«Психологиялық ахуал
туғызу»
Самал жел бізді
желдетші,
Күн нұры бізді
жарқырат.
Таза ауа дем
берші,
Мөлдір су бізді
салқындат.
Үй тапсырмасын қорыту «Жаңбыр
тамшылары»
Оқушылар сұрақтарға
жауап беру.
Тәжірибе жасау
арқылы қорытындылау.
Керекті
заттар:Қайнаған су,банка, қақпақ,
мұз.
Отшашу арқылы
бағалау.
«Бір сұрақ»
әдісі
-Су дегеніміз
не?
Оқушылардың ықтимал жауаптарын тыңдау,
толықтыру.
Дескриптор:
-Су туралы
ақпарат береді;
-Судың
пайдасы,зияны туралы айтады;
Бес саусақ арқылы
бағалау.
МК.Сабақ мақсатын анықтау (ұжымда)
4.3.3.5 түрлі заттардың судағы ерігіштігін
зерттеу;
Сабақ мақсатын хабарламас бұрын судың
еріткіштік қасиеті туралы аңыз айтып
беру.
- Сабақ тақырыбы мен мақсаты жайлы
оқушылардың болжамдары айтылады
- Сабақ мақсаты
ұсынылады
Тәжірибелік жұмыс . «Зертте,
талда»
Керек заттар: стақан,су,тас,субояқ,секер,
құм,тұз.
Суға осы заттарды суға араластырып судың қасиетін
анықтау.Оқушылар судың қасиетін анықтап,өз болжамдарын
айтады.
Дескриптор:
-судың еріткіштік қасиетін
анықтайды;
Топтық
жұмыс.
1-топ:
Қазақстанның өзендері мен көлдерін
атау.
Дескриптор:
-Қазақстанның
өзендері мен көлдерін атайды;
-Өзендер мен
көлдерді ажыратады;
2-топ: Су туралы
мақал-мәтел атау.
Дескриптор:
-су туралы мақал
құрастырады;
-мағынасын
түсіндіреді;
3-топ: Су туралы
тыйым сөздер атау.
Дескриптор:
-су туралы тыйым
сөздер біледі;
-өмірде қолдана
алады;
Әр топ тапсырмаларды
«латын әліпбиі» арқылы жазылады.
«Бутерброд» әдісі арқылы топтар бірін-бірі
бағалайды
Жұптық жұмыс «Маңызын
анықта»
Ерітінділердің қайда және не үшін
пайдаланылатынын біліп, күнделікті өмірде қажетті жағдайда қолдана
алатынын көрсетеді.
Ерітінділер
|
Не үшін
қолданылады?
|
Ізбес
ерітіндісі
|
ғимараттарды, үйді ағарту және
ағаштарды әктеу үшін
|
Сірке суы
ерітіндісі
|
көгөністер мен жемістерді
тұздап, консервілеу және тағамның дәмін келтіру
үшін
|
Йод
ерітіндісі
|
жарақатты залалсыздандыру
үшін
|
Ас тұзының
ерітіндісі
|
көгөністер мен жемістерді
тұздап, консервілеу және тағамның дәмін келтіру
үшін
|
Ағартқыш
(белизна)
|
киім-кешектерді ағарту
үшін
|
Сутегінің асқын тотығы
ерітіндісі
|
жарақатты залалсыздандыру,
бөлме өсімдіктерінің жақсы өсуі
үшін
|
Дескриптор:
-ерітінділерді
өмірде қолдана алады;
Дәптермен жұмыс «Сөйлемді
толықтыр»
1.Су- еріткіш.
2.Еріткіш пен еріген зат бөлшектерінен тұратын қосылыс
ерітінді деп аталады.
3.Заттарды суда ерігіштігі бойынша үш топқа бөледі: жақсы
еритіндер, аз еритіндер,
ерімейтіндер.
4. Температура арттырғанда қатты заттардың көпшілігінің
ерігіштігі артады
Дескриптор:
-сөйлемді керекті
сөздермен толықтырады;
-судың қасиетін
анықтайды;
Қалыптастырушы
бағалау
Заттар
|
Суда
ериді
|
Суда
ерімейді
|
құм
|
|
+
|
тұз
|
+
|
|
бояу
|
+
|
|
Дескриптор:
-суда еритін
заттарды анықтайды;
-суда ерімейтін
затты анықтайды;
Саралау. «Егер
мен .....».
Егер мен су болсам
................
Оқушылар өз
болжамдарын жасайды.
Дескриптор:
-сөйлемді мысал
ретінде болжайды;
-дәлел
келтіреді;
|