|
Педагогтің аты-жөні |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жасанды ортадағы қауіп-қатер
|
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.4.3. түрлі дереккөздер негізінде жасанды ортадағы қауіп-қатерлерді анықтау және оларға баға беру |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан» Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Бүгінгі сабағымызда Қазақстанның ХХ–ХХІ ғасырлардағы ғылым саласындағы жетістіктері туралы мəліметтер аласыңдар. Сонымен қатар Қазақстан Ғылым академиясының президенті болған ұлы ғалым Қаныш Сəтбаевтың өмір жолымен танысасыңдар. Сабақтың соңында сабағымыздың қалай өткеніне жəне өзімізге баға береміз. Егер барлығын түсінсең, «өте жақсы», кейбір тұстары түсініксіз болса, «жақсы», ештеңе түсінбесең, «нашар» деген баға қоясыңдар. Барлығыңа сəттілік тілеймін. |
Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
«Мəтінмен диалог» стратегиясы. Оқушылар мəтінді оқып шығады. Таңбамен (əріппен) белгіленген төрт түрлі тапсырманың біреуін немесе екеуін орындайды. Бұл тапсырмаларды мəтінді оқу барысында орындап отыру қажет: С – мəтінге сұрақ қою; Ж – қойылған сұраққа жауап беру; Е – болашаққа ойша көз тастау, ары қарай қалай болатынын, оқиғалар қалай дамитынын елестету; Т – өзіңді тексеру, жауабыңды мəтінмен салыстыру немесе болашаққа жасалған болжамыңды мəтінде жасалған болжаммен салыстыру. МЕНІҢ ЖАСАНДЫ ОРТАДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІГІМ
Адамның қолымен жасалған жасанды орта
дегеніміз тек баспана ғана емес. Оның құрамдас бөліктері ретінде
елді мекендерді, тұрғын үйлерді, жолдарды, көлік құралдарын,
техникалар мен басқа да көптеген дүниелерді айтуға болады.
Осылардың бәрін адам өзінің өмірін жақсарту үшін жасады.Алайда бұл
ортада саналуан қауіп-қатерлер де кездеседі. Солардан өзіңді қалай
сақтандыруың керек?
Дескрипторы: • өзінің жасанды ортадағы қауіпсіздігін жоспарлайды. (Ұ)(Қ)«Сауалнама» құрастыр. Оқушылар сауалнама сұрақтарын құрастырады.Бір –бірінен сауалнама алады. (Г)Кері байланыс. «Шеңбердегі доп» Оқушылар дөңгелене отырып, бір-біріне доп лақтырады. Доп қолына тиген бала сабақ жайлы бір сөз айтады |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
(Т) «Фишбоун» әдісі Оқушылар берілген жоспар бойынша фишбоун кестесін толтырады (таңдау бойынша)
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» кері байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Бағдар шам» |
Кері байланыс тақтай шасы. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жасанды ортадағы қауіп қатер 4-сынып дүниетану
Жасанды ортадағы қауіп қатер 4-сынып дүниетану
|
Педагогтің аты-жөні |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жасанды ортадағы қауіп-қатер
|
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.4.3. түрлі дереккөздер негізінде жасанды ортадағы қауіп-қатерлерді анықтау және оларға баға беру |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан» Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Бүгінгі сабағымызда Қазақстанның ХХ–ХХІ ғасырлардағы ғылым саласындағы жетістіктері туралы мəліметтер аласыңдар. Сонымен қатар Қазақстан Ғылым академиясының президенті болған ұлы ғалым Қаныш Сəтбаевтың өмір жолымен танысасыңдар. Сабақтың соңында сабағымыздың қалай өткеніне жəне өзімізге баға береміз. Егер барлығын түсінсең, «өте жақсы», кейбір тұстары түсініксіз болса, «жақсы», ештеңе түсінбесең, «нашар» деген баға қоясыңдар. Барлығыңа сəттілік тілеймін. |
Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
«Мəтінмен диалог» стратегиясы. Оқушылар мəтінді оқып шығады. Таңбамен (əріппен) белгіленген төрт түрлі тапсырманың біреуін немесе екеуін орындайды. Бұл тапсырмаларды мəтінді оқу барысында орындап отыру қажет: С – мəтінге сұрақ қою; Ж – қойылған сұраққа жауап беру; Е – болашаққа ойша көз тастау, ары қарай қалай болатынын, оқиғалар қалай дамитынын елестету; Т – өзіңді тексеру, жауабыңды мəтінмен салыстыру немесе болашаққа жасалған болжамыңды мəтінде жасалған болжаммен салыстыру. МЕНІҢ ЖАСАНДЫ ОРТАДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІГІМ
Адамның қолымен жасалған жасанды орта
дегеніміз тек баспана ғана емес. Оның құрамдас бөліктері ретінде
елді мекендерді, тұрғын үйлерді, жолдарды, көлік құралдарын,
техникалар мен басқа да көптеген дүниелерді айтуға болады.
Осылардың бәрін адам өзінің өмірін жақсарту үшін жасады.Алайда бұл
ортада саналуан қауіп-қатерлер де кездеседі. Солардан өзіңді қалай
сақтандыруың керек?
Дескрипторы: • өзінің жасанды ортадағы қауіпсіздігін жоспарлайды. (Ұ)(Қ)«Сауалнама» құрастыр. Оқушылар сауалнама сұрақтарын құрастырады.Бір –бірінен сауалнама алады. (Г)Кері байланыс. «Шеңбердегі доп» Оқушылар дөңгелене отырып, бір-біріне доп лақтырады. Доп қолына тиген бала сабақ жайлы бір сөз айтады |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
(Т) «Фишбоун» әдісі Оқушылар берілген жоспар бойынша фишбоун кестесін толтырады (таңдау бойынша)
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» кері байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Бағдар шам» |
Кері байланыс тақтай шасы. |
|
шағым қалдыра аласыз



















