Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаратылыстану. Табиғи жарық көздері 1-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ 27 сабақ
Бөлім/бөлімше |
Табиғат физикасы / 5.1 Күш және қозғалыс |
Педагогтің аты-жөні |
Кененбаева Айгул |
Күні |
29.04.2023ж. |
Сыныбы |
Қатысушылар саны:25 Қатыспағандар саны: 25 |
Сабақтың тақырыбы |
Табиғи жарық көздері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
1.5.2.2 жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату; 1.1.2.1қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу |
Сабақтың мақсаты |
Табиғи жарық көздеріне не жататынын түсіндіру Барлық оқушылар: табиғи және жасанды жарық көздерінің қажеттілігін біледі. Көптеген оқушылар:табиғи және жасанды жарық көздерін ажырата алады. Кейбір оқушылар: Жаңа сабақта алған білімін өмірде қолдана алады. |
Сабақтың барысы
Сабақты кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы |
(Ұ) «Қайырлы таң!» деймін мен. (Оң қолдарын көтереді) Күндіз де елді елеймін, «Қайырлы күн!» тілеймін. (Оң қолдарын жүрек тұстарына қояды) Үйге кешке келемін, Не дерімді білемін: «Кеш жарық!» деп кіремін. (Бір- бірінің қолын ұстап, күлімдеп қарайды) Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың «Ойна да , ойлан» әдісі Жұмбақ шешу Таңмен көзін ашады, Әлемге нұрын шашады (Күн) Қараңғыда жымыңдай жанады, Жарық түссе, бірден сөніп қалады. (Жұлдыз) Бейнесі суда дірілдейді Қармаққа бірақ ілінбейді.(Ай) «Пазл құрастыру» әдісі арқылы оқушыларды мынадай 3 топқа бірігеді.
I топ «Күн» -Ал, бұлар қандай жарық түрі? (табиғи) -Осы жарық көздері бізге не үшін керек?
-Сонымен ,балалар, бүгінгі тақырып қандай деп ойлайсыңдар?
Болжап табады. Дәлелде Күн, жұлдыздар, жарқырауық қоңыздар, найзағай – барлығына ортақ қасиет не? Зертте Табиғатқа саяхат жасаған кездеріңді есіңе түсір. Қандай табиғи жарық көздерін кездестірдің? Екі суретті салыстыр. Қай суретте күннен қорғану ережесі сақталған? «Сұрақ қою және талқылау» әдісі (Ұ) «Сұрақ-жауап» Оқушылардан « Картошка фри»таңдату арқылы сұрақтар қою -Жасанды жарық деген не? -Табиғи жарық деген не? -Жарық не үшін керек? Жасанды жарық көздері қандай болады? Тапсырма№1 (Ж)Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау» әдіс. Ендеше балар қазір біз мынандай тапсырма орындайық. «Қараңғы және жарық»деп аталады, ол үшін сіздер алдарыңызда жатқан ак кагазга үйдің суретін саласындар, бірақ I -окушы көзін жұмып отырып салады. Ал, II-окушының көздері ашық болады. -Балалар қараңғы жерде қиындылығы бар ма екен? -Жарық қай кезде кажет? Окушылардың Назарын суретке аудару. -Мұнда қандай жарык көздері көрсетілген? -Олардың әрқайсысы не үшін қажет? -Әртүрлі жарык көздерi не ушiн керек? Жарық жарықтандыру үшін ғана емес, жақсы көңіл-күй сыйлау және жанға жайлылык жасау үшін кекректігін айту. Тапсырма№2 «Зерттеу және зерделеу әдісі. Оқушыларды қабілетіне қарай қосымша тапсырма. (1)Саралаудың «дереккөздер» тәсілі. Журналдардан ерекше жасанды жарык көздерiн iздеп табу .Суреттерге мұқият қараңыз. Жасанды жарық көздерін атаңыз. Жасанды жарык көздерi кандай максаттарда колданылып тұр? Сурет бойынша бір-біріңізге әңгімелеңіз. Жасанды жарықты тағы не үшін қолдануға болады? Мысал келтiрiнiз. Саралаудың «дереккөздер» тәсілі Видеоролик Тапсырма №3 Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі.«зерттеу»тәсілі. Суретке мұқият қараңыз. Жарық және қараңғы жерде өскен өсімдіктерді салыстырып сипаттаңыз. 1-топ караңғыда өскен өсімдікті сипаттайды II-топ жарықта өскен өсімдікті сипаттайды. Тапсырма№4. Белсенді оқытудың «Рефлексия және бағамдау» әдісі. Кейбір окушылардың деңгейiне карай қосымша тапсырма. Саралаудын «тапсырма» тәсiлi. Топтық жұмыс «Тандап алу» әдiсi (Кабілеті жоғары окушыға берiлетiн тапсырма) Жасанды жарык көздерi туралы мәтiн құрастырады. (Кабілеті орта окушыларга берiлетiн тапсырма) Жасанды жарык көздерiн калай колдануға болатыны туралы айтады (Кабілеті төмен окушыға берілетін тапсырма) Жасанды және табиғи жарык көздерiн бақылап зерттеп ,ермексаздан жасанды жарықкөздерін жасайды. Окушылар Суретке мұқят қара. -Мектепке керек жарықты қызыл Түспен. -Бөлмеге керек жарыкты сары түспен -Мектепке де,бөлмеге де керек жарық көздерiн жасыл түспен бояңыздар. Тапсырама 5 (Ж)Белсенді оқытудын «Қорытынды шыгару және есте сақтау». «Сәйкесін тan»
|
Оқушылар топқа бөлінеді. Шаттық шеңберін орындайды. Берілген суреттерді топтастырады. «Сиқырлы қорапшадағы» суреттерді алады да, қала мен ондағы нысандардың күндізгі,түнгі көрінісіне тоқталады. Оқушылар өз тұжырымдарын ұсынады.
сурет салганның ҚИЫНДЫЛЫғын айта отырып Жасанды жарықтың қажеттілігін тусінеді
Жарык пен қараңғыда өскен өсiмдiктi салыстырады. дескриптор -Жарыкта өске өсiмдiктi бiледi және сипаттай алады. -Қараңғыда өскен өсiмдiктi бiледi және сипаттай алады.
Суреттерге карап жасанды және табиғи жарық кездерін ажыратады,әңгімелейдi Суреттерге қарап жасанды және табиғи жарық көздерi туралы әңгімелеп айтады. Жасанды және табиги жары кездерiн бакылап зерттеп ермексаздан жасайды.
Дұрыс сәйкестендiрген окушыларды әр т түрлi жарык көздерi суретімен бағалау. |
Әр оқушының сабаққа дайындығын бағалайды. Оқушының пікірін қолдау, бағыт- бағдар беру. Мұғалімнің қолдау сөздері ҚБ. Мадақтау. «Жарайсың!», «Бәрекелді!»
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |