Материалдар / Жарқынгүл Аделбекқызы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жарқынгүл Аделбекқызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту әдістемесі 3 нұсқа НКТ дайындық сұрақтары жауаптарымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
66
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқыту әдістемесі № 3 нұсқа

 

1.Оқушылар әлемді түсіну үшін модельдерді игеріп, құрылымы бар ортаға қатысады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі?

  1. Әлеуметтік-жағдаяттық тәсіл

  2. танымдық

  3. ғылымилылық

  4. вариативті


2. Н.Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның бірі болып табылатын пікірталастық әңгіменің сипаттамасы?

  1. озық педагогикалық тəжірибелерді оқу - тəрбие үрдісіне енгізу

  2. Зерттеушілік əңгіме, ұсыныстар жайында күмəн туып, қарсы дау

  3. Басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды

  4. іс-əрекет пен мінез құлықты жүйелік- модельдеуші деңгей


3.Оқушылардың пәнді терең түсіну қабілетін дамыту арқылы алған білімдерін сыныптан тыс жерде тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ететін оқыту? 

A) Сындарлы оқыту

B) Оқыту

C) Қосымша сабақ

D) Сабақтан тыс сабақ


4.Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар, оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттілігі?

  1. Оқушылардың өзін-өзі, өзара бағалауға араластырады

  2. Оқушылардың оқуын бағалауда өлшемдердің зерделенеді

  3. Оқушы өз жауабын түзетуге, нақтылауға мүмкіндік алады

  4. Оқушылардың сыртқы және ішкі тестілерді тапсырады


5.Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ?

  1. сынақтан өткізу

  2. нұсқама беру

  3. түрткі болу

  4. басқаға бақыттау


6.Оқушыларға анағұрлым   толық  жауап  беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетіндей етіп қойылатын сұрақ?  

  1. сынақтан өткізу

  2. нұсқама беру

  3. түрткі болу

  4. басқаға бақыттау


7.Мектептерде оқыту мен оқуды жақсарту мақсаты (Элиот)?

  1. «Жеке тұлғаға бағдарланған»

  2. «Жаңалық ашу жолымен оқыту»

  3. «Академиялық империализм»

  4. «Рефлектик практик жолымен оқыту»

8.Дәлелдеу, пікірталас пен келіссөз барысында қалыптасатын білім ретінде қарастыратын көзқарастық оқу?

A) Сындарлы оқыту

B) Оқыту

C) Диалогтық оқыту

D) Сабақтан тыс сабақ


9.Педагогиканың жалпы негіздері бөлімінің мақсаты?

  1. Педагогикалық білімді қалыптастыру

  2. Ғылыми заңдылықты қалыптастыру

  3. Көшбасшылық

  4. Пәндік заңдылықты қалыптастыру


10.Біртұтас педагогикалық үдеріс теориясының негізін салушы қазақстандық ғалым?

A) Хмель

B) Пиаже

D) Говард Гарднер

E) Карл Роджерс,


11.Ғылыми білімнің басты құрамдас бөлігі?

  1. таным

  2. метағылым

  3. метатану

  4. ғылым


12.Т. И. Щукина бойынша тәрбие әдістері жіктеледі? 

  1. мінез-құлық пен іс-әрекетті ынталандыру түрлері

  2. мінез-құлық пен іс-әрекетті ынталандыру әдістері

  3. оқу мен тәрбиені ынталандыру әдістері

  4. оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну


13. Дағды?

  1. Қайта-қайта орындалатын пркатикалық әрекетке машықтану

  2. Оқушылардың қабілетін есепке алатын, дидактикалық принцип

  3. Адамның интеллектілік күшін, шығармашылық әлеуетін дамыту

  4. Оқушылар тобынан жүйелі түрде жиналатын балдар мен деңгейлер


14.Ұжымдық іс-әрекеттің белгілері?

  1. Оқушының қызығушылығын арттыру арқылы оқытуы

  2. Оқыту мазмұнын, ұйымдастыру формаларын анықтау.ы

  3. Біріңғай мақсаттың болуы

  4. Оқыту мақсатын қою, міндеттерін анықтауы


15.Әңгімелеу әдісінің формасы?

  1. Спецификалық

  2. Визуалдық

  3. Эрвистикалық сипат

  4. Проблемалық


16.Гуманистік бағыттылық? 

  1. Педагог қызметінің мағынасын, белсенді позициясын білдіреді

  2. Педагог қызметінің өзге адамдардың жан дүниесін түсіну мен жай-күйін ұғыну қабілеттілігі

  3. Педагог қызметінің біржақты билеу, басқарушылардың бағынушыларға позициясын білдіреді

  4. Педагог іс-әрекетінің тәжірибе талаптарына сәйкестігін анықтау


17.Ептілік дегеніміз? 

  1. Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалау

  2. Білімді практикамен байланыстыра қолдану тәсілдерін, жолдарын меңгеру

  3. Пән мен шынайы өмір арасындағы байланыстарға ықпал етету

  4. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлануындағы «өз көзқарасының болжамдарының субъективті екенін түсіну»


18.Топтық жұмысты әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау    жүргізілген әңгіме түрі? 

  1. Пікірталастық əңгіме

  2. Кумулятивтік əңгіме

  3. Зерттеушілік əңгіме

  4. Топтық әңгіме


19.Адамның өзін зерттеуі, түсінуі, өзін басқалардаң қалай қабылдайтыны жайлы өзін бағалауы

  1. Кері байланыс

  2. Рефлексия

  3. Өзін өзі бағалау

  4. Өзара бағалау


20. Жаңа және дәстүрлі емес оқыту нысандарын қолдану шартын талап ету принципі? 

А) Дағдыландыру

В) Ынталандыру

С) Экзистенциализм.

Д) Неотомизм



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!