Материалдар / Жасанды жарық көздері дегеніміз не?

Жасанды жарық көздері дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 1-ші сынып мұғаліміне керек болады.Жаратылыстанудан сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2019
539
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Жаратылыстану Мектеп: «М.Хасенов атындағы Бестерекорта мектеп – бақша және мектеп жанындағы интернат»КММКүні: Мұғалімнің аты – жөні: Ережепова Гулдана Сынып: 1 Серикановна
Сабақ тақырыбыЖасанды жарық көздері дегеніміз не?
Оқу мақсаты1.5.2.2.Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Жарықтың не екенін біледіКөптеген оқушылар: Жасанды жарық көзін табиғи жарық көзінен ажырата аладыКейбір оқушылар: Жасанды жарық көздерінің маңыздылығын, қажеттілігін түсіндіре алады.

Бағалау критерийлеріЖарықтың табиғи және жасанды көздерін ажыратады
Тілдік мақсаттарПәнге лексика мен терминология:Жасанды жарық көздері туралы біледі,ерекшеліктерін айта алады.Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Табиғи,жасанды,жарық,қараңғы.1.Жарық көздерінің қайсысын жиі көресің?2. Қандай жасанды жарық көздерін пайдаланасың?3. Қандай жасанды жарық көздерін пайдаланасың?4. Қандай мамандық иелері түнгі уақытта жұмыс істейді?

Құндылықтарды дарытуОқушыларды адамгершілікке, шыншылдыққа тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстарМатематика
АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақта
Бастапқы білімЖарықтың не екенін біледіЖарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырата алады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс- әрекетРесурстар
Сабақ басыОй шақыруОқушыларды түгендеу, сыныпта шеңбері арқылы Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз психологиялық ахуал тудыру. Алдын ала қиылған суреттер арқылы топқа бөлу.





Интерактивті тақта. Видео,





Суреттер





Сабақтың ортасыОқулықпен жұмысМағынаны ашуЖұмбақ 1.Салып ем шыны сарайды,Тілінен жарық тарайды (Электр жарығы)Топтық жұмысҚала өмірі туралывидео көру арқылы жарық көздерін салыстыру(Венн диаграммасы)Ойын әдісі: «Көкпар» Жасанды жарық көздері 1.Сен суреттердегі жарық көздерінің қайсысын жиі көресің?2.Қандай жасанды жарық көздерін пайдаланасың?3.Қандай мамандық иелері түнгі уақытта жұмыс істейді?4.Жарық көздерінің әрқайсысы не үшін қолданылатынын білесің бе?5. Жасанды жарық көздерінің маңыздылығы қандай? 6. Жасанды жарық көздерінің қажеттілігі бар ма ?

Ойын әдісі:«Сәйкесін тап» берілген суреттерді сәйкестендіреді











? Сен білесің бе?Саздан немесе темірден жасалған «шәйнекке» майлы білте салып, жарық шығаруды ең алғаш гректер ойлап тапқан.Сергіту сәті «Қызыл гүлім –ай»



Тірек сөздер



































































Сабақтың соңыСабақ соңында рефлексия























Cаралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?





«Кім жылдам?» экрандағы сурет бойынша сөйлемдер құрап айту.Есіңе сақта! Жасанды жарық көздерін адам ойлап тапты

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



























Денсаулық және қауіпсіздікТехникасын сақталуы



















Ойын әдісі: Нені? Қайда? Қашан? Бұл жерде жарық көздерінің әрқайсысы не үшін қолданылатынын білу мақсатында





Өзін – өзі бағалау

Мүлдем түсінбедім -

Толық түсінбедім -



Мен бәрін түсіндім
Сергіту сәтін ұйымдастыру арқылы іске асады. Сыныпта қауіпсіздік жағдайы жасалған. АКТ мен байланыс: интерактивті тақта, проектор

Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Сабақ мақсаттары қол жетімді.

Жарық түрлерін ажыратуды үйренді

Сабақтағы ахуал жақсы болдыЖоспарланған саралау іске астыУақыт есебінен ауытқулар болған жоқЖоспарға өзгеріс енгізілген жоқ.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ