Сабақ
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі,
жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі
белгілері бойынша топтарға жіктей алады.
Көптеген
оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі
мекен ететін жануарларды біледі.
Кейбір
оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның
іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін
біледі.
|
Жаңа
сабақ
6
минут
7
минут
5
минут
5
минут
10
минут
|
1.
Тапсырма
Неге жануарлар жойылу
шегінде тұр? деген сұраққа жауап іздейік.
Жауап:
Негеш пен Эврика
елімізде саны азайып бара жатқан жануарлар туралы ақпарат жинады.
Оны әр жануардың атынан жазылған хат ретінде сендерге
жолдапты.
- Ал, балалар осы Негеш
пен Эвриканың хатынан не білдіңдер?
Дескрипторы:
-жойылу шегінде тұрған
жануарлармен танысады;
-жануарлардың
жойылуының себептерін біледі.
2
тапсырма. ҰЖ.
Оқулықпен
жұмыс
Берілген мәтінмен
танысу
Ж.Ж. Дәптермен жұмыс
- Жануарлардың
жойылуына әкелетін себептер тізімін құру.
Дескрипторы:
Жауап:
1. Мекен ортасының
тарылуы.
2. Ұяларының
бұзылуы
3. Заңсыз аң
аулаушылық
4. Көбеюге мүмкіндігі
болмау
5. Қорек көзінің
азаюы
3
тапсырма.
Сендердің ойларыңша
жануарларды сақтап қалудың қандай жолдары бар?
Дескрипторы:
Сергіту сәті.
«Галерияға шарлау» қорықтарға жануарлармен өсімдіктерді
жинайық
1 топ Қорғалжың
қорығы
2 топ
Ақсу-Жабағылы
3
топ Сайрам-Өгем
Қорықтың атауы
|
Қорықтың құрылу мақсаты
|
Өсімдіктері
|
Жануарлары
|
Қорғалжын
|
Өсімдіктер мен жануарларды қорғау
|
Бұталар
Қараған,жусан, ақмия,көкшіл жуа,қызғалдақ
|
Қоқиқаз,
бірқазан,ақбөкен,борсық,күзен,суыр
|
Ақсу-Жабағылы
|
Өсімдіктер мен жануарларды қорғау
|
Арша, Грейг,Кауфман
қызғалдақтары,
Қарақат,қайың.
|
Тау
ешкі,сілеусін,қабылан,тоқылдақ,кекілік
|
Сайрам-Өгем (өлкеміздің қорығы)
|
Өсімдіктер мен жануарларды қорғау
|
Қарақат,
алма,жабайы жүзім,жаңғақ
|
аю,қасқыр, арқар,сілеусін
|
4 тапсырма.
Т.Ж. Әр топ өз жобасын
жасау
Дескриптор:
|
әр топтан 1 оқушы хатты
оқиды.
Өз ойларын
айтады
оқулықтағы мәтінді
оқиды.
дәптерге жануарлар-дың
жойылуына әкелетін себептерді жазады.
қорықтар мен саябақтар туралы
айтады.
әр топ өздері өз өлкесіндегі
жануарларды қорғау жобасын құрады
|
ҚБ: «Бас
бармақ»
ҚБ: «От
шашу»
ҚБ.
Керемет
жұмыс!
ҚБ: таратпа
мадақтаулар
|
хаттар
оқулық,
дәптер
Кесте сызылған
парақшалар
суреттер
жобаға қажетті
заттар
|