Материалдар / Жаратылыстану. Табиғи жарық көздері 1-сынып

Жаратылыстану. Табиғи жарық көздері 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1.5.2.2 жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату; 1.1.2.1қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Наурыз 2023
658
6 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

27 сабақ

Бөлім/бөлімше

Табиғат физикасы / 5.1 Күш және қозғалыс

Педагогтің аты-жөні

Кененбаева Айгул

Күні

29.04.2023ж.

Сыныбы

Қатысушылар саны:25 Қатыспағандар саны: 25

Сабақтың тақырыбы

Табиғи жарық көздері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.5.2.2 жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату;

1.1.2.1қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу

Сабақтың мақсаты

Табиғи жарық көздеріне не жататынын түсіндіру

Барлық оқушылар: табиғи және жасанды жарық көздерінің қажеттілігін біледі.

Көптеген оқушылар:табиғи және жасанды жарық көздерін ажырата алады.

Кейбір оқушылар: Жаңа сабақта алған білімін өмірде қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақты кезеңі/уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





















































Сабақтың ортасы

(Ұ) «Қайырлы таң!» деймін мен.

(Оң қолдарын көтереді)

Күндіз де елді елеймін,

«Қайырлы күн!» тілеймін. (Оң қолдарын жүрек тұстарына қояды)

Үйге кешке келемін,

Не дерімді білемін:

«Кеш жарық!» деп кіремін. (Бір- бірінің қолын ұстап, күлімдеп қарайды) Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың «Ойна да , ойлан» әдісі

Жұмбақ шешу

Таңмен көзін ашады,

Әлемге нұрын шашады (Күн)

Қараңғыда жымыңдай жанады,

Жарық түссе, бірден сөніп қалады. (Жұлдыз)

Бейнесі суда дірілдейді

Қармаққа бірақ ілінбейді.(Ай)

«Пазл құрастыру» әдісі арқылы оқушыларды мынадай 3 топқа бірігеді.

I топ «Күн»
II топ «Ай»
III топ «Жұлдыз»

-Ал, бұлар қандай жарық түрі? (табиғи)

-Осы жарық көздері бізге не үшін керек?

-Сонымен ,балалар, бүгінгі тақырып қандай деп ойлайсыңдар? Болжап табады.
Белсенді оқытудың «Кел, ойланайық» «Сиқырлы қорапша» әдісі«сиқырлы қорапшадан» суреттерді алады. Қаланың күндізгі және түнгі көріністері бейнеленген суреттерін тақтаға іледі. Суреттер туралы ойларын сұрайды.

Дәлелде

Күн, жұлдыздар, жарқырауық қоңыздар, найзағай – барлығына ортақ қасиет не?

Зертте

Табиғатқа саяхат жасаған кездеріңді есіңе түсір. Қандай табиғи жарық көздерін кездестірдің? Екі суретті салыстыр. Қай суретте күннен қорғану ережесі сақталған? «Сұрақ қою және талқылау» әдісі

(Ұ) «Сұрақ-жауап»

Оқушылардан « Картошка фри»таңдату арқылы сұрақтар қою

-Жасанды жарық деген не?

-Табиғи жарық деген не?

-Жарық не үшін керек?

Жасанды жарық көздері қандай болады?

Тапсырма№1

(Ж)Белсенді оқытудың

«Түсіндіру және сипаттау» әдіс.

Ендеше балар қазір біз мынандай тапсырма орындайық. «Қараңғы және жарық»деп аталады, ол үшін сіздер алдарыңызда жатқан ак кагазга үйдің суретін саласындар, бірақ I -окушы көзін жұмып отырып салады. Ал, II-окушының көздері ашық болады.

-Балалар қараңғы жерде қиындылығы бар ма екен?

-Жарық қай кезде кажет? Окушылардың

Назарын суретке аудару.

-Мұнда қандай жарык көздері көрсетілген?

-Олардың әрқайсысы не үшін қажет?

-Әртүрлі жарык көздерi не ушiн керек?

Жарық жарықтандыру үшін ғана емес, жақсы көңіл-күй сыйлау және жанға жайлылык жасау үшін кекректігін айту.

Тапсырма№2

«Зерттеу және зерделеу әдісі.

Оқушыларды қабілетіне қарай қосымша тапсырма.

(1)Саралаудың «дереккөздер» тәсілі.

Журналдардан ерекше жасанды жарык көздерiн iздеп табу

.Суреттерге мұқият қараңыз. Жасанды жарық көздерін атаңыз. Жасанды жарык көздерi кандай максаттарда колданылып тұр?

Сурет бойынша бір-біріңізге әңгімелеңіз.

Жасанды жарықты тағы не үшін қолдануға

болады? Мысал келтiрiнiз.

Саралаудың «дереккөздер» тәсілі

Видеоролик

Тапсырма №3 Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу»

әдісі.«зерттеу»тәсілі.

Суретке мұқият қараңыз. Жарық және қараңғы жерде өскен өсімдіктерді салыстырып сипаттаңыз.

1-топ караңғыда өскен өсімдікті сипаттайды

II-топ жарықта өскен өсімдікті сипаттайды.

Тапсырма№4. Белсенді оқытудың

«Рефлексия және бағамдау» әдісі. Кейбір окушылардың деңгейiне карай қосымша тапсырма.

Саралаудын «тапсырма» тәсiлi.

Топтық жұмыс «Тандап алу» әдiсi

(Кабілеті жоғары окушыға берiлетiн

тапсырма)

Жасанды жарык көздерi туралы мәтiн құрастырады.

(Кабілеті орта окушыларга берiлетiн

тапсырма)

Жасанды жарык көздерiн калай колдануға болатыны туралы айтады

(Кабілеті төмен окушыға берілетін тапсырма)

Жасанды және табиғи жарык көздерiн бақылап зерттеп ,ермексаздан жасанды жарықкөздерін жасайды.

Окушылар Суретке мұқят қара.

-Мектепке керек жарықты қызыл Түспен.

-Бөлмеге керек жарыкты сары түспен

-Мектепке де,бөлмеге де керек жарық көздерiн жасыл түспен бояңыздар.

Тапсырама 5

(Ж)Белсенді оқытудын «Қорытынды

шыгару және есте сақтау».

«Сәйкесін тan»


Оқушылар топқа бөлінеді. Шаттық шеңберін орындайды. Берілген суреттерді топтастырады.























«Сиқырлы қорапшадағы» суреттерді алады да, қала мен ондағы нысандардың күндізгі,түнгі көрінісіне тоқталады.





Оқушылар өз тұжырымдарын ұсынады.























сурет салганның

ҚИЫНДЫЛЫғын айта отырып

Жасанды жарықтың қажеттілігін тусінеді


Жарык пен қараңғыда өскен

өсiмдiктi

салыстырады.

дескриптор

-Жарыкта өске

өсiмдiктi бiледi және сипаттай алады.

-Қараңғыда өскен

өсiмдiктi бiледi және

сипаттай алады.


Суреттерге карап

жасанды және табиғи

жарық кездерін

ажыратады,әңгімелейдi

Суреттерге қарап

жасанды және

табиғи жарық

көздерi туралы

әңгімелеп айтады.

Жасанды және

табиги жары

кездерiн бакылап зерттеп ермексаздан

жасайды.













Дұрыс сәйкестендiрген окушыларды әр т түрлi

жарык көздерi суретімен бағалау.

Әр оқушының сабаққа дайындығын бағалайды.
















Оқушының пікірін қолдау, бағыт- бағдар беру.

Мұғалімнің қолдау сөздері

ҚБ. Мадақтау.

«Жарайсың!»,

«Бәрекелді!»


770 ₸ - Сатып алу

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!