Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жасанды жарық көздeрін монтaждaу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін
директордың оқу - өндірістік
істері жөніндегі орынбасары:
Балтабекова А.Т
__________________
Сабақ жоспары
Сабақ барысы: |
|
||||
Сабақтың кезеңдері: |
Оқытушының әрекеттері: |
Студенттердің әрекеттері: |
Оқу қоры мен материал |
||
Ұйымдастыру кезеңі (3 минут): |
1.Студенттермен сәлемдесу. 2.Студенттердің қатысымын белгілеу. 3.Студенттердің назарын сабаққа аудару. 4.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын баяндау. |
1. Оқытушымен сәлемдесу. 2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен танысады. 3. Психологиялық жағынан табысты жұмыс жасауға іштей дайындалады. |
|
||
Үй тапсырмасын сұрау (6-7 минут): |
А)Электр қондырғылары дегеніміз не? б)Дайындау жұмыстарына не жатады? в)Белгілеу жұмыстарына не жатады? |
Оқытушының сұрақтарына жауап береді, тапсырмалар орындайды |
Сұрақ- жауап |
||
Студенттерді негізгі кезеңде жұмысқа дайындау |
а)Студенттерді тақырыптың мазмұнымен таныстыру б)Еңбек және техника қауіпсіздігі ережелерін қайталап бекіту в)Студенттерді жұмыс орындарына орналастыру г)Студенттердің жұмысын бақылау |
|
Презентациялық слайдтар, бейнероликтер, интернет желісі, элekтр құрaл-сaйMAндaры, Makeттeр |
||
Жаңа тақырыпты түсіндіру (10 минут): |
Жаңа тақырып бойынша ақпарат беру: (Слайд және кесте арқылы түсіндіру) Жобалау жасанды жарықтандыру екі түрі болуы мүмкін - жалпы және аралас. Жалпы жарықтандыру жүйесі орындалған жұмыстың бір түрге (құю, дәнекерлеу, дүкендер гальваникалық), сондай-ақ әкімшілік, кеңсе және қойма кеңістікте барлық аудандарында қолданылады. Жалпы біркелкі жарықтандыру (жылтыр ағынының біркелкі жұмыс орындарын жері жоқ бүкіл аума ында таратылады) және (жұмыс орындарын жері негізінде) жерсіндірілген жалпы жарықтандыру айырмашылық жүргізу керек. Нақты көзбен жұмыстарды (мысалы, су құбырын, токарлық станоктар, бақылау) орындау кезінде жалпы жарықтандыру жергілікті қолданылады, өткір көлеңкеден немесе жұмыс беттері (соққы, қайшылар) тігінен орналасқан. Жергілікті және жалпы жарықтандыру жиынтығы құрамдастырылған жарықтандыру деп аталады. Өндірістік үй-жайлар ішіндегі жергілікті жарықтандыруды қолдану рұқсат етілмейді, өйткені көз тез шаршап авариялар қаупін тудырады. Бөлмеде барлық жерлерде жалпы қамту жалпы жарықтандыру жүйесінен жарық алады. Бұл жүйеде жарық көздері жұмыс орындарын орналасуына байланысты біркелкі таратылады. Орташа жарық деңгейі жұмыстарды орындау үшін талап етілетін жарықтандыру деңгейіне тең болуы тиіс. Бұл жүйелер, негізінен жұмыс орындары тұрақты емес, аудандарда пайдаланылады. Барлығы локализацияланған жарықтандыру жүйесі жұмыс бетіне жақын шамдар орналастыру арқылы қамтуды арттыру үшін әзірленген. Бұл жарық шамдарының қоңыр түсіне дақ түспес үшін, шағылыстырғыштар орналастырылуы керек. Мысалы, олар жоғары бағытталған болуы мүмкін. Аралас жарықтандыруды жергілікті қамту (мысалы, үстел шамы) кіреді, жұмыс орнында жарық ағынына назар аударады. Жоғары жарықтандырудың ұсынылатын жалпы талаптарын ұштастыра отырып, жергілікті жарықтандыру пайдаланады. Табиғи жарықтандыру нақты жұмысты орындау үшін жеткіліксіз болған кезде табиғи және жасанды жарық комбинациясын пайдалануға болады. Бұл қамту аралас деп аталады. Жоғары дәрежеде орындау үшін, жоғары және өте жоғары дәлдіктегі аралас жарықтандыру әдетте табиғи жарықтандыру жеткіліксіз болады.
|
Жаңа білімді игереді Жасанды жарық көздeрін монтaждaу қызметтерімен танысады |
Презентациялық слайдтар, бейнероликтер, интернет желісі, е-үкімет сайты, мобильді қосымша макеттер, нұсқау карталар Кесте арқылы түсіндіру |
||
Жаңа тақырыпты бекіту (15 минут): |
Жұптық жұмыс: Берілген лекцияны бір-біріне түсіндіреді,ішінен 5 сұрақ жазып бір-біріне қояды. |
Топпен жұмыс жасайды, жауаптарын қорғайды Аралас жарықтандыруды жергілікті қамту |
Ойын тапсырмасы жазылған плакат |
||
Жеке жұмыс: 16н.жүкқұжатын толтыру |
Оқулық, дәптер, макеттер |
||||
Сергіту сәті |
Оқытушы сөзі |
||||
Глоссарий (жаңа терминдерді жаздыру) ШПИ- Штрихтық почта идентификаторы ПСТУ – Почтаны сұрыптау тасымалдау учаскісі |
Оқулық, нұсқау карта |
||||
Жаңа білім мен қызметтің әдістерін қалыптастыру |
Жаңа материалды бекіту |
Алынған материалды жазу |
|
||
Зерттелген материалды түсінуді бастапқы тексеру |
Жаңа тақырып бойынша саулнама 1-сұрақ:Жарық көздерінің түрлері? 2-сұрақ:Жарық көзі дегеніміз не? 3-сұрақ:Аралас жарық көздері дегеніміз не? |
Студенттердің ауызша жауаптары |
Макет |
||
Ағымдағы нұсқаулық |
|||||
Жаңа білімдері мен қызмет әдістерін шоғырландыру |
5 сағ. |
|
Жұмыс орындарын ұйымдастыру Жай ішкі және халықаралық хатты қабылдауды ұйымдастыру Поспакет жасау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |