Материалдар / Жастар педагогикалық отрядымен таныстыру кешінің СЦЕНАРИЙІ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жастар педагогикалық отрядымен таныстыру кешінің СЦЕНАРИЙІ

Материал туралы қысқаша түсінік
Концерт сценарийі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
593
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ «БАЛДӘУРЕН- ҚАПШАҒАЙ»

БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ РЕСПУБЛИКАЛЫҚ

МИНИСТРЛІГІ ОҚУ-САУЫҚТЫРУ

ОРТАЛЫҒЫ



Shape1 Shape2

«Languge land»

атты 13-ауысым 2018 жыл

Жастар педагогикалық отрядымен таныстыру кешінің

СЦЕНАРИЙІ

Іс шараға жауапты:

Бакытнур Думан

Ұйымдастырушы- ұстаз

Өткізілетін орны: «Балдәурен-Қапшағай» РОСО, үлкен сахна

Өткізілу уақыты: 03.10.2018 ж., сағат 18:00;

Қатысушылар: 2018 жылдың 13 ауысымына қатысушы балалар, қонақтар,

педагогикалық ұжым.

Мақсаты: балаларды «Жастар» педагогикалық тобымен таныстыру, мерекелік көңіл күй

сыйлау

Міндеттері:

  • шығармашылық қабілетін дамыту;

  • қоғамдық ортадағы іс-әрекеттерін жетілдіру;

  • жеке тұлғаны мәдинеттілікке тәрбиелеу;

Қолданылатын көрнекіліктер: музыкалық сүйемелдеу, микрофондар, планшеткалар.

Жүргізушілер: Жамбыл Айбек және Исабеков Нұржан ұйымдастырушы ұстаздар


Барлық ұйымдастырушы-ұстаздар сахнада баланың рөлін ойнап отырады. Ортада королева тақта отырады.

Голос за кадром:Давным – давно в тридесятом царстве, в самом прекрасном месте, среди высоких гор и густых лесов, на берегу чистейшего озера, стояло царство. Жила в этом царстве королева, звали ее Педагогика. Она была очень умна и воспитана, она знала все обо всем, и было у нее много детей. Они были маленькие и шумные, любили играть, и бегать. Выдумывали разные розыгрышы. Королева не знала как приструнить и успокоить детей, они не слышали ее умных доводов. Им хотелось веселья

.

Королева: Дети! Ну сколько можно? Вы еще не устали?

Ребенок 1:Нет мам! Как можно устать от веселья!

Ребенок 2:А вот мне скучно! Я уже не знаю чем заняться!

Королева: Ну, по играйте во что-нибудь!

Ребенок 3: Біз барлық ойындарды білеміз, бізге ештеңе де қызық емес !

Королева:Займите себя чем нибудь, вы же ни когда не сидите на месте!

Ребенок 4: Біз тіпті бір-біріміздің әзілдерімізді де білеміз, қызықты есте қалатын ештеңе жоқ!

Ребенок 1: Может быть позовем к нам домой друзей?

Все: Да! Да!

Королева: К нам домой? Прям сюда?

Ребенок 2: Конечно! Представь, как это будет весело!

Королева:А как мы будем их развлекать?

Ребенок 3: Не переживай! Мы же умеем развлекаться! Например, мы можем танцевать с ними!

Королева: Ал олардың қолынан келмей, оларға ұнамаса?

Ребенок 4: Олардың қолынан келсе, сенің де қолыңнан келеді!

Королева: Хорошо, вы меня уговорили! Отправьтесь на поиски мастерства! Обойдите всю землю, и обучитесь настоящему веселью!

Ребенок:Анашым, біз қайда барамыз?

Королева: Далеко за морями, жемчужина в степи! Отправляйтесь туда, там живут особенные люди, они знают все секреты веселья!

Все: Куда?

Королева: В Балдаурен!

Все:Вперед! В Путь!

2.

Выходят дети:

Ребенок 1:Почему – то, мне наша затея уже не кажется закой забавной!

Ребенок 2: Мы очень далеко ушли от дома!

Ребенок 3: Сендер сонда армандарыңыздан қалайша оңай бас тартасыздар? Барлығымызға мақсат Қапшағайды табуымыз керек.

Ребенок 4: Айтуға оңай? Ол жаққа қалай жетеміз, соны айтшы?

Ребенок 3:Қарашы, ана жақта теңізшілер ме? Мүмкін, олар бізді өздерінің кемелерімен жеткізіп берулерін сұраймыз?

Выходят моряки с лодкой и якорями

Ребенок1: Здравствуйте! Скажите нам, вы моряки?

Айбек: Иа, балалар біздер теңізшілерміз, қайығымызбен түпкір-түпкірді аралап елдерді көреміз.

Ребенок 2:А вы можете отвезти нас в Капчигай?

Айбек: Балалар біздер сіздерді қуана апарар едік, бірақ ол жерде арман аралы Балдәурен бар, ол жерге тек ақылды, оқуда озат, және де тәртіптері керемет ерекше балалар барады.

Ребенок 1: И что же нам делать?

Айбек: Біздер сіздерді әншілер аралына апарамыз, әрі қарай олардан өздерің сұрап, жолды тауып аларсыздар!

Берик: Скорее бегите на корабль! Мы отплываем!

3) Морячка

Дети выходят на сцену.

Ребенок 1: Это и есть остров молодых певцов?

Ребенок 3: Бұл жерде ешкім жоққой.

Ребенок 2: Тише, кто – то идет!

Включается микс из современной музыки, выходят Нұх, одеты современно и странно.

Нұх:Достар, мынаны қараңдаршы, бізге жанкүйерлеріміз келіп қалыпты.

Ребенок 2: Мы не ваши фанаты!

Болат: Тогда что вам нужно на острове молодых певцов, ЕеииеЕ?

Ребенок 1: Нам сказали моряки, что вы можете знать где находится Капчигай.

Нұх: Біз Думан екеуміз Қапшағайдың қайда екенін және сіздер іздеп жүрген Балдәуреннің де қай жерде орналасқанын анық білеміз.

Думан: Если вы хотите что бы мы рассказали вам про Капчигай, сначала вы должны послушать нашу песню!

Ребенок 2: Хорошо! Пока вы будете петь, мы соберем для вас цветы!

Думан: Отличная идея! Поехали! Наш супер хит, специально для вас!

4) «Лапылда» әні, Қалдыбай Нұх, Бақытнұр Думан.

Дети выходят с цветами на сцену

Ребенок1: Это было прекрасно!

Ребенок 4: Енді қайда баратынымызды айтасыздар ма?

Нұх:Эммм... бізде мынандай кішкентай мәселе болып тұр......

Думан: Мы не знаем где находится Капчигай.

Ребенок: Но, вы же обещали нам!

Нұх:Жо-жоқ біз білеміз, бірақ...

Болат: Да мы не знаем, просто нас ни кто не хочет слушать, по этому мы вас обманули!

Ребенок : Бұл әділетсіз!

Нұх: Бізді кешіріңіздерші, есесіне басқалай көмек бере аламыз, Сіздер Өзбек еліне барыңыздар, біздің естуімізше Қапшағай сол жақта. Уходят за кулисы.

Сахнаға қарай өзбек қыздары көрермендер арасынан сөйлесіп келе жатады.

Ребенок 4: Біз келген сияқтымыз!

Ребенок 1: Мне тоже так кажется, смотрите как они одеты. По моему они узбечки. Может у них спросим.

Ребенок 2: Тише, тише! Давайте спрячемся, они идут!

Убегают за кулисы.

5) Узбекский танец (қыздар Жастар ПО)

Девочки остаются на сцене

Ребенок 1: Здравствуйте! Мы слышали вы самый мудрый народ. Мы пришли к вам за помощью!

Шифу: Данагөй халық екеніміз рас, сіздерге біз өз құпияларымызды айта алмаймыз.

Ребенок 2: Но, что же нам делать?

Шифу: Сіздер жақсы балалар екендерінізді біз көріп тұрмыз, бірақ біз айтуымыз үшін сіздер жұмыс жасауыңыз қажет!

Ребенок 1: Что мы должны сделать?

Шифу: Төменге қарай түсініздер, ол жерде сіздер жалғыз тұрған адамы көресіздер, одан еш нәрсе сұрамаңыздар, себебі ол сұраққа жауап бермейді, ол өте қауіпті көріністер көрсетеді, бірақ, сендер оны ешқашан өздерің қайталамаңдар. ол сіздерге таңғажайып жіп береді.

Дети: Спасибо!

6) Қауіпті көрініс ( Бақытов Аслан)

Выходят дети, им дают клубок и карту.

Ребенок 1: Ну, и что нам с этим делом?

Ребенок 4: Мына таңғажайып жіп бізге жол көрсетеді...

Бросают клубок и смотрят на карту

Ребенок 2: Клубок ведет нас в Индию!

Ребенок 3: Ендеше қеттік Үндістанға!

7) Индийский танец

Танцоры разбегаются, на сцене остается волшебник (), на ковре.

К нему выходят дети.

Ребенок 1:Ого! Кто это?

Ребенок 3:Менінше, бұл-сиқыршы!

Ребенок 2: Может быть он поможет нам отыскать Капчигай?

Ребенок 4:Одан сұрайықшы!

Ребенок 1: Здравствуйте! Скажите пожалуйста, кто вы?

Асель:Мен көріпкелмін, мен бақсымын, мен экстрасенспін, мен болшақты болжаймын және де мен талайды дауысыммен тамсандыратын әншімін!

Ребенок 2: Вы можете помочь нам?

Асель:Ашығын айтқанда қандай көмек...

Ребенок 3:Ерекше ештеңесі жоқ, бізге тек Қапшағайға жетсек болды!

Асель: Не, қайда бару керек...

Ребенок 2: В Капчигай!

Асель:Мен түсіндім, сіздер шынымен оларды тапқыларыңыз келе ме?

Все: Кого их?

Асель: Арман аралында тұратын,әр баланың көңіл- күйін көтеретін ғажайып жандарды айтып тұрмын.

Ребенок 2: Мы и сами не знаем кого ищем, но знаем что мы должны отыскать этот остров, который находится внутри жемчужины!

Асель:Сіздерге құпиямды ашайын? Сіздерге Балдәурен керек пе!

Все:Балдәурен?

Асель:Иа, мен өзім де армандағанмын, бірақ ол екінің қолынаң келмейді, сендердің қолдарыңнан келетініне сенемін. Керек десеңіздер өзімнің кілемшемді беремін, ол сендерді керек жерлеріңе апарып тастайды .

Ребенок 1: Спасибо волшебник! А как мы поймем что это Балдәурен?

Асель:Ол жерде ән мен би болады, көңіл- күйлеріңіз көтеріледі. Өздеріңіз түсінесіздер.

Все: Спасибо!

Дети убегают с ковром

Асель:Эх, соңғы кілемшемді беріп жібердім. Енді немен айналыссам екен? Жарайды, ән айтып жіберейін.

8) "______" әні Тукушева Асель

Девочки на сцене. Выход детей.

Ребенок 1: Мы приехали, я уверенна!

Девочки:Мы не скажем!

Ребенок 3: Өтінеміз жауап беріңіздерші, осында келу үшін көп еңбек еттік

Мұрат:Да ребята, это Балдәурен! Поздравляем, вы нашли остров детской мечты!

Ребенок 2: Научите нас быть такими ка вы! Все успевать, быть всегда активными и веселыми!

Мұрат: Хорошо! Но для этого вы должны запомнить наш распорядок дня!

Все: Отлично!

10) Распорядок дня

(ұйымдастырушы-ұстаздар)

Участники остаются на сцене. Выходят дети.

Ребенок 4:Сіздерде қызықты, әрі барлығы ерекше!

Ребенок 2: Каждый день насыщен событиями!

Ребенок 3: Мына жерден кеткім келмейді.

Ребенок 1: Пожалуйста, отройте нам секрет. Как у вас получается все успевать, и всегда быть позитивным и веселым!

Нұржан: Барлығы өте жеңіл балалар. Ең бастысы шын жүрекпен балаларды жақсы көру керек. Сондықтан біздің әр күніміз бақыт пен шаттыққа толы.

Ребенок: А можно нам познакомиться со всеми?

Нұржан: Әрине. Жастар, барлығымыз осында жиналамыз!

11) Балдәурен хит

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!