Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Жаратылыстану» пәнінен үйден оқыту бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Жаратылыстану» пәнінен үйден оқыту бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
6-сынып (Аптасына 1 реттен 34 сағат)
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
Ескертпе |
|
|
1-тоқсан |
|
||||||
1.1 Табиғат |
Табиғат қандай болады? |
6.1.1.1 тірі және өлі табиғат объектілері мен белгілерін атау, ажырату |
1 |
|
|
|
|
Дене деген не? Қатты денелер сұйыққа, ал сұйық газға қалай айналады? |
6.1.1.2 қатты заттарды, сұйықтық пен газдарды атау және ажырату; 6.1.1.3 заттың бір күйден басқасына ауысуына мысал келтіре білу |
1 |
|
|
|
||
Біз өмір сүретін ғаламшар |
6.1.1.4 жыл мезгілдерінің белгілерін тірі және өлі табиғатта білу және атау |
1 |
|
|
|
||
1.2 Су |
Судың өмір үшін маңызы. Су деген не? |
6.1.2.1 табиғаттағы судың әртүрлі күйін атау: шық, тұман, бұлт, жауын-шашын; бұлақтар, су қоймалары (өзен, тоған, көл, теңіз), су асты сулары; 6.1.2.2 судың қасиеттерін түсіну және атау: формасының, ағысының тұрақсыздығы, жылытқан кезде судың кеңеюі мен салқындатқан кездегі сығылуы, су-еріткіш |
1 |
|
|
|
|
Су қайнаған және қатқан кезде қалай өзгереді? |
6.1.2.3 адамның судың қасиеттерін тұрмыста пайдалануына мысал келтіру |
1 |
|
|
|
||
Су нені ерітеді? Су нені ерітпейді? |
6.1.2.4 су ерітінділерін атау, оларды пайдалануға мысал келтіру (жуатын, ішетін) |
1 |
|
|
|
||
6.1.2.5 табиғаттағы ерітінділерді: минералды және теңіз суын атау, адам үшін олардың маңызы мен пайдасын әңгімелеу |
|
||||||
6.1.2.6 судағы ерімейтін заттарды атау |
|
||||||
Таза судың лай судан қандай айырмашылығы бар? |
6.1.2.7 мөлдір және лай суды ажырату; лай суды тазалау тәсілдерін атау, ауыз су құндылығы туралы атау |
1 |
|
|
|
||
6.1.2.8 градусникты және температура өлшем бірлігі – градусты қолдана отырып, судың температурасын өлшеу |
|
||||||
Су бір күйден екінші күйге қалай өтеді? Суды не үшін қорғау керек? |
6.1.2.9 судың үш күйін атау |
1 |
|
|
|
||
6.1.2.11 тұрмыста суға ұқыпты қарау тәсілдері туралы |
|
||||||
2-тоқсан |
|
||||||
1.3 Ауа |
Ауа қайда болады? |
6.1.3.1 тірі ағзалар үшін ауаның маңызын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
Ауаға орын керекпе? |
6.1.3.2 ауаның қасиеттерін атау: жеңілдігі, мөлдірлігі, түссіздігі, тұрақты формасының болмауы, орын алу қабілеттілігі, ауаның тығыздығы мен сығымдылығы; адамның ауаның қасиеттерін пайдалануы туралы әңгімелеу |
1 |
|
|
|
||
Ауаны аяздан қорғау үшін қалай пайдаланады? |
6.1.3.3 табиғатта және тұрмыста ауаны қыздыру көздерін атау, ғимараттағы жылы және суық ауаның қозғалуы туралы, ғимаратты желдету маңыздылығы туралы әңгімелеу |
1 |
|
|
|
||
Жылы және салқын ауамен не болады? |
6.1.3.4 табиғаттағы жылы және салқын ауаның (желдің) қозғалуы туралы, табиғатта желдің пайдасы туралы айту |
1 |
|
|
|
||
6.1.3.5 табиғат апатының себептерін атау, ауа райының маңызын түсіну |
|
||||||
Ауа неден құралады? Оттегінің қасиеттері |
6.1.3.6 ауа құрамын атау (газдардың қосындысы: азот, оттегі, көмірқышқыл газы) |
1 |
|
|
|
||
6.1.3.7 оттегінің жануын үдету қасиет |
|
||||||
Көмірқышқыл газы деген не? |
6.1.3.8 күнделікті өмірде көмірқышқыл газын пайдалану түрлерін атау (құрғақ мұз, газдалған сусындар, отсөндіргіш) |
1 |
|
|
|
||
Ауаның маңызы қандай? |
6.1.3.9 ауадағы қосындыларды атау (су буы, шаң, күлбөліктері, күйелер) |
1 |
|
|
|
||
Біз ауа туралы не білдік? |
6.1.3.10 ауаны ластаушы көздерді атау; оның тазалығы үшін күрестің мәнін түсіну |
1 |
|
|
|
||
3-тоқсан |
|
||||||
1.4 Пайдалы қазбалар |
Пайдалы қазбалар деген не? |
6.1.4.1 пайдалы қазбалардың әр түрлерін, оларды табу тәсілдерін атау |
1 |
|
|
||
6.1.4.2 адам үшін пайдалы қазбалардың маңызы, геолог мамандығы туралы айту |
|||||||
Құрлыста қандай пайдалы қазбалар қолданылады? |
6.1.4.3 құрылыста қолданылатын пайдалы қазбаларды (гранит, әктастар, балшық, құм), олардың қасиеттерін, табу тәсілдерін, қолдану тәсілдерін, Қазақстандағы кен орнын атау; |
1 |
|
|
|||
Қандай пайдалы қазбалар құрлыста қолданылады? |
6.1.4.4 шыны, кірпіш пен керамикалар өндірісі бойынша Қазақстанның ірі кәсіпорындары мен зауыттарын атау |
1 |
|
|
|||
Қандай пайдалы қазбалар жанғыш деп аталады? |
6.1.4.5 жанатын пайдалы қазбаларды (шымтезек, тас көмір, мұнай, табиғи газ) атау, сырқы көрінісі мен қасиеттері, табу тәсілдері, пайдалану тәсілдері туралы әңгімелеу. Сыртқы көрінісі және қасиеттері. Табу және пайдалану тәсілдері. Жану қауіпсіздігі. Кенші, мұнайшы мамандықтары; |
2 |
|
|
|||
6.1.4.6 жанатын пайдалы қазбалардың жану қауіпсіздігі туралы білу; |
|||||||
6.1.4.7 Қазақстандағы жанатын пайдалы қазбалардың ірі кен орнын атау |
|||||||
Қандай тұзды тас деп атайды? |
6.1.4.8 сыртқы көрінісі бойынша тасты тұзды білу және атау, оның қасиеттері туралы айту. Қазақстандағы орны мен табу тәсілдері. Тасты тұзды пайдалану; |
1 |
|
|
|||
6.1.4.9 Қазақстанда тасты тұздың орны мен табу тәсілдерін атау |
|||||||
Минералды тыңайтқыш алу үшін қандай пайдалы қазбаларды пайдаланады? |
6.1.4.10 минерал тыңайтқыштар (калий тұзы, фосфориттер) үшін пайдаланылатын пайдалы қазбаларды атау, олардың сыртқы көрінісі, қасиеттері, пайда болуы, Қазақстандағы табу тәсілдері, тыңайтқыштармен қауіпсіздік ережелері туралы айту |
1 |
|
|
|||
Түсті металдар деген не? |
6.1.4.11 металл (темір және мыс кендерін) алу үшін қолданылатын пайдалы қазбаларды, олардың сыртқы көрінісі мен қасиеттерін атау |
1 |
|
|
|||
Қара және түсті металдарды ажырату |
6.1.4.12 қара және түсті металдарды, металл кенінің қорытпасын (шойынды, болатты, мысты, алюминийді) алу туралы айту |
1 |
|
|
|||
Біз пайдалы қазбалар жөнінде не білдік? |
6.1.4.13 адамның металлды және қоспаларды қолдану мысалдарын келтіру; металл бұйымдарының қасиеттері мен сапасы туралы айту |
1 |
|
|
|||
4-тоқсан |
|
||||||
1.5 Топырақ |
Топырақ деген не? |
6.1.5.1 топырақты жоғарғы құнарлы жер қабаты ретінде анықтау |
1 |
|
|
|
|
Топырақ неден құралады? |
6.1.5.2 топырақтың құрамын атау: саз, құм, минералды тұздар, су, ауа және оның негізгі бөлігі – құнарлы жер |
1 |
|
|
|
||
Құмды топырақты сазды топырақтан қалай ажыратады? |
6.1.5.3 құмды және сазды топырақтарға сипаттама беру; оларды су қасиеттері бойынша: суды сіңіру, оны өткізу және ұстап қалу қасиетін салыстыру; |
2 |
|
|
|
||
6.1.5.4 құнарлы топырақтың өсімдік тіршілігі үшін қажеттілігін түсіну |
|
||||||
Топырақты қалай өңдейді? |
6.1.5.5 топырақты өңдеу тәсілдерін атау (жырту, тырмалау), топырақты өңдеуге арналған ауылшаруашылық көліктерді білу және атау; |
2 |
|
|
|
||
6.1.5.6 топырақты өңдеу процесінде гигиена ережелерін сақтау және атау; |
|
||||||
6.1.5.7 жыраға сипаттама беру; олардың пайда болуы туралы айту, жыралармен күрес шараларын атау; |
|
||||||
Топырақты неге қорғау керек? Топырақ туралы не білдік? |
6.1.5.8 Қазақстандағы топырақтарға сипаттама беру және оларды пайдалану туралы айту; |
2 |
|
|
|
||
6.1.5.9 топырақтың ластануымен байланысты экологиялық проблемаларды атау және оларды шешу жолдары; |
|
||||||
Барлығы |
|
34 сағат |
|
|