Материалдар / Жас маман жылдық жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жас маман жылдық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
жылдық жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2020
5884
22 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

156 мектеп директоры

___ ___________________

Ахметова Г.М.

____/ ____/ 2018ж.



2018-2019 оқу жылына арналған тәлімгерлік жоспар

Тәлімгер:Айсарова Наргиза Турганжановна

Тәліп:Мамадкулова Элмира Адилжанқызы

Мақсаты: Тәліп ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қызқа мерзімді сабақ жоспарларын жасауды. Журнал толтыруды дәптер тексеруді үйренеді. Сындарлы оқытудың тиімділігі, оқушы үні, СТО және АКТ тиімді пайдалануды.

Топтық жұмыс туралы түсінеді. Топқа бөлу әдістерімен және топ ережесімен танысады. Сабақтарында оқушылардың айтылым дағдысын дамытуда топтық жұмысты пайдалана алады.

Күтілетін нәтиже: Журнал толтырумен дәптер тексеруді біледі.

Ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарларды жасай алады.

Жаңа әдістермен танысып сабақтарында қолдана алады.

Сындарлы оқытудың тиімділігін анықтап сындарлы оқытуды үйренеді.

Топтық жұмыс туралы біледі;

Топқа бөле алады, топ ережесін сақтай алады;

Топтық жұмысты өз сабағында қолданады.

7 модуль идеясымен танысады. Оқушы үнінің тиміділін біледі, сабақтан кейін оқушы үнін тыңдауға дағдыланады.

СТО,АКТ сабақтарында қолданады.

Жүргізілетін жұмыс атауы

мақсаты

Күтілетін нәтиже

мерзімі

Тәліптің не істегісі келетінін анықтауға бағытталған кезең (қыргүйек айы)

1.

Тәлімгерлік жоспарды бекіту. Тәліпті анықтау.

Тәлімгерлік жоспарды талдау.Тәліп анықталады.

Тәлімгерлік жоспар бекітіледі. Тәліп анықталады.

1 апта

2.

Ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жасау.

Тәліпке Ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жасауға бағыт беру

Тәліп Ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жасай алады.

Тәліпке қажетті көмекті анықтау.

2 апта

3

Журнал толтыру және дәптер тексерумен таныстыру

Тәліпке журналру және дәптер текс толтыру ережесімен т аныстыру

Тәліп журнал толтыруды және дәптер тексере алады.

3 апта

4

Тәлім алушының сабақтарына қатысу қандай көмек керек екендігін анықтау.

Тәлім алушының сабағына қатысу.

Тәлім алушыға қажетті көмекті анықтау.

3 апта

5

Тәліппен жүргізілетін жұмыстар жайлы бейресми әңгіме жүргізу.

Әңгімелесу проблемаларды анықтау

Проблемалар анықталады.

4 апта

Тиісті, тиімді шешімдер таңдау кезеңі

1

Өз сабақтарымға қатыстыру.

Жаңа әдіс-тәсілдерге деген тәліптің көз қарасын бақылау.

Жаңа әдістермен танысады.

қазан

2

Сындарлы оқыту туралы түсінік беру

Сындарлы оқытуға тәліптің көз-қарасын бақылау.

Сындарлы оқытудың тиімділігі мен танысады

қараша

3

Топтық жұмыстың тиімділігі туралы түсінік беру.

Топ ережесін,тоқа бөлу әдістерімен,

оқушылардың айтылым дағдысын дамытудағы топтық жұмыстың тиімділігімен таныстыру

Мәні мен мағынасын түсінеді

Топтық жұмыс туралы біледі.

Топқа оқушыларды бөле алады.

Оқушылардың айтылым дағдысын дамытуда топтық жұмысты пайдалана алады.

желтоқсан

4

7 модуль идеясымен таныстыру

7 модуль туралы түсінеді

7 модуль идеясымен танысады

қаңтар


СТО туралы түсінік беру

СТО туралы біледі

СТО сабақтарында қоладана алады

Ақпан

5

«Оқушы үні» туралы түсінік беру

Оқушы үнінің тиімділігі туралы біледі

Сабақтарынан кейін оқушы үнін тыңдауға үйренеді.

наурыз

6

АКТ туралы түсінік беру

Сабақтарында АКТ қолданудің тиімділіг туралы біледі.

Сабақтарында АКТ тиімді пайдалануды үйренеді

Сәуір

Өзгерістерді енгізуге мақсат ету кезеңі

1

Тәліппен сабақты бірлесіп жоспарлау

Тәліпке кеңес беру.

Сабақ жоспарын құру.

мамыр

2

Тәліптің сыныбында бірлесе отырып үлгілі сабақ өткізу.Сабақ соңында оқушылардың рефлексия алу.

Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттін бақылау.

Топтық жұмысты пайдаланады.Тәліп өз сыныбындағы оқушы рефлексиясын назарда ұстайды.

мамыр

3

Кәсібе әңгіме

Тәліппен жүргізіліп жатқан жұмыстар , өзгерістер жайлы әңгімелесу.

Тәліпті ынталандыру.

мамыр

4

Тәлімгерге хат

Кері байланыс алу. Қажеттілігін анықтау.

Өзінің бар ой пікірімен бөліседі.

мамыр







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!