Материалдар / Жаратылыстанудан ұйымдастырылған оқу қызметі. Тақырыбы: «Көрікті көктем»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаратылыстанудан ұйымдастырылған оқу қызметі. Тақырыбы: «Көрікті көктем»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Балалардың көктем туралы түсініктерін қорытындылау. Міндеттері: Білімділік: Табиғат құбылыстарының сұлулығын сезіну. Бұл жыл мезгілінің ерекшелігін бақылату. Дамытушылық: Сөйлеу тілдерін жетілдіру, сөздік қорларын дамыту. Тәрбиелік: Табиғатты сүйе білуге, аялауға, қорғай білуге, әсемдікті көре білуге, сезінуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
2762
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ересек тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметініңтехнологиялық картасы

Білім беру саласы: «Таным»Бөлімі: Жаратылыстану Тақырыбы: «Көрікті көктем» Мақсаты: Балалардың көктем туралы түсініктерін қорытындылау. Міндеттері: Білімділік: Табиғат құбылыстарының сұлулығын сезіну. Бұл жыл мезгілінің ерекшелігін бақылату. Дамытушылық: Сөйлеу тілдерін жетілдіру, сөздік қорларын дамыту. Тәрбиелік: Табиғатты сүйе білуге, аялауға, қорғай білуге, әсемдікті көре білуге, сезінуге тәрбиелеу. Керекті құралдар: Көктем, орман бейнелерінің суретіҮш тілдік компонент: көктем-весна-sprinq, жаңбыр-дождь-rain, жапырақ-лист-liave. (жапырағын жайды-распустил свою листву)

Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің әрекетіБалалардың әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылықШаттық шеңбері:«Достық» шеңбері 01-«Г»-№18Көктем, көктем, көктемдеҚұстар келіп жеткендеҚуанып бір қаламызӘнмен қарсы аламыз. Жұмбақ жасырады: Ақ қар еріп, су көбейіп, Сай – салаға толады. Ағаш басы, бүршік шашып, Гүл бәйшешек толады. Бұл қай кезде болады?

- Осы өлеңде не туралы айтылған?- Көктем мезгілінде неше ай бар?- Көктемде күн қандай болады?- Енді айналаға, далаға қараңдаршы қандай болып жатыр?





Шеңберге тұрады, бір-біріне жылы сөздер айтады.















-Көктем мезгілі деп, жауап береді.

- Көктем мезгілі туралы- 3 ай бар. Наурыз, Сәуір, Мамыр

-Жылы, ериді, жаңбырлы, ағаштар бүршік, жапырақтап атады, гүлдейді т.б. - Дала жылы, ағаштарың жапырақтары жайқалып гүлдеп тұр.Жәндіктер оянып, құстар ән сайрауда.
Ұйымдастыру-іздестіруӘңгімеНесіпбек Айтов «Көктем» өлеңін айтып орманға барайық. Қаусыратып қар боранды,Көктем қайтып оралды.Таулар тастап ақ тонын,Сарқырады бұлақтар,Құлпырды сай-қыраттар.Сағым ойнап, көзді алып,Жақын тартты жырақтар.





Мұқият тыңдайды.

Өлеңді мұқият тыңдайды.






Көрсең енді қояндар,Көкшіл түске боянды.Аюлар мен аралар,Ұйқысынан оянды.-Көктем мезгіліндегі үлкен мерекені атайықшы?

Дидактикалық ойын: «Артығын тап». Шарты: Әрбір балаға карточкалар ұсынады. Карточкадағы суреттен артық суретті тауып, мағынасын түсіндіруін ұсынады. Дидактикалық ойын: «Жыл ағашы» ойынын ойнауға шақырады. Сергіту сәті:Аппақ болып таң атты,Түтін тікке ұшады,Қарлығаштар қанатынСамғап-самғап ұшады.Қасиетті құс деп санаған.Үш тілдік компонент: көктем-весна-sprinq, жаңбыр-дождь-rain, жапырақ-лист-liave. (жапырағын жайды-распустил свою листву)

Тақпақтар айтуды ұсынады.

Көктем келді бүгін,Күнім төкті нұрын,Сайрап барлық құстар,Ән салуға құштар.Түрлі-түсті әйбат,Гүлдер шықты жайнап,Қызыл-жасыл аймақ.Қырға шықты ойнап.Дидактикалық ойын: «Бұл не?»Шарты: Балаларға гүлдің қиындылары бар суреттерді таратады, сол қиындылардан толық бір гүл құрастыруды ұсынады.

Дидактикалық ойын: «Жыл мезгілдері»Шарты: төрт жыл мезгіліне тән ерекшеліктерді тауып қоюды айтады. Дидактикалық ойын: «Төртінші артық»Шарты: Суретті карточкаларды таратып ішінен не артық екенін табуды ұсынады. Мысалы: құмырсқа, ара, көбелек, қоян (мұнда қоян артық, өйткені ол аң)Дидактикалық ойын: «Жақсы-жаман»Шарты: Көктем мезгілінің жағымды, жағымсыз қасиеттерін айтуды, жағымды



Қайталайды.





-Аналар мерекесі, наурыз мерекесі, достық күні, жеңіс күні.

Карточкада не бейнеленгенін атап, артығын қарандашпен сызады: мысалы, мұнда жапырақ артық, өйткені ол күзде болады.Көктем мезгіліне тән ерекшеліктерді орналастырады.

Өлең жолдарына байланысты қимылдар жасайды.





Жекелеме қайталайды.

Ещё в домах пылают печкиИ поздно солнышко встаётЕщё у нас по нашей речкеСпокойно ходят через лёд;

И вдруг дорога стала влажной,А валенки водой полны...И ветер нежный и протяжныйПовеял с южной стороны.



Қызығушылықпен ойнайды.Көктем мезгілінде гүлдейтін гүлдерді атап айтады.



Тапсырманы қалалулары бойынша орындайды. Киім түрлерін атайды.



-Суреттерді таңдап алады, өз ойларын айтады. Жәндіктер туралы айтады.





қасиеттерін қызыл текшемен, жағымсыз қасиеттерін көк текшемен белгілеуді ұсынады.Саусақ жаттығуын ұсынады.«Жук»Я веселый Майский жук.Знаю все сады вокруг,Над лужайками кружу,А зовут меня Жу-жу(А.Береснев)

«Ақылды қоян» электронды оқу құралыарқылы ойды дамытып, интелектуалды арттыратын заманауи тәрбие құралы арқылы тыңдауды ұсынады. № 68-71 (білгенге маржаннаң) «Жыл мезгілдері».

«Ақылды қоян» электронды оқу құралы Тақпақ айтуды ұсынады. «Көктем келді» №46

-Тапсырманы орындай-ды, өз ойларын айтады.Сжать кулачок. Указательныйпалец и мизинец развести в стороны(«усы»). Шевелить «усами»Выставить средний палец, зажать его между указательным и безымянным, вращать им в разные стороны.





Мұқият тыңдайды. Қайталайды.
Рефлексивті-түзетушілік

Қорытынды: -Біз қай мезгіл туралы айттық?-Көктем мезгілінің қандай ерекшеліктері бар екен?-«Көктем» өлеңін қайталайық.

Рефлексия:Егер көңіл-күйлерің көтерілген болса, құстар сияқты ұшамыз, ал көңіл-күйлерің болмай тұрса, онда ұшпаймыз. Белсенділік көрсетіп отырған балаларды, мақтап-мадақтау.


-Көктем мезгілі туралы.Ерекшеліктерін атайды.

-Балалар өлең жолдарын айтады.

Балалар өз таңдауларын жасайды.


Күтілетін нәтиже:Білу керек: Көктем мезгілі және оның ерекшеліктерін, оқылған тақпақтың мазмұнын түсінуді.Болу керек: Қоршаған ортадағы табиғат өзгерістері туралы. Істей білу керек: Тәрбиешінің сұрақтарына жауап беруге, табиғатты аялауға, әсемдікті көре білу, сезінуді, салыстыруды.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!