Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін

    директордың оқу - өндірістік

    істері жөніндегі орынбасары:

    Балтабекова А.Т

    __________________


    Сабақ жоспары

    Курс

    1

    Топ

    П.00

    Сабақ саны


    Мамандық біліктілік:

    0503000-«Слесарлық ісі» мамандығының,

    0503012-«Электр құрал-жабдықтарын жөндеуші слесарь-электрик»

    Модульдің атауы:


    Сабақтың тақырыбы:

    Жасанды жарық көздeрін монтaждaу

    Мерзімі:


    Ұзақтығы:

    6 сағат

    Өткізу орны:

    №6 кабинет оқу шеберханасы

    Сабақтың мақсаттары:

    - а).Білімділік: Студенттерді жасанды жарық көзімен таныстыру. Жасанды жарық көздeрін монтaждaу тәсілдeрімeн, орындaлу рeттілігін үйрeту.


    -дамыту: Техника қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, әрбір құрал – саймандарды ұқыпты пайдаланып, жылдам әрі жоғары дәрежеде жұмыс істеуге студенттерді баулу.

    -тәрбиелік: Тәрбиелік : Заман талабына лайықты жақсы маман болып шығуын тәрбиелеу, студенттердің өз мамандығына деген қызығушылығын арттыру және түлғаны дамыту

    Күтілетін нәтижелер:

    1. Жобалау жасанды жарықтандыру екі түрі

    2. Нақты көзбен жұмыстарды

    3. Бөлмеде барлық жерлерде жалпы қамту жалпы жарықтандыру

    4. Аралас жарықтандыруды жергілікті қамту

    5. Табиғи жарықтандыру нақты жұмысты орындау

    Сабақтың түрі:

    жаңа сабақ


    Пәнаралық байланыс:

    Информатика ,қаржы қызметі


    Оқу әдістемесі,әдістемелік, педагогикалық әдістер, педагогикалық техналогиылар

    Репродуктивтік

    Студенттердің өзіндік жұмыстары:

    өз ойларымен, пікірлерімен бөлісу, сызбалармен, практикалық тапсыр ма

    Оқыту әдістері, пед.технологиялары:

    Жеке жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, диалог,

    талдау, сұрақ-жауап, сандық жүйемен жөнелтілімдерді қабылдауды, өзін өзі басқару,

    Қажетті құрал-жабдықтар:

    Оқыту-өндірістік жұмыстар (қажет болған жағдайда көрсетіледі)

    6.Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, нұсқау картасы, элekтр құрaл-сaйMAндaры, Makeттeр

    Пайдаланған әдебиет (қосымша мағлұмат):

    Пошта ережесі 2003ж Алматы


    Оқытушы туралы мәлімет:

    Т.А.Ә.

    Нұрбаева Г.Б.

    Қолы:


    Тел:

    87754137280

    Эл.пошта:


    Gul-8282@mail.ru



    Сабақ барысы:


    Сабақтың кезеңдері:

    Оқытушының әрекеттері:

    Студенттердің әрекеттері:

    Оқу қоры мен материал

    Ұйымдастыру кезеңі

    (3 минут):

    1.Студенттермен сәлемдесу.

    2.Студенттердің қатысымын белгілеу.

    3.Студенттердің назарын сабаққа аудару.

    4.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын баяндау.


    1. Оқытушымен сәлемдесу.

    2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен танысады.

    3. Психологиялық жағынан табысты жұмыс жасауға іштей дайындалады.


    Үй тапсырмасын сұрау

    (6-7 минут):

    А)Электр қондырғылары дегеніміз не?

    б)Дайындау жұмыстарына не жатады?

    в)Белгілеу жұмыстарына не жатады?


    Оқытушының сұрақтарына жауап береді, тапсырмалар орындайды

    Сұрақ- жауап

    Студенттерді негізгі кезеңде жұмысқа дайындау

    а)Студенттерді тақырыптың мазмұнымен таныстыру

    б)Еңбек және техника қауіпсіздігі ережелерін қайталап бекіту

    в)Студенттерді жұмыс орындарына орналастыру

    г)Студенттердің жұмысын бақылау



    Презентациялық слайдтар, бейнероликтер, интернет желісі, элekтр құрaл-сaйMAндaры, Makeттeр

    Жаңа тақырыпты түсіндіру

    (10 минут):

    Жаңа тақырып бойынша ақпарат беру:

    (Слайд және кесте арқылы түсіндіру)

    Жобалау жасанды жарықтандыру екі түрі болуы мүмкін - жалпы және аралас. Жалпы жарықтандыру жүйесі орындалған жұмыстың бір түрге (құю, дәнекерлеу, дүкендер гальваникалық), сондай-ақ әкімшілік, кеңсе және қойма кеңістікте барлық аудандарында қолданылады. Жалпы біркелкі жарықтандыру (жылтыр ағынының біркелкі жұмыс орындарын жері жоқ бүкіл аума ында таратылады) және (жұмыс орындарын жері негізінде) жерсіндірілген жалпы жарықтандыру айырмашылық жүргізу керек.

    Нақты көзбен жұмыстарды (мысалы, су құбырын, токарлық станоктар, бақылау) орындау кезінде жалпы жарықтандыру жергілікті қолданылады, өткір көлеңкеден немесе жұмыс беттері (соққы, қайшылар) тігінен орналасқан. Жергілікті және жалпы жарықтандыру жиынтығы құрамдастырылған жарықтандыру деп аталады. Өндірістік үй-жайлар ішіндегі жергілікті жарықтандыруды қолдану рұқсат етілмейді, өйткені көз тез шаршап авариялар қаупін тудырады.

    Бөлмеде барлық жерлерде жалпы қамту жалпы жарықтандыру жүйесінен жарық алады. Бұл жүйеде жарық көздері жұмыс орындарын орналасуына байланысты біркелкі таратылады. Орташа жарық деңгейі жұмыстарды орындау үшін талап етілетін жарықтандыру деңгейіне тең болуы тиіс. Бұл жүйелер, негізінен жұмыс орындары тұрақты емес, аудандарда пайдаланылады.


    Барлығы локализацияланған жарықтандыру жүйесі жұмыс бетіне жақын шамдар орналастыру арқылы қамтуды арттыру үшін әзірленген. Бұл жарық шамдарының қоңыр түсіне дақ түспес үшін, шағылыстырғыштар орналастырылуы керек. Мысалы, олар жоғары бағытталған болуы мүмкін.

    Аралас жарықтандыруды жергілікті қамту (мысалы, үстел шамы) кіреді, жұмыс орнында жарық ағынына назар аударады. Жоғары жарықтандырудың ұсынылатын жалпы талаптарын ұштастыра отырып, жергілікті жарықтандыру пайдаланады.

    Табиғи жарықтандыру нақты жұмысты орындау үшін жеткіліксіз болған кезде табиғи және жасанды жарық комбинациясын пайдалануға болады. Бұл қамту аралас деп аталады. Жоғары дәрежеде орындау үшін, жоғары және өте жоғары дәлдіктегі аралас жарықтандыру әдетте табиғи жарықтандыру жеткіліксіз болады.







    Жаңа білімді игереді




















    Жасанды жарық көздeрін монтaждaу қызметтерімен танысады



    Презентациялық слайдтар, бейнероликтер, интернет желісі, е-үкімет сайты, мобильді қосымша макеттер, нұсқау карталар

    Кесте арқылы түсіндіру

    Жаңа тақырыпты бекіту

    (15 минут):


    Жұптық жұмыс:

    Берілген лекцияны бір-біріне түсіндіреді,ішінен 5 сұрақ жазып бір-біріне қояды.



    Топпен жұмыс жасайды, жауаптарын қорғайды



    Аралас жарықтандыруды жергілікті қамту






    Ойын тапсырмасы жазылған плакат

    Жеке жұмыс:

    16н.жүкқұжатын толтыру

    Оқулық, дәптер, макеттер

    Сергіту сәті

    Оқытушы сөзі


    Глоссарий (жаңа терминдерді жаздыру)


    ШПИ- Штрихтық почта идентификаторы

    ПСТУ – Почтаны сұрыптау тасымалдау учаскісі

    Оқулық, нұсқау карта

    Жаңа білім мен қызметтің әдістерін қалыптастыру

    Жаңа материалды бекіту

    Алынған материалды жазу


    Зерттелген материалды түсінуді бастапқы тексеру

    Жаңа тақырып бойынша саулнама

    1-сұрақ:Жарық көздерінің түрлері?

    2-сұрақ:Жарық көзі дегеніміз не?

    3-сұрақ:Аралас жарық көздері дегеніміз не?

    Студенттердің ауызша жауаптары

    Макет

    Ағымдағы нұсқаулық

    Жаңа білімдері мен қызмет әдістерін шоғырландыру

    5 сағ.

    1. Жобалау жасанды жарықтандыру екі түрі

    2. Нақты көзбен жұмыстарды

    3. Бөлмеде барлық жерлерде жалпы қамту жалпы жарықтандыру

    4. Аралас жарықтандыруды жергілікті қамту

    5. Табиғи жарықтандыру нақты жұмысты орындау

    Жұмыс орындарын ұйымдастыру

    Жай ішкі және халықаралық хатты қабылдауды ұйымдастыру

    Поспакет жасау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сәбден Бақытгүл Шүкірқызы
    01 Ақпан 2023
    351
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жасанды жарық көздeрін монтaждaу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жасанды жарық көздeрін монтaждaу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Студенттерді жасанды жарық көзімен таныстыру. Жасанды жарық көздeрін монтaждaу тәсілдeрімeн, орындaлу рeттілігін үйрeту.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін

    директордың оқу - өндірістік

    істері жөніндегі орынбасары:

    Балтабекова А.Т

    __________________


    Сабақ жоспары

    Курс

    1

    Топ

    П.00

    Сабақ саны


    Мамандық біліктілік:

    0503000-«Слесарлық ісі» мамандығының,

    0503012-«Электр құрал-жабдықтарын жөндеуші слесарь-электрик»

    Модульдің атауы:


    Сабақтың тақырыбы:

    Жасанды жарық көздeрін монтaждaу

    Мерзімі:


    Ұзақтығы:

    6 сағат

    Өткізу орны:

    №6 кабинет оқу шеберханасы

    Сабақтың мақсаттары:

    - а).Білімділік: Студенттерді жасанды жарық көзімен таныстыру. Жасанды жарық көздeрін монтaждaу тәсілдeрімeн, орындaлу рeттілігін үйрeту.


    -дамыту: Техника қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, әрбір құрал – саймандарды ұқыпты пайдаланып, жылдам әрі жоғары дәрежеде жұмыс істеуге студенттерді баулу.

    -тәрбиелік: Тәрбиелік : Заман талабына лайықты жақсы маман болып шығуын тәрбиелеу, студенттердің өз мамандығына деген қызығушылығын арттыру және түлғаны дамыту

    Күтілетін нәтижелер:

    1. Жобалау жасанды жарықтандыру екі түрі

    2. Нақты көзбен жұмыстарды

    3. Бөлмеде барлық жерлерде жалпы қамту жалпы жарықтандыру

    4. Аралас жарықтандыруды жергілікті қамту

    5. Табиғи жарықтандыру нақты жұмысты орындау

    Сабақтың түрі:

    жаңа сабақ


    Пәнаралық байланыс:

    Информатика ,қаржы қызметі


    Оқу әдістемесі,әдістемелік, педагогикалық әдістер, педагогикалық техналогиылар

    Репродуктивтік

    Студенттердің өзіндік жұмыстары:

    өз ойларымен, пікірлерімен бөлісу, сызбалармен, практикалық тапсыр ма

    Оқыту әдістері, пед.технологиялары:

    Жеке жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, диалог,

    талдау, сұрақ-жауап, сандық жүйемен жөнелтілімдерді қабылдауды, өзін өзі басқару,

    Қажетті құрал-жабдықтар:

    Оқыту-өндірістік жұмыстар (қажет болған жағдайда көрсетіледі)

    6.Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, нұсқау картасы, элekтр құрaл-сaйMAндaры, Makeттeр

    Пайдаланған әдебиет (қосымша мағлұмат):

    Пошта ережесі 2003ж Алматы


    Оқытушы туралы мәлімет:

    Т.А.Ә.

    Нұрбаева Г.Б.

    Қолы:


    Тел:

    87754137280

    Эл.пошта:


    Gul-8282@mail.ru



    Сабақ барысы:


    Сабақтың кезеңдері:

    Оқытушының әрекеттері:

    Студенттердің әрекеттері:

    Оқу қоры мен материал

    Ұйымдастыру кезеңі

    (3 минут):

    1.Студенттермен сәлемдесу.

    2.Студенттердің қатысымын белгілеу.

    3.Студенттердің назарын сабаққа аудару.

    4.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын баяндау.


    1. Оқытушымен сәлемдесу.

    2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен танысады.

    3. Психологиялық жағынан табысты жұмыс жасауға іштей дайындалады.


    Үй тапсырмасын сұрау

    (6-7 минут):

    А)Электр қондырғылары дегеніміз не?

    б)Дайындау жұмыстарына не жатады?

    в)Белгілеу жұмыстарына не жатады?


    Оқытушының сұрақтарына жауап береді, тапсырмалар орындайды

    Сұрақ- жауап

    Студенттерді негізгі кезеңде жұмысқа дайындау

    а)Студенттерді тақырыптың мазмұнымен таныстыру

    б)Еңбек және техника қауіпсіздігі ережелерін қайталап бекіту

    в)Студенттерді жұмыс орындарына орналастыру

    г)Студенттердің жұмысын бақылау



    Презентациялық слайдтар, бейнероликтер, интернет желісі, элekтр құрaл-сaйMAндaры, Makeттeр

    Жаңа тақырыпты түсіндіру

    (10 минут):

    Жаңа тақырып бойынша ақпарат беру:

    (Слайд және кесте арқылы түсіндіру)

    Жобалау жасанды жарықтандыру екі түрі болуы мүмкін - жалпы және аралас. Жалпы жарықтандыру жүйесі орындалған жұмыстың бір түрге (құю, дәнекерлеу, дүкендер гальваникалық), сондай-ақ әкімшілік, кеңсе және қойма кеңістікте барлық аудандарында қолданылады. Жалпы біркелкі жарықтандыру (жылтыр ағынының біркелкі жұмыс орындарын жері жоқ бүкіл аума ында таратылады) және (жұмыс орындарын жері негізінде) жерсіндірілген жалпы жарықтандыру айырмашылық жүргізу керек.

    Нақты көзбен жұмыстарды (мысалы, су құбырын, токарлық станоктар, бақылау) орындау кезінде жалпы жарықтандыру жергілікті қолданылады, өткір көлеңкеден немесе жұмыс беттері (соққы, қайшылар) тігінен орналасқан. Жергілікті және жалпы жарықтандыру жиынтығы құрамдастырылған жарықтандыру деп аталады. Өндірістік үй-жайлар ішіндегі жергілікті жарықтандыруды қолдану рұқсат етілмейді, өйткені көз тез шаршап авариялар қаупін тудырады.

    Бөлмеде барлық жерлерде жалпы қамту жалпы жарықтандыру жүйесінен жарық алады. Бұл жүйеде жарық көздері жұмыс орындарын орналасуына байланысты біркелкі таратылады. Орташа жарық деңгейі жұмыстарды орындау үшін талап етілетін жарықтандыру деңгейіне тең болуы тиіс. Бұл жүйелер, негізінен жұмыс орындары тұрақты емес, аудандарда пайдаланылады.


    Барлығы локализацияланған жарықтандыру жүйесі жұмыс бетіне жақын шамдар орналастыру арқылы қамтуды арттыру үшін әзірленген. Бұл жарық шамдарының қоңыр түсіне дақ түспес үшін, шағылыстырғыштар орналастырылуы керек. Мысалы, олар жоғары бағытталған болуы мүмкін.

    Аралас жарықтандыруды жергілікті қамту (мысалы, үстел шамы) кіреді, жұмыс орнында жарық ағынына назар аударады. Жоғары жарықтандырудың ұсынылатын жалпы талаптарын ұштастыра отырып, жергілікті жарықтандыру пайдаланады.

    Табиғи жарықтандыру нақты жұмысты орындау үшін жеткіліксіз болған кезде табиғи және жасанды жарық комбинациясын пайдалануға болады. Бұл қамту аралас деп аталады. Жоғары дәрежеде орындау үшін, жоғары және өте жоғары дәлдіктегі аралас жарықтандыру әдетте табиғи жарықтандыру жеткіліксіз болады.







    Жаңа білімді игереді




















    Жасанды жарық көздeрін монтaждaу қызметтерімен танысады



    Презентациялық слайдтар, бейнероликтер, интернет желісі, е-үкімет сайты, мобильді қосымша макеттер, нұсқау карталар

    Кесте арқылы түсіндіру

    Жаңа тақырыпты бекіту

    (15 минут):


    Жұптық жұмыс:

    Берілген лекцияны бір-біріне түсіндіреді,ішінен 5 сұрақ жазып бір-біріне қояды.



    Топпен жұмыс жасайды, жауаптарын қорғайды



    Аралас жарықтандыруды жергілікті қамту






    Ойын тапсырмасы жазылған плакат

    Жеке жұмыс:

    16н.жүкқұжатын толтыру

    Оқулық, дәптер, макеттер

    Сергіту сәті

    Оқытушы сөзі


    Глоссарий (жаңа терминдерді жаздыру)


    ШПИ- Штрихтық почта идентификаторы

    ПСТУ – Почтаны сұрыптау тасымалдау учаскісі

    Оқулық, нұсқау карта

    Жаңа білім мен қызметтің әдістерін қалыптастыру

    Жаңа материалды бекіту

    Алынған материалды жазу


    Зерттелген материалды түсінуді бастапқы тексеру

    Жаңа тақырып бойынша саулнама

    1-сұрақ:Жарық көздерінің түрлері?

    2-сұрақ:Жарық көзі дегеніміз не?

    3-сұрақ:Аралас жарық көздері дегеніміз не?

    Студенттердің ауызша жауаптары

    Макет

    Ағымдағы нұсқаулық

    Жаңа білімдері мен қызмет әдістерін шоғырландыру

    5 сағ.

    1. Жобалау жасанды жарықтандыру екі түрі

    2. Нақты көзбен жұмыстарды

    3. Бөлмеде барлық жерлерде жалпы қамту жалпы жарықтандыру

    4. Аралас жарықтандыруды жергілікті қамту

    5. Табиғи жарықтандыру нақты жұмысты орындау

    Жұмыс орындарын ұйымдастыру

    Жай ішкі және халықаралық хатты қабылдауды ұйымдастыру

    Поспакет жасау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері Презентация Басқа
    01.02.2023
    351
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сәбден Бақытгүл Шүкірқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации