Жасанды жарық көздері дегеніміз не?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жасанды жарық көздері дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 1-ші сынып мұғаліміне керек болады.Жаратылыстанудан сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Жаратылыстану Мектеп: «М.Хасенов атындағы

Бестерекорта мектеп – бақша және

мектеп жанындағы интернат»КММ

Күні: Мұғалімнің аты – жөні: Ережепова Гулдана Сынып: 1 Серикановна

Сабақ тақырыбы

Жасанды жарық көздері дегеніміз не?

Оқу мақсаты

1.5.2.2.Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Жарықтың не екенін біледі

Көптеген оқушылар: Жасанды жарық көзін табиғи жарық көзінен ажырата алады

Кейбір оқушылар: Жасанды жарық көздерінің маңыздылығын, қажеттілігін түсіндіре алады.


Бағалау критерийлері

Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажыратады

Тілдік мақсаттар

Пәнге лексика мен терминология:

Жасанды жарық көздері туралы біледі,ерекшеліктерін айта алады.

Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Табиғи,жасанды,жарық,қараңғы.

1.Жарық көздерінің қайсысын жиі көресің?

2. Қандай жасанды жарық көздерін пайдаланасың?

3. Қандай жасанды жарық көздерін пайдаланасың?

4. Қандай мамандық иелері түнгі уақытта жұмыс істейді?


Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды адамгершілікке, шыншылдыққа тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар

Математика

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта

Бастапқы білім

Жарықтың не екенін біледі

Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырата алады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет

Ресурстар

Сабақ басы

Ой шақыру

Оқушыларды түгендеу, сыныпта шеңбері арқылы Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз

психологиялық ахуал тудыру. Алдын ала қиылған суреттер арқылы топқа бөлу.




Интерактивті тақта.

Видео,




Суреттер




Сабақтың ортасы

Оқулықпен жұмыс

Мағынаны ашу

Жұмбақ

1.Салып ем шыны сарайды,

Тілінен жарық тарайды

(Электр жарығы)

Топтық жұмыс

Қала өмірі туралы

видео көру арқылы жарық көздерін салыстыру(Венн диаграммасы)

Ойын әдісі:

«Көкпар»

Жасанды жарық көздері

1.Сен суреттердегі жарық көздерінің қайсысын жиі көресің?

2.Қандай жасанды жарық көздерін пайдаланасың?

3.Қандай мамандық иелері түнгі уақытта жұмыс істейді?

4.Жарық көздерінің әрқайсысы не үшін қолданылатынын білесің бе?

5. Жасанды жарық көздерінің маңыздылығы қандай?

6. Жасанды жарық көздерінің қажеттілігі бар ма ?


Ойын әдісі:

«Сәйкесін тап» берілген суреттерді сәйкестендіреді



Picture 3 Picture 4



Picture 6 Picture 5



? Сен білесің бе?

Саздан немесе темірден жасалған «шәйнекке» майлы білте салып, жарық шығаруды ең алғаш гректер ойлап тапқан.

Сергіту сәті

«Қызыл гүлім –ай»



Тірек сөздер



































Сабақтың соңы

Сабақ соңында рефлексия













Cаралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?




«Кім жылдам?» экрандағы сурет бойынша сөйлемдер құрап айту.

Есіңе сақта!

Жасанды жарық көздерін адам ойлап тапты


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
















Денсаулық және қауіпсіздік

Техникасын сақталуы











Ойын әдісі:

Нені? Қайда? Қашан?

Бұл жерде жарық көздерінің әрқайсысы не үшін қолданылатынын білу мақсатында




Өзін – өзі бағалау


МShape1 үлдем түсінбедім -


Shape2

Толық түсінбедім -



Shape3

Мен бәрін түсіндім

Сергіту сәтін ұйымдастыру арқылы іске асады. Сыныпта қауіпсіздік жағдайы жасалған. АКТ мен байланыс: интерактивті тақта, проектор


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Сабақ мақсаттары қол жетімді.


Жарық түрлерін ажыратуды үйренді


Сабақтағы ахуал жақсы болды

Жоспарланған саралау іске асты

Уақыт есебінен ауытқулар болған жоқ

Жоспарға өзгеріс енгізілген жоқ.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2019
636
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі