Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің әрекеті | Балалардың әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық | Шаттық шеңбері:«Достық» шеңбері 01-«Г»-№18Көктем, көктем, көктемдеҚұстар келіп жеткендеҚуанып бір қаламызӘнмен қарсы аламыз. Жұмбақ жасырады: Ақ қар еріп, су көбейіп, Сай – салаға толады. Ағаш басы, бүршік шашып, Гүл бәйшешек толады. Бұл қай кезде болады?
- Осы өлеңде не туралы айтылған?- Көктем мезгілінде неше ай бар?- Көктемде күн қандай болады?- Енді айналаға, далаға қараңдаршы қандай болып жатыр?
|
Шеңберге тұрады, бір-біріне жылы сөздер айтады.
-Көктем мезгілі деп, жауап береді.
- Көктем мезгілі туралы- 3 ай бар. Наурыз, Сәуір, Мамыр
-Жылы, ериді, жаңбырлы, ағаштар бүршік, жапырақтап атады, гүлдейді т.б. - Дала жылы, ағаштарың жапырақтары жайқалып гүлдеп тұр.Жәндіктер оянып, құстар ән сайрауда. |
Ұйымдастыру-іздестіру | ӘңгімеНесіпбек Айтов «Көктем» өлеңін айтып орманға барайық. Қаусыратып қар боранды,Көктем қайтып оралды.Таулар тастап ақ тонын,Сарқырады бұлақтар,Құлпырды сай-қыраттар.Сағым ойнап, көзді алып,Жақын тартты жырақтар. |
Мұқият тыңдайды.
Өлеңді мұқият тыңдайды. |
| Көрсең енді қояндар,Көкшіл түске боянды.Аюлар мен аралар,Ұйқысынан оянды.-Көктем мезгіліндегі үлкен мерекені атайықшы?
Дидактикалық ойын: «Артығын тап». Шарты: Әрбір балаға карточкалар ұсынады. Карточкадағы суреттен артық суретті тауып, мағынасын түсіндіруін ұсынады. Дидактикалық ойын: «Жыл ағашы» ойынын ойнауға шақырады. Сергіту сәті:Аппақ болып таң атты,Түтін тікке ұшады,Қарлығаштар қанатынСамғап-самғап ұшады.Қасиетті құс деп санаған.Үш тілдік компонент: көктем-весна-sprinq, жаңбыр-дождь-rain, жапырақ-лист-liave. (жапырағын жайды-распустил свою листву)
Тақпақтар айтуды ұсынады.
Көктем келді бүгін,Күнім төкті нұрын,Сайрап барлық құстар,Ән салуға құштар.Түрлі-түсті әйбат,Гүлдер шықты жайнап,Қызыл-жасыл аймақ.Қырға шықты ойнап.Дидактикалық ойын: «Бұл не?»Шарты: Балаларға гүлдің қиындылары бар суреттерді таратады, сол қиындылардан толық бір гүл құрастыруды ұсынады.
Дидактикалық ойын: «Жыл мезгілдері»Шарты: төрт жыл мезгіліне тән ерекшеліктерді тауып қоюды айтады. Дидактикалық ойын: «Төртінші артық»Шарты: Суретті карточкаларды таратып ішінен не артық екенін табуды ұсынады. Мысалы: құмырсқа, ара, көбелек, қоян (мұнда қоян артық, өйткені ол аң)Дидактикалық ойын: «Жақсы-жаман»Шарты: Көктем мезгілінің жағымды, жағымсыз қасиеттерін айтуды, жағымды
| Қайталайды.
-Аналар мерекесі, наурыз мерекесі, достық күні, жеңіс күні.
Карточкада не бейнеленгенін атап, артығын қарандашпен сызады: мысалы, мұнда жапырақ артық, өйткені ол күзде болады.Көктем мезгіліне тән ерекшеліктерді орналастырады.
Өлең жолдарына байланысты қимылдар жасайды.
Жекелеме қайталайды.
Ещё в домах пылают печкиИ поздно солнышко встаётЕщё у нас по нашей речкеСпокойно ходят через лёд;
И вдруг дорога стала влажной,А валенки водой полны...И ветер нежный и протяжныйПовеял с южной стороны.
Қызығушылықпен ойнайды.Көктем мезгілінде гүлдейтін гүлдерді атап айтады.
Тапсырманы қалалулары бойынша орындайды. Киім түрлерін атайды.
-Суреттерді таңдап алады, өз ойларын айтады. Жәндіктер туралы айтады.
|
| қасиеттерін қызыл текшемен, жағымсыз қасиеттерін көк текшемен белгілеуді ұсынады.Саусақ жаттығуын ұсынады.«Жук»Я веселый Майский жук.Знаю все сады вокруг,Над лужайками кружу,А зовут меня Жу-жу…(А.Береснев)
«Ақылды қоян» электронды оқу құралыарқылы ойды дамытып, интелектуалды арттыратын заманауи тәрбие құралы арқылы тыңдауды ұсынады. № 68-71 (білгенге маржаннаң) «Жыл мезгілдері».
«Ақылды қоян» электронды оқу құралы Тақпақ айтуды ұсынады. «Көктем келді» №46
| -Тапсырманы орындай-ды, өз ойларын айтады.Сжать кулачок. Указательныйпалец и мизинец развести в стороны(«усы»). Шевелить «усами»Выставить средний палец, зажать его между указательным и безымянным, вращать им в разные стороны.
Мұқият тыңдайды. Қайталайды. |
Рефлексивті-түзетушілік
| Қорытынды: -Біз қай мезгіл туралы айттық?-Көктем мезгілінің қандай ерекшеліктері бар екен?-«Көктем» өлеңін қайталайық.
Рефлексия:Егер көңіл-күйлерің көтерілген болса, құстар сияқты ұшамыз, ал көңіл-күйлерің болмай тұрса, онда ұшпаймыз. Белсенділік көрсетіп отырған балаларды, мақтап-мадақтау. |
-Көктем мезгілі туралы.Ерекшеліктерін атайды.
-Балалар өлең жолдарын айтады.
Балалар өз таңдауларын жасайды. |