Материалдар / Жасыл экономика 5 сынып тандау курсы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жасыл экономика 5 сынып тандау курсы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасыл экономика бул 5 сыныпқа арналған таңдау курсы Қазақстандағы жасыл экономиканы дамыту тұжырымдамасы ,балама энергия көздерінің жетекші салалары және оларды географиялық орналастырылуы жайында мәлімет береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
908
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады















Түсінік хат

« Жасыл экономика » таңдау курс бағдарламасы 5 сыныптарға арналып жасалды. Бұл курста оқушылардың төменгі сыныптардағы дүниетану мен жаратылыстану пәндерінен алған білімдерін кеңейтіп, ойлауын, сараптама жасай білуін, өз ойын толық жеткізе білумен қатар,өмірге деген көзқарасын қалыптастырады. Курс бағдарламасын меңгерген оқушының географиялық сауаттылығы артады. Қазіргі таңда пайдалы қазбалардың қорының азайуы, экологиялық мәселелерінің ушығуы, дүниежүзілік энергия тапшылығы және халықтың экономикалық, әлеуметтік жағдайдың тұрақсыздығы үрдістері ұлғаю үстінде. Аталған мәселелердің алдын алу және болдырмаудың бірден-бір жолы ол жасыл экономика және балама энергия көздерін айқындап, олардың қорларын тиімді пайдалану. Жасыл экономика және балама энергия көздерінің халыққа тигізер пайдасы орасан. Қазіргі кезде дүниежүзі шаруашылығы жер қыртысының пайдалы қазбаларын көп тұтынуда, соның салдарынан пайдалы қазбалардың қоры жылдан-жылға азаю үстінде. Қазақстандық білім беру жүйесінің 12 жылдық білім моделіне көшуі жас ұрпақтың білім алу мүмкіндіктерін кеңейту, отандық білім беру жүйесін әлемдік білім беру жүйесіне кіріктіру мақсатынан туындады. «Жасыл экономика» тандау курсының күнтізбелік-тақырыптықж о с п а р ы

РӨтілетін тақырыптарСағ саныКүні

Оның ішінде








ЛекцияПрактикалық жұмысСеминар
1Кіріспе1

Лекция



2Жасыл экономика1







3Қазақстандағы жасыл экономиканы дамыту тұжырымдамасы1





Семинар
4Дүние жүзінде балама энергия көздерін қолдану1

Дәріс



5 Балама энергия көздерінің жетекші салалары және оларды географиялық орналастыру1





Семинар
6Практикалық жұмыс №11



Практикалық жұмыс №1

7Қазақстанда жел энергиясын географиялық орналастыру1

Лекция



8Қазақстанда күн энергиясын географиялық орналастыру1







9Қазақстанда балама энергия көздерінің қосалқы салалары1







10Биологиялық газды Қазақстан жерінде орналастыру1

Лекция



11Қазақстан гидроэнергетикасын географиялық орналастыру1







12Практикалық жұмыс №21



Практикалық жұмыс №2

13Су қорларын басқару жүйелерін жетілдіру1





Семинар
14Қазақстанда геотермалды энергиясын географиялық орналастыру



1

Лекция



15Жанартылған энергия көздерін енгізу1







16Экожүйелерді сақтау және тиімді пайдалану1







17Ауыл шаруашылығы1

Лекция



18Фермаларды механикаландыру.1







19Практикалық жұмыс №31



Практикалық жұмыс №3

20Энергетика1







21Балық аулау1

Лекция



22Орман шаруашылығы1







23Өнеркәсіп 1







24Қалдықтарды қайта өңдеу кәдеге жарату1





Семинар
25Жел энергиясы1







26Ауаның ластануы1







27Практикалық жұмыс №41



Практикалық жұмыс №4

28Экспо- 2017 альтернативті жасыл экономика1





Семинар
29Таза көлікті дамыту1







30Табиғатты тиімді пайдалану 1







31Табиғатты қорғудың негізгі бағыттары.1

Дәріс



32Қорлардың тиімділігін арттыру1







33Қазақстандық инфрақұрылымды жетілдіру1

Дәріс



34Жылдық қорытынды қайталау1





Семинар
































ЖАСЫЛ ЭКОНОМИКА ПӘНІНІҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

Мақсаты:

Оқушылардың негізгі жасыл экономикалық білім дәрежесін көтере отырып, жасыл экономикалық ұғымдармен тұжырымдардың мағыналарын негіздеу.Қазақстанда жасыл экономика және балама энергия көздерін анықтап, оларды пайдалану мен географиялық негіздегі орналастыру мәселелерін қарастыру.Сонымен қатар оқушылардың пәнге деген қызығушылығын қалаптастыра отырып, жоғары оқу орындарына дайындау.



міндеттері:

-Қазақстанда жасыл экономиканы дамыту жолдарын қарастыру;– Қазақстанда жасыл экономика және балама энергия көздерін географиялық орналастыруда ұсыныстарды айқындау;– PISA (Programme for International Student Assessment), TIMSS (Trendsin Mathematics and Science Study) зерттеулерінің тапсырмалары негізінде оқушылардың математикалық сауаттылығын дамытуда әдістемелік ұсыныстар әзірлеу.Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі:PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері мен Б.С.Блум таксономиясы арасындағы арақатынас PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері Б.С.Блум таксономиясы білімді меңгеру деңгейлеріБілу (репродуктивтік іс-әрекету) Білу – ТүсінуҚолдану (байланыстарды орнату, ұғымдарды пайдалану) ҚолдануОйлау (рефлексия) Анализ – Синтез – Бағалау Осы пайымдауларға сүйене отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға бағытталған білімді меңгеру деңгейлері мен ынталандыру, белсенділік және біліктік, білім сапалары арасындағы байланысты анықтау керек.

ЖАСЫЛ ЭКОНОМИКА ПӘНІН МЕҢГЕРУ ДЕҢГЕЙІНІҢ ТАЛАПТАРЫБілуі тиіс: 1. жасыл экономиканың мәнін;2. міндеттерін;3. эколгоиялық апат аймақтары;4. зиянын; 5. қоршаған ортаның экологиясын бақылау жол-дарын;6. табиғатты тиімді пайдалану бағыттарын;7. ерекше қорғалатын аумақтарын;8. экологиялық проблемаларды шешу жолдарын.

Меңгеруі тиіс:1. тірі организмдермен қоршаған ортаның арақа-тынасын;2. қазақстанда балама энергия көздерінің қосалқы салаларын .3. жасыл экономика ұғымдырымен терминдерді; 4. Қазақстанда балама энергия көздерінің жетекші салаларын; 5. экология және табиғат қорғау ереешеліктерін













































Оқушыларға қосымша берілетін тапсырмаларЖеке тақырыптар бойынша берілетін тапсырмалар

Оқушыларды шығармашылық жұмысқа баулып , олардың белсенділіктерін, қызығушылығын арттыра түсу үшін әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолдануға болады. Олар мынадай:

1.Тақырыпты мазмұнына қарай жинақтау, іздену. 2 . Жоспар бойынша:

  • Осы тақырып бойынша не білемін ?


  • Тағы не білуім керек ?


  • Қайдан білуге болады ?




Жауаптары:

  • адамдардан сұрау;
  • кітаптардан қарау;
  • ғаламтор желісінен қарау;
  • бақылау және эксперимент жүргізу;
  • материалды жинау және талдау;
Хабарлама:--өз бетімен зерттеу жүргізу;-дайындық;-хабарлау;-зерттеу жүргізу;-ұжымдық зерттеу;



Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптарОқушы білуі керек:
  • Оқушы ең бірінші зерттейтін ғылыми жұмысының тақырыбын таңдап алу керек;
  • Зерттеу тақырыбының жоспарын жасап, мақсаты мен міндетін анықтау;
  • Зерттеу ауқымын анықтау және жүйелеу;
  • Ақпаратты жинау және өңдеу;
  • Материалды сараптау және жинақтау;
  • Ғылыми жобаларды рәсімдеу;
  • Қорғауға дайындық жұмыс;
  • Жобаны қорғау;
  • Оқушы ғылыми зерттеу тақырыбын таңдай отырып, өз бетінше ізденуге, салыстыруға үйренеді;






















Оқу курсының тақырыптық мазмұныII. Кіріспе сабақтар Кіріспе сабақтарды ұйымдастыру жоғары сынып оқушыларына жүргізілетін«Жасыл экономика » атты таңдау курсының бағдарламасы мен осы процесті ойлау тәсілдерін түсінуіне мүмкіндік береді.II. Жаттығу сабақтары Жаттығу сабақтары жоғары сынып оқушысының өз бетінше ізденуге, салыстыруға деген қабілеттерін дамытуға арналады. Жаттығу сабақтары барысында оқушы арнайы білімді, іздене білу білігі мен дағдыларын игеруі тиіс.-Проблеманы көру және анықтау;-Сұрақтар қоя білу;-Өз болжамын ұсыну;-Ұғымға анықтама беру;-Бақылау ( ойша эксперимент жүргізу);-Баяндамадан мәтін құрай білу;-Өзіндік идеяларын дәлелдей және қорғай білу;III.Оқу, үйрену практикасы Бұл «Жасыл экономика » атты таңдау курсының бағдарламасының негізгі мазмұны оқушының өз бетімен оқуына, ізденуіне және шығармашылық жобаларды орындау болып табылады. Осы бөлімдегі сабақтар оқушының өз бетімен жұмыс істеу қабілетінің біртіндеп өсуіне қарай құрылады.

Белгілі бір тақырып бойынша зерттеу түрлерін мұғалім ұсынады.IY. «Жасыл экономика » атты таңдау курсының бағдарламасын презентациялау және бағалау Оқушының өз жұмысын, алған білімін презентациялау ол үшін өте маңызды. Оқушы атты «Жасыл экономика » атты таңдау курсы жайында тереңірек білуі қажет. Практикасын игеру қажет, өзіндік пікірін дәйектей алуы тиіс, өз ойын тұжырымдап, қорытынды жасай алуы тиіс, сондай-ақ төзімділік, компоненттерінің пікіріне дәйекті жауап қайтара білу,өз әрекетін бағалай білу қабілеттерінің болғаны жөн.































Оқушылардың білім деңгейін бақылау Оқушылардың білім, білік дағдысын тексеру оқу үрдісінің негізгі кезеңі болып табылады. Олар оқыту, тексеру, тәрбиелеу және түзету функциясын атқарады.

Білім деңгейін тексеру үшін: -әрбір бөлімнің соңында қорытынды тексеру жүргізу; -тексеру формасы мына түрде: тақырыпты мазмұнына қарай жинақтау, іздену, зерттеу тақырыбын көзбен көру, реферат түрінде болады; -тексеру әдістері мен формалары оқушылардың жас ерекшелігімен анықтау; -әр бөлімнен кейін оқушы мұғалімге жинаған, зерттеген материалдарын тексерту; -ғылыми жобаларды рәсімдеу; -жобаны қорғау.





















Әдебиеттер: Оқушыларға арналған әдебиеттер:

1. Қойшиев Т.Қ. Жанартылған энергия көздері2. Тлеуов А.Ч. Использование нетрадиционных видов энергии в Казахстане3. Сарқытқан Қ. Тұрғынбеков Н.М. Өндірістік география4. Бұқаралық ақпарат құралдары: Егемен Қазақсатан Жасыл экономиканы дамыту, Егемен Қазақстан Жасыл экономиканы дамыту.

Мұғалімдерге арналған әдебиеттер:

www.geo2000.nm.ru
www.geographic.org
www.hobitus.com
www.meteosputnik.ru
www.stat.gov.kz
www.un.org
www.unesco.org
www.worldbank.orgwww.kazatomprom.kz/energo.gov.kz/
gharysh.kz/news/www.eurekanet.ru
school.eb.co.uk
























СабақПәні: Жасыл экономикаСыныбы: Күні:
Тақырыбы: Жасыл экономика
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

Тілдік мақсатЖасыл экономика ұғыммен танысады, өз білгендерін ортаға салады. Оқушылардың сыни көзқарасы дамиды, өз бетімен жұмыс жасау барысында қабілетті оқушы табылады; жас ерекшелігі ескеріледі; ой түйініне қарай көшбасшылық анықталады.
Оқушының сабаққа қамтылуыБарлық оқушылыр: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі;
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!