Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
3
минут
3
минут
|
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру, назарын сабаққа
аудару.
«Пазл, Лули
шеңбері, схема» дидактикалық ойыны арқылы өткен тақырыптарды
қайталау
«Ой қозғау»
әдісі
Оқушылардың жаңа
сабаққа дайындығын қарапайым демонстрация
көрсету. Суы бар стақанға көлбеу
салынған қарындашты көрсету.
1.Не
байқадыңыздар?
2.Бұл құбылыстың
жарықпен байланысы қандай болуы
мүмкін?
3.Неліктен өзгеріс
болып жатыр?
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
Мұғалім
түсіндірмесі
|
Сабаққа дайындалып,
назар салып тыңдайды.
Оқушылар өткен
тақырып бойынша бірігі дидактикалық ойын ойнау арқылы өз жауаптарын
ұсынады
Оқушылар тәжірибе
бойынша өз ойларын айтады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Бағалау парақтарын
таратып беру
ҚБ: «Жарайсың!», «Керемет!», «Өте
жақсы!» деген сөздер арқылы ауызша
мадақтау
ҚБ: ауызша мадақтау,
ынталандыру
|
Вольтметр, амперметр
таратпа
8 сыныпқа арналған
оқулық, презен-тация
Стакан, су,
қарындаш
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
10
минут
Жеке
жұмыс
5
минут
Сергіту
сәті
3
минут
Жұптық
жұмыс
5
минут
Жеке
жұмыс
13
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
|
"Идеяны суреттеу"
әдісі
1-топ:
-Жарықтың сынуын
сипаттау;
-Сыну заңын
тұжырымдау;
-Салыстырмалы сыну
көрсеткішін, формуласын
сипаттау;
2-топ:
-Абсалют сыну көрсеткішін
сипаттау;
-Салыстырмалы сыну көрсеткіші
мен жарықтың таралу; жылдамдығы арасындағы байланысты
көрсету;
3-топ:
-Абсалют және салыстырмалы сыну
көрсеткіші арасындағы байланысты
көрсету;
-Сыну құбылысын
түсіндіру;
Wordwall платформасы арқылы берілген
тест сұрақтарына жауап беру
«Пазл»әдісі
Берілген сурет
қиындылары арқылы суреттерді
құрастыру
«Семантикалық
карта» әдісі(қосымша
1)
Қосымша тапсырма
беріледі, жұптасып семантикалық картаны
толтыру
«Ойлан
тап...»(деңгейлік есептер шығару)
(қосымша 2)
«А»
деңгей: Сәуле күнбағыс майының
бетіне 600
бұрыш жасап
түседі, ал сыну бұрышы 300. Майдың сыну
көрсеткішін табыңдар. «В»
деңгей: Сәуле судан шыныға
өтеді. Түсу бұрышы 450. Сыну бұрышын
табыңдар.
Шынының сыну
көрсеткіші: n=1.5
«С»
деңгей:
Жарық вакуумнан
мөлдір ортаға түседі. Түсу бұрышы
300
сыну бұрышы
450. Осы ортадағы жарықтың таралу
жылдамдығы нешеге тең?(c=3*108м/с)
Рефлексия.
«Айна» әдісі
Берілген стикерлерге
сабақтан алған әсерлерін
жазу
«Маған
ұнады»
«Сұрағым
бар»
«Маған қиын
болды»
«Вольтметр,
Амперметр» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау.
10 баллдық жүйе бойынша
өзін-өзі бағалау жүргізу
Үй
тапсырмасы.
39 оқуға, 196-198
бет
23 жаттығу
№7
|
Оқушылар мәтінмен
танысады. Топ ішінде өзара ой бөлісіп, талдау жасайды. Жарықтың
сыну құбылысын теория, тәжірибе арқылы түсіндіреді. Топ спикерлері
топтық жұмысты қорғайды.
Оқушылар ұялы
телефонды пайдаланып дұрыс жауаптарды
белгілейді
Әр топтан бір оқушы
шығып бір қолымен шарды жоғары лақтырып, қағып алады. Екінші
қолымен суреттерді, формулаларды
құрастырады
Оқушылар жұппен
бірлесіп тапсырманы орындайды. Жұптар дайын жауаптар үлгісі арқылы
бір-бірінің жауаптарын
тексереді.
Оқушылар тапсырманы
жеке орындайды. Тақтадағы дайын жауаптар арқылы өзін-өзі
бағалайды.
Оқушылар «Айна»
әдісі арқылы бүгінгі сабаққа жазбаша кері байланыс
береді.
Оқушылар сабаққа қатысуына
орай өздерін 10 баллдық жүйе бойынша
бағалайды
|
ҚБ: «Күн
шуағы» әдісі арқылы топты бағалау,
ынталандыру
ҚБ: жұптар ауызша «әріптес пікірі» әдісі арқылы
бағалайды;
2
балл
ҚБ: өзін-өзі бағалау
Бағалау
4-5 дұрыс жауап - 3
балл
3 дұрыс жауап – 2
балл
1-2 дұрыс жауап – 1
балл
Бағалау
шкаласы:
7-6 дұрыс жауап - 3
балл
5-4 дұрыс жауап – 2
балл
2-3-1 дұрыс жауап –
1 балл
Дескриптор:
-есептің берілгенін
дұрыс жазады;
- ХБЖ-не
келтіреді;
-Формуласына
қояды;
-Дұрыс есептеп
шығарады.
2
балл
1-10
балл
|
Постерлер,
маркерлер
Сілтеме:
https://wordwall.net/resource/31375082
Сурет қиындылары,
шар.
Тапсырма бар
парақша
Стикерлер
Бағалау
парақшасы
|