Ұзақ мерзімді
жоспардың бөлімдері
|
Тақырыптар
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Күні
|
Ескертпе
|
|
1-тоқсан
|
|
1.1
Табиғат
|
Табиғат қандай
болады?
|
6.1.1.1 тірі және өлі
табиғат объектілері мен белгілерін атау,
ажырату
|
1
|
|
|
|
Дене деген не? Қатты
денелер сұйыққа, ал сұйық газға қалай
айналады?
|
6.1.1.2 қатты заттарды, сұйықтық пен газдарды атау және
ажырату;
6.1.1.3 заттың бір
күйден басқасына ауысуына мысал келтіре
білу
|
1
|
|
|
|
Біз өмір сүретін
ғаламшар
|
6.1.1.4 жыл
мезгілдерінің белгілерін тірі және өлі табиғатта білу және
атау
|
1
|
|
|
|
1.2 Су
|
Судың өмір үшін маңызы.
Су деген не?
|
6.1.2.1 табиғаттағы судың әртүрлі күйін атау: шық, тұман,
бұлт, жауын-шашын; бұлақтар, су қоймалары (өзен, тоған, көл,
теңіз), су асты сулары;
6.1.2.2 судың
қасиеттерін түсіну және атау: формасының, ағысының тұрақсыздығы,
жылытқан кезде судың кеңеюі мен салқындатқан кездегі сығылуы,
су-еріткіш
|
1
|
|
|
|
Су қайнаған және қатқан
кезде қалай өзгереді?
|
6.1.2.3 адамның судың
қасиеттерін тұрмыста пайдалануына мысал
келтіру
|
1
|
|
|
|
Су нені ерітеді?
Су нені
ерітпейді?
|
6.1.2.4 су
ерітінділерін атау, оларды пайдалануға мысал келтіру (жуатын,
ішетін)
|
1
|
|
|
|
6.1.2.5 табиғаттағы
ерітінділерді: минералды және теңіз суын атау, адам үшін олардың
маңызы мен пайдасын әңгімелеу
|
|
6.1.2.6 судағы
ерімейтін заттарды атау
|
|
Таза судың лай судан
қандай айырмашылығы бар?
|
6.1.2.7 мөлдір және лай
суды ажырату; лай суды тазалау тәсілдерін атау, ауыз су құндылығы
туралы атау
|
1
|
|
|
|
6.1.2.8 градусникты
және температура өлшем бірлігі – градусты қолдана отырып, судың
температурасын өлшеу
|
|
Су бір күйден екінші
күйге қалай өтеді? Суды не үшін қорғау
керек?
|
6.1.2.9 судың үш күйін
атау
|
1
|
|
|
|
6.1.2.11 тұрмыста суға
ұқыпты қарау тәсілдері туралы
|
|
2-тоқсан
|
|
1.3 Ауа
|
Ауа қайда
болады?
|
6.1.3.1 тірі ағзалар
үшін ауаның маңызын түсіндіру
|
1
|
|
|
|
Ауаға орын
керекпе?
|
6.1.3.2 ауаның
қасиеттерін атау: жеңілдігі, мөлдірлігі, түссіздігі, тұрақты
формасының болмауы, орын алу қабілеттілігі, ауаның тығыздығы мен
сығымдылығы; адамның ауаның қасиеттерін пайдалануы туралы
әңгімелеу
|
1
|
|
|
|
Ауаны аяздан қорғау
үшін қалай пайдаланады?
|
6.1.3.3 табиғатта және
тұрмыста ауаны қыздыру көздерін атау, ғимараттағы жылы және суық
ауаның қозғалуы туралы, ғимаратты желдету маңыздылығы туралы
әңгімелеу
|
1
|
|
|
|
Жылы және салқын ауамен
не болады?
|
6.1.3.4 табиғаттағы
жылы және салқын ауаның (желдің) қозғалуы туралы, табиғатта желдің
пайдасы туралы айту
|
1
|
|
|
|
6.1.3.5 табиғат
апатының себептерін атау, ауа райының маңызын
түсіну
|
|
Ауа неден құралады?
Оттегінің қасиеттері
|
6.1.3.6 ауа құрамын
атау (газдардың қосындысы: азот, оттегі, көмірқышқыл
газы)
|
1
|
|
|
|
6.1.3.7 оттегінің
жануын үдету қасиет
|
|
Көмірқышқыл газы деген
не?
|
6.1.3.8 күнделікті
өмірде көмірқышқыл газын пайдалану түрлерін атау (құрғақ мұз,
газдалған сусындар, отсөндіргіш)
|
1
|
|
|
|
Ауаның маңызы
қандай?
|
6.1.3.9 ауадағы
қосындыларды атау (су буы, шаң, күлбөліктері,
күйелер)
|
1
|
|
|
|
Біз ауа туралы не
білдік?
|
6.1.3.10 ауаны ластаушы
көздерді атау; оның тазалығы үшін күрестің мәнін
түсіну
|
1
|
|
|
|
3-тоқсан
|
|
4-тоқсан
|
|
1.5
Топырақ
|
Топырақ деген
не?
|
6.1.5.1 топырақты
жоғарғы құнарлы жер қабаты ретінде
анықтау
|
1
|
|
|
|
Топырақ неден
құралады?
|
6.1.5.2 топырақтың
құрамын атау: саз, құм, минералды тұздар, су, ауа және оның негізгі
бөлігі – құнарлы жер
|
1
|
|
|
|
Құмды топырақты сазды
топырақтан қалай ажыратады?
|
6.1.5.3 құмды және
сазды топырақтарға сипаттама беру; оларды су қасиеттері бойынша:
суды сіңіру, оны өткізу және ұстап қалу қасиетін
салыстыру;
|
2
|
|
|
|
6.1.5.4 құнарлы
топырақтың өсімдік тіршілігі үшін қажеттілігін
түсіну
|
|
Топырақты қалай
өңдейді?
|
6.1.5.5 топырақты өңдеу
тәсілдерін атау (жырту, тырмалау), топырақты өңдеуге арналған
ауылшаруашылық көліктерді білу және
атау;
|
2
|
|
|
|
6.1.5.6 топырақты өңдеу
процесінде гигиена ережелерін сақтау және
атау;
|
|
6.1.5.7 жыраға
сипаттама беру; олардың пайда болуы туралы айту, жыралармен күрес
шараларын атау;
|
|
Топырақты неге қорғау
керек? Топырақ туралы не білдік?
|
6.1.5.8 Қазақстандағы
топырақтарға сипаттама беру және оларды пайдалану туралы
айту;
|
2
|
|
|
|
6.1.5.9 топырақтың
ластануымен байланысты экологиялық проблемаларды атау және оларды
шешу жолдары;
|
|
Барлығы
|
|
34
сағат
|
|
|