Ұйымдастыру кезеңі (10
мин)
|
Оқушылармен амандасады.
Миға
шабуыл.
Құқық сөзін қалай
түсінесіндер?
Жауапкершілік дегеніміз
не?
Мұғалім:
Құқық
дегеніміз — мемлекет арқылы
қамтамасыз етілетін,
әділеттілік туралы адамдардың көзқарастарынан көрініс
табатын, жалпыға бірдей міндетті нормалардың
жиынтығы.
Құқық қорғау
органы – адам мен азаматтың
құқықтары мен бостандықтарының, жеке және заңды тұлғалардың,
мемлекеттің заңды мүдделерінің сақталуы мен қорғалуын қамтамасыз
ететін, өз құзыретіне сәйкес қылмыстылыққа және өзге де құқық
бұзушылықтарға қарсы іс-қимыл жөніндегі мемлекеттің саясатын іске
асыратын, заңдылықты қамтамасыз ету мен қоғамдық тәртіпті қолдау,
құқық бұзушылықтарды анықтау, алдын алу, жолын кесу, тергеу,
қылмыстық істер бойынша сот шешімдерін атқару жөнінде арнаулы
өкілеттіктер берілген мемлекеттік
орган.
Оқушылар бұл терминдерде үлкен мән бар.Барлық
адам өз құқықтарын білу керек және қорғау
керек.
Оқушыларға заң туралы пікрлері
сұралады.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді,
мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
1. Заң адам пайдасына жазылады, адам заң үшін
тумайды
ғой.
2.. Қазақтардың моральдік кодексін олардың
мақал-мәтелдері мен аңыз-әпсаналарынан
іздеңіз.
3. Заң – мемлекеттің тоғыз қабат, тор көзді
сауыты.
4. Адамдардың заңы: жақсылық құру және ұрыс
дау дамайдан аулақ болу
.т.с.с.
|
Слайд
|
Сабақ басы (10
мин)
|
Қауіпсіздік
сабақ.
«ЖЕДЕЛ
ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚАЛАЙ ҚОҢЫРАУ ШАЛУҒА
БОЛАДЫ?»
Мақсаты: оқушыларға жедел қызметтерге дұрыс қоңырау шалуды, жедел әрекет ету
үшін қажетті ақпаратты беруді үйрету.
Міндеттері:
-
балалармен жедел қызмет, байланыс орталығы
нөмірлерін қайталау;
-
төтенше жағдай кезінде телефон соғу нұсқауларының
негізгі элементтерін көрсету;
-
әртүрлі төтенше жағдайларда телефон соғу
сценарийін әзірлеуге және есте сақтауға үйрету;
-
жедел қызметтерге телефон соғу жаттығуларын өткізу.
Ұйымдастырылатын
іс-әрекет:
Жедел
қызметтерге телефон соғудың маңыздылығын
түсіндіру.
Қоңырау
шалудың негізгі элементтерін көрсету:
-
сәлемдесу және таныстыру;
-
оқиға мекенжайы мен орнын көрсету;
-
жағдайды сипаттау (не болды,
қандай қауіп бар, зардап шеккендер бар ма?);
-
оператор сұрақтарына жауап
беру;
-
оператор нұсқауларын
орындау;
-
қоңырауға дейін және одан кейінгі тәртіп
ережелерін талқылау: оператор тұтқаны қойыңыз деп айтпайынша,
телефонды қоймаңыз, оператордың нұсқауларын орындаңыз және
мүмкіндігінше көмектесіңіз.
|
|
слайд
|
Ортасы (20
мин)
|
Мұғалім:
Қылмыс жасаған кәмелетке толмағандарға жаза
тағайындалуы не оларға тәрбиелік әсері бар мәжбүрлеу шаралары
қолданылуы мүмкін. Оларға жаза тағайындаудың да өз ерекшеліктері
бар. Біріншіден, оларға жазаның барлық түрі емес, тек кейбіреуі
қолданылады. Олар: айыппұл; белгілі бір қызметпен айналысу
құқығынан айыру; қоғамдық жұмыстарға тарту; түзеу жұмыстары; қамау;
бас бостандығынан айыру. Екіншіден, бұл жазаларды қолданудың өзі
шектеулі сипатта. Мысалы, айыппұл оның дербес табыс немесе өндіріп
алуға жарайтын мүлкі болған жағдайда ғана тағайындалады (оннан бес
жүз айлық есептік көрсеткішке дейінгі мөлшерде немесе кәмелетке
толмаған адамның жалақысының не өзге табысының екі аптадан алты
айға дейінгі кезеңдегі мөлшерінде).
https://youtu.be/xhHHi6b2XEc
сілтеме.
|
Бейнежазбадан түсінгендерін
айтады.
Оқушылар постер
қорғайды.
|
|