия көзі. Ол күн
жүйесіндегі барлық денелерге – сәуле шашу арқылы күшті әсер етеді:
оларды қыздырады, планеталар атмосферасына әсер етеді, жердегі
тіршілікке қажетті жарық пен жылу береді, барлық өсімдік пен
жануарлар әлемінің өмір сүруін қамтамасыз етеді. Күн энергиясының
біраз бөлігі тас көмір, мұнай және басқа пайдалы қазбалар түрінде
Жер астында сақталған.
Жер — Күн жүйесіндегі
Күннен әрі қарай санағанда үшінші ғаламшар адамзаттың тіршілік
ететін бесігі. Оның табиғи серігі – Ай. Ай Жерді 384000 км орташа
қашықтықта айналады. Жердің өз осінен айналуы себебінен Жерде күн
мен түн ауысса, ал оның осінің орбита жазықтығына көлбеулігі мен
Күнді айналуы салдарынан Жерде жыл мезгілдері өзгеріп отырады.
Жердің жасы шамамен 4,5 млрд. жыл деп есептеледі. Жер Күнді айналып
жүрген 9 планетаның ішінде мөлшері мен массасы бойынша 5 орында.
Осы күнгі космогониялық түсінік бойынша Жер осыдан 4,5 млрд. жыл
бұрын Күн айналасындағы кеңістікте шашыраған газ-тозаң заттан,
планеталар тартылыс күшінің әсерінен пайда болған. Қатты материя
кесектерінің соқтығысып, жабысуынан планеталар ұлғая
берген.
Есте
сақта! (Дәптерге
жазу)
Күнге қатты күюге
тіке күннің астында баскиімсіз жүруге, көзілдіріксіз күнге қарауға
болмайды.
Т.Постер
қорғау. «Күн»
Ширату
жаттығулары
Дескриптор:
Бөлім контексінде оқушылар
кеңістік пен уақыт өлшем бірліктері туралы біледі, Ғарыштағы
қашықтық пен уақыт рөлін түсіндіреді.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
Ж ұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын орындау
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін бағалау.
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір
тілек” әдісі.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға«Нысана»кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|