Сынып:
|
3
|
Күні:
|
20.02.23
|
Пәні:
|
«Жаратылыстану»
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Серпімділік күші қайда
пайда болады?
|
Оқу
мақсаты:
|
3.5.1.1 серпімділік күшін
зерттеу және оның білінуіне мысал
келтіру;
|
Табыс
критерийлері
|
Барлық
оқушылар:
|
Көпшілік
оқушылар:
|
Жекелеген
оқушылар:
|
а)
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.
Тақырыпты меңгереді.
|
а)
Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере
алады.
|
а) Білімді сыныптастарына
түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса
алады.
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
2
минут
|
Психологиялық
ахуал
Оқушылардың жылылық,
сенімділік деңгейін, еркіндікті
дамыту.
|
Оқушылармен сәлемдесіп, тілек
айтып орындарына отырғызу.
|
Орындарынан тұрып,тілекті
қайталайды.
|
|
3
минут
|
Ұйымдастыру
· Серпімділік күші
дегеніміз не?
· Заттардың пішіні қандай
болады?
|
сабақтың тақырыбын
пысықтау
|
Балалар сұраққа жауап
береді,алдыңғы өткенді
пысықтайды.
|
Б
ағалау:
Мұғалім
мадағы
|
25
минут
|
Негізгі
бөлім
Жаңа
сабақ.
Ширату тапсырмасы. ·
Неліктен дене өз пішінін
өзгертеді?
· Бастапқы пішініне
қайта келе алатын денені қалай
атайды?
· Дене серпімділік
қасиетін жоғалта ма?
-
Майысады, қисаяды,салбырайды,тартылады, созылады,
ұзарады.
Оқулықпен
жұмыс,Зертте,Біл.
Спортта
Суға секіру- су
спортының бір түрі. Спортшылар суға трамлиннен
секіреді.
Сырықпен секіру-
жеңіл атлетикаға жататын спорт түрі. Спортшы сырықтың көмегімен
биіктікке секіру керек.
Сұрақ: спортшы
секірген кезде трамплин мен сырық қандай өзгеріске
ұшырайды,ұқсастық бар ма?
Табиғатта
Фотосуреттерге қара.
Неге ағаштардың бұтақтары ауыр салмақтан сынбайды? Адам
өсімдіктерге қандай көмек көрсете алады?
Тұрмыста
Анасы кір жуып
болған соң,Эврика кір жаюға көмектесті. Ол барлық киімдерді жіпке
ілген кезде жіпке не болады? Киім кепкенде жіп қалай өзгереді? Ал
Эврика киімдерді жіптен алған кезде ше? Өз ойыңды
айт.
Аттракциондар:
Сендерге қай
аттракцион түрлері ұнайды? Олардың серпімділік
күштері
қандай?
Есіңде
сақта!
С
ерпімділік күші өмірімііздің барлық салаларында
кездеседі.
|
Ширату тапсырмасын қолдану
арқылы қызығушылықтарын ояту, сұрақ қою, кітаппен
жұмыс
|
Тапсырмаларға жауап
іздейді,сұраққа жауап беріп,оқулықпен жұмыс
істейді.
|
Отшашу арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Орнымыздан
тұрамыз,
Алақанды
ұрамыз.
Бiр отырып, бiр
тұрып,
Тез
шынығып шығамыз
|
Оқушылармен бірге денені
ширату жаттығуын
орындатамын.
|
Сандарды денелерімен салу
арқылы, бойларын ширатады.
|
Ж.Б. «Мұғалім
мадағы»
|
Қорытынды
бөлім
10
минут
|
Әр топқа тапсырма
беріледі,тақырыпқа сәйкес
СЕРПІМДІЛІККЕ
МЫСАЛДАР
АЙТ,ЖАЗ.
|
Оқушыларға осы тапсырманы
жазғызу арқылы тақырыпты тыңғылықты үйренгендерін тексеремін және
рационалды емес жауап беруді
анықтау.
|
Тапсырманы
орындайды,мысалдарды жазады,рационалды емес мысалдар келтіре
алады.
|
Бағалау:
|
Үйге
тапсырма
1
минут
|
Циркті көр, ондағы
серпімділікке байланысты мысалдар келтіріп,жазып
кел.
|
Күнделіктерін ашып,тапсырманың
орындалуын сұрап пысықтайды және толықтай жазып алуын
қадағалау.
|
Күнделіктеріне
жазады.
|
|
Рефлексия
1 минут
|
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып смайликтің
суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады.
Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман
емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп
аталады
|
Рефлексия
жүргізеді
|
Тапсырманы
орындайды.
|
Бағалау:
Мұғалім
мадағы.
|
Кері
байланыс
2
минут
|
Кері
байланыс
«Смайлик» әдісі
Қорапшаға салу
арқылы
|
Бағалауды қорапшаға
салады,кері байланысты
орындату.
|
Кері байланысты
орындайды.
|
Бағалау:
|
Сабақтан кейінгі ойланатын
сұрақтар:
|
Не сәтті
болды?
|
Жұптық жұмыста оқушылар
тапсырманы жақсы
орындады.
|
Не сәтті
болмады?
|
Жұптық жұмыс жасағанда
берілген тапсырмамен қиыншылықтар
болды.
|
Нені жақсартуға
болады?
|
Бағалау әдістерінің түрін
өзгерту, жеке жұмыста критерий арқылы тапсырмалар орындату
керек.
|
Мен өз дағдыларымды нені
дамыта алдым?
|
Топқа бөлу мен жұпқа бөлуді
дамыта алдым. Үй жұмысын сұрауды дамыта алдым. Бағалау мен кері
байланыс жақсы дамып келе
жатыр.
|
Нені өзгертуге
болады?
|
Жұпқа, топқа бөлудің
әдістерін жақсатуға болады. Бағалауда бессаусақ әдісі ұзақ болып
кетті, басқа әдіске өзгетуге
болады.
|