Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жасыл -яғни үнемді
Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбие сағаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
400
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: « Жасыл – яғни үнемді» .Сабақтың мақсаты: 1) бастауыш сынып оқушыларының табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану туралы білімдерін өзектендіру, энергияны тиімді тұтыну және энергияны үнемдеу, ауызсу көздерін ұтымды пайдалану туралы түсінік қалыптастыру;2) топ ішінде жұмыс істеу дағдыларын, ынтымақтасу және бірегей пікір қалыптастыру дағдыларын дамыту;3) планетаның барлық табиғи ресурстарын үнемді және саналы пайдалануды тәрбиелеу.Сабақтың міндеттері: - балалардың экологиялық сана сезімін тәрбиелеуге жәрдемдесу;- экологиялық тұрақты әрі қауіпті өмір стилінің дағдыларын тәрбиелеуге жәрдемдесу;- энергияны пайдаланупроблемаларына, энергия мен энергия ресурстарын үнемдеуге, қоршаған ортаны қорғауға назар аударту;- ресурстар мен энергияны үнемдеуге ынталандыру;- оқушыларды энергия мен ресурстарды үнемдеу бойынша пайдалы қызметке қатыстыру;- мектепте алынған білімдерін іс жүзінде қолдануға қызығушылық тудырту.Сабақ түрі: құрамдасСабақтағы әдіс-тәсілдер : медитация, автор орындығы, әңгімелесу, блиц-турнир, жарысу, ой-талқы, мәнді-мағыналы сұрақтар, мини-диспут, дидактикалық ойындар.Сабақтың жабдықтары: презентацияны Microsoft PowerPoint бағдарламасында көрсетуге арналғанпроектор мен экран, компьютер, ноутбук немесе интерактив тақта, принтер (түрлі-түсті болғаны дұрыс), тарату материалын басып шығаруға арналған А4 парақтары; көрнекті құралдар (алма, пышақ, су толтырылған үш литрлік банка, іші бос стақан, тамызғыш, 3 түрлі-түсті пакет (тоқсары, сары, көк).САБАҚ БАРЫСЫ:
- Блиц-турнир: балалар мұғалімнің сұрағына жарысып жауап береді және су ресурстарын, атап айтқанда ауызсуды үнемдеу қажеттілігі туралы қорытынды шығарады.- Жер бетінің қанша бөлігін су алады? (3/4)- Адамның қанша бөлігі судан тұрады? (3/5)- Тұщы су дегеніміз не? (тамаққа қолдануға болатын су)- Тұзды су дегеніміз не? (адам мен жануарлар үшін зиянды)- Тұщы су қайда бар? (өзендер, көлдер, батпақтар,мұздықтар)- Тұзды су қайда бар? (теңіздер мен мұхиттар)- Жер бетінде қандай су көп? (тұзды су)- Тұщы су қалай тазартылады? (зауыттарда, тазарту жүйелері арқылы)- Тұщы су бітпеу үшін не істеу керек? (крандарды жауып отыру, сумен ойнамау, ауызсуды мақсатына қарай ғана пайдалану, яғни үнемдеу - үнемдеу сөзін тақтаға жазу керек)Б) Жаттығу- «Болады, болмайды» ойыны: балалар дұрыс немесе бұрыс пайымдамаларды таңдап, қозғалу ережелеріне сәйкес қажетті қимылдарды жасайды (дұрыс пайымдама болса – алақандарын соғады, бұрыс болса – аяқтарын тыпырлатады).1. Тоққа қосылған электр фенімен ойнауға бола ма (аяқтарын тыпырлатады).2. Тоққа қосылған үтікке ылғал қолмен тиюге бола ма (аяқтарын тыпырлатады).3. Бөлмеден шыққанда жарықты сөндіруге бола ма (алақандарын соғады).4. Қосылып тұрған теледидарға жақын отыруға бола ма (аяқтарын тыпырлатады).5. Ұйықтаған кезде компьютерді қосылған күйінде қалдыруға бола ма (аяқтарын тыпырлатады).6. Керек болмаған кезде үтікті тоқтан ажыратуға бола ма (алақандарын соғады).
«Энергия»- Ой-талқы: 1 минуттың ішінде роликтен естілген немесе роликте көрсетілген сөздерді жазып алу.Әрбір командадан бір оқушы шығып, команда жазып берген барлық сөздерді оқып шығады, кейінгі команда әлі айтылмаған сөздерді ғана оқып береді. Ең көп сөзді жазып алған команда жеңімпаз болады.- Мәнді-мағыналы сұрақтар:- Әрбір команда 2 минуттың ішінде біздің жаңа ғана қараған бейнематериал бойынша сұрақтарды дайындауы қажет.Командалар бір-біріне сұрақ қойып, энергия мен энергия ресурстарын пайдалану және үнемдеу проблемасына назар аудару қажеттілігі туралы қорытынды шығарады. Ең көп дұрыс жауап берген команда жеңімпаз болады.- Бізге тоқ не үшін қажет? (құралдарды пайдалану үшін)- Тоқты қайдан алады? (зауыттарда, электр станцияларында)- Ондай зауыттар қандай зиян келтіреді? (табиғатты ластайды)- «Табиғатты ластау» дегеніміз не? (бұл табиғаттың ластанып жойылуы)- Тоқты тағы қалай алуға болады? (күннен, желден, судан)- Тоқ алудың қай әдісі ең жақсы? (екіншісі)- Бұл әдіс қалай аталады (жасыл энергетика)Біз енді тағы да жасыл сөзіне тоқталдық (сөзді тақтаға үнемдеу сөзінің алдына жазу керек).А) Қорытынды шығару- Тақтаға жазылған сөздермен қандай сөз тіркесін құрастыруға болады?№ 8 слайд- «Жасыл экономика» деген сөздерді қалай түсінесіз? (балалар жауаптарын берген соң мұғалім ЭКСПО-2017 көрмесімен байланысты ақпаратты қолданып, терминологияға түсініктеме беруі қажет)
Б) №3 бейнеролик «Қоқысты бөліп жинау»- «Кім тезірек болады?» атты жарыс» (әрбір команда пакет түсіне сәйкес келетін қоқысты жинауы тиіс, мұғалім командаларға түрлі түсті пакеттерді үлестіріп береді, алайда қай пакетке не салу керек екенін түсіндірмейді: 1-команда – қызғылт сары пакет – батарейкалар мен лампочкалар, 2-команда – сары пакет - пластик, 3-команда – көк пакет – қағаз).
- Мини-диспут: балалар өз таңдауының дұрыстығын дәлелдеп, бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. Диспутты өткізу барысында балалар екі негізгі сұрақтың жауабын табады: Экологиялық із дегеніміз не? Және экологиялық мәдениет дегеніміз не?- Сабақтың басына оралу: «Медитация» стратегиясы. Балалар, бастарыңды төмен түсіріп, көздеріңді жұмыңдар. Енді сендер біздің планетамыздасыңдар деп елестетіңдер, бірақ осы арада 100 жыл өтті. Кенет сендердің жүздеріңде күлкі ойнады. Неліктен күлкі ойнады? Сендер не көрдіңдер? Көңілдеріңді не көтерді?
5. Үй тапсырмасы.№ 10 слайдПокетмодты бояп шық.- Балалар, ресурстарды үйде қалай үнемдеу керектігі туралы ақ-қара покетмодты жаднама мен түрлі түсті қарандаштардың көмегімен толтырындар.
- Ұйымдастыру кезеңі.
- Блиц-турнир: балалар мұғалімнің сұрағына жарысып жауап береді және су ресурстарын, атап айтқанда ауызсуды үнемдеу қажеттілігі туралы қорытынды шығарады.- Жер бетінің қанша бөлігін су алады? (3/4)- Адамның қанша бөлігі судан тұрады? (3/5)- Тұщы су дегеніміз не? (тамаққа қолдануға болатын су)- Тұзды су дегеніміз не? (адам мен жануарлар үшін зиянды)- Тұщы су қайда бар? (өзендер, көлдер, батпақтар,мұздықтар)- Тұзды су қайда бар? (теңіздер мен мұхиттар)- Жер бетінде қандай су көп? (тұзды су)- Тұщы су қалай тазартылады? (зауыттарда, тазарту жүйелері арқылы)- Тұщы су бітпеу үшін не істеу керек? (крандарды жауып отыру, сумен ойнамау, ауызсуды мақсатына қарай ғана пайдалану, яғни үнемдеу - үнемдеу сөзін тақтаға жазу керек)Б) Жаттығу- «Болады, болмайды» ойыны: балалар дұрыс немесе бұрыс пайымдамаларды таңдап, қозғалу ережелеріне сәйкес қажетті қимылдарды жасайды (дұрыс пайымдама болса – алақандарын соғады, бұрыс болса – аяқтарын тыпырлатады).1. Тоққа қосылған электр фенімен ойнауға бола ма (аяқтарын тыпырлатады).2. Тоққа қосылған үтікке ылғал қолмен тиюге бола ма (аяқтарын тыпырлатады).3. Бөлмеден шыққанда жарықты сөндіруге бола ма (алақандарын соғады).4. Қосылып тұрған теледидарға жақын отыруға бола ма (аяқтарын тыпырлатады).5. Ұйықтаған кезде компьютерді қосылған күйінде қалдыруға бола ма (аяқтарын тыпырлатады).6. Керек болмаған кезде үтікті тоқтан ажыратуға бола ма (алақандарын соғады).
«Энергия»- Ой-талқы: 1 минуттың ішінде роликтен естілген немесе роликте көрсетілген сөздерді жазып алу.Әрбір командадан бір оқушы шығып, команда жазып берген барлық сөздерді оқып шығады, кейінгі команда әлі айтылмаған сөздерді ғана оқып береді. Ең көп сөзді жазып алған команда жеңімпаз болады.- Мәнді-мағыналы сұрақтар:- Әрбір команда 2 минуттың ішінде біздің жаңа ғана қараған бейнематериал бойынша сұрақтарды дайындауы қажет.Командалар бір-біріне сұрақ қойып, энергия мен энергия ресурстарын пайдалану және үнемдеу проблемасына назар аудару қажеттілігі туралы қорытынды шығарады. Ең көп дұрыс жауап берген команда жеңімпаз болады.- Бізге тоқ не үшін қажет? (құралдарды пайдалану үшін)- Тоқты қайдан алады? (зауыттарда, электр станцияларында)- Ондай зауыттар қандай зиян келтіреді? (табиғатты ластайды)- «Табиғатты ластау» дегеніміз не? (бұл табиғаттың ластанып жойылуы)- Тоқты тағы қалай алуға болады? (күннен, желден, судан)- Тоқ алудың қай әдісі ең жақсы? (екіншісі)- Бұл әдіс қалай аталады (жасыл энергетика)Біз енді тағы да жасыл сөзіне тоқталдық (сөзді тақтаға үнемдеу сөзінің алдына жазу керек).А) Қорытынды шығару- Тақтаға жазылған сөздермен қандай сөз тіркесін құрастыруға болады?№ 8 слайд- «Жасыл экономика» деген сөздерді қалай түсінесіз? (балалар жауаптарын берген соң мұғалім ЭКСПО-2017 көрмесімен байланысты ақпаратты қолданып, терминологияға түсініктеме беруі қажет)
Б) №3 бейнеролик «Қоқысты бөліп жинау»- «Кім тезірек болады?» атты жарыс» (әрбір команда пакет түсіне сәйкес келетін қоқысты жинауы тиіс, мұғалім командаларға түрлі түсті пакеттерді үлестіріп береді, алайда қай пакетке не салу керек екенін түсіндірмейді: 1-команда – қызғылт сары пакет – батарейкалар мен лампочкалар, 2-команда – сары пакет - пластик, 3-команда – көк пакет – қағаз).
- Мини-диспут: балалар өз таңдауының дұрыстығын дәлелдеп, бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. Диспутты өткізу барысында балалар екі негізгі сұрақтың жауабын табады: Экологиялық із дегеніміз не? Және экологиялық мәдениет дегеніміз не?- Сабақтың басына оралу: «Медитация» стратегиясы. Балалар, бастарыңды төмен түсіріп, көздеріңді жұмыңдар. Енді сендер біздің планетамыздасыңдар деп елестетіңдер, бірақ осы арада 100 жыл өтті. Кенет сендердің жүздеріңде күлкі ойнады. Неліктен күлкі ойнады? Сендер не көрдіңдер? Көңілдеріңді не көтерді?
5. Үй тапсырмасы.№ 10 слайдПокетмодты бояп шық.- Балалар, ресурстарды үйде қалай үнемдеу керектігі туралы ақ-қара покетмодты жаднама мен түрлі түсті қарандаштардың көмегімен толтырындар.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)