Мотивациялық-қозғаушылық
| «Шырша жыры» әнінің (Б.Бейсенованың жинағынан) ырғағына балалардыңшеңбер бойымен қол ұстасып жүруі ұсынылады.Ән мәтініне сәйкес қимылдарды үйретіп,қайталауды сұрайды.Шеңбер бойымен жүруді, қайырмасында қолдарын екі жаққа созып, аяқтарынтопылдатуды көрсетеді.
Жұмбақ жасырып, шешуінтабуды сұрайды.Өзгертпейді түр-түсін,Қымбат әркез жұрт үшін.(шырша)Ортаға кішкентай шыршаны әкеліп қояды. | Әуен екпініне ілесе шеңбер бойымен қол ұстасып, жеңілжүреді.Қолдарын екі жаққа созып, шыршаныкөрсетеді.Аяқтарын біргетопылдатуға,ырғақпен ілесугеүйренеді.
Жұмбақтың шешуін табады.Шыршаны көріп, қуанады.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік | Сұлу сәнді шыршаны,Көз тоймайтын қарасаң,Біздер үшін орманнанЖіберіпті мырза атам,-деп шыршаны ойыншықтармен безендірудіұсынады.Әдемілеп біз ілгенОйыншықтары тізілген.Қандай жақсы шыршамыз,Ән шырқайық баршамыз.
Ән тыңдау: «Шырша әні»(К.Қуатбаев, Ж.Смақов)Балалардан әнді мұқият тыңдауларын сұрайды.- Ән не туралы?- Шырша жырын қай кезде айтамыз? - деген сұрақтар қойып, жауап алады.Дауыс жаттығуы: «Шыршамыз».Міне біздің шыршамыз, ля-ЛЯ-ЛЯҰнатамыз баршамыз, ля-ля-ляЖаттығуды әндете, ойнақы орындауды ұсынады.Ән үйрену: «Жасыл шырша жанында» (К.Қуатбаев, А.Асылбек).Әннің мазмұнын түсіне, сәйкес қимылдардыбірге жасауға үйретеді, қайталатады.Үқсап ұлпа жүнге,Жеңіл қонар жерге. Ұлпа қарлар аппақ Икемді екен биге. Құрбылармен бірге Шыр айналып биле.Би: «Ұлпақарлар» биін қыздарға билеуді ұсынады.(«Билеп үйренейік» жинағынан). Қар әшекейлерін ұстап, жеңіл жүгіріп, би қимылдарын жасауға үйретеді.Бізбен бірге жайдары жарқырайды, жайнайды. Айналамыз шыршаны Ойын ойнап баршамыз.
Аспапта ойнау: «Сағат» әуенін оркестрде ойнауды үйретеді (үшбұрыштар, металлофондар).Екі бөлімнен тұратын, түрлі сипаттағы әуенді ойнауға дағдыландырады.Балаларға арналған аспаптарда әуен ырғағына сәйкес қатты және жай ойнап көрсетеді. | Шыршағатүрлі түстіойыншықтардыкөңілдене іледі,қызығушылықтарыартады.
Әнді ынталанатыңдап, мәтінінтүсініп, сұрақтарғажауап беругеталпынады.Шырша туралыоз түсініктерін,білгендерін айтыпбереді.
Дауыс жаттығуыныңәуенін таза, сөзінанық орындайды.
Әнді тыңдап,педагогтіңкөрсетуімен қимыл-қозғалыстарынқайталайды.Қар әшекейлерінұстап, аяқ ұшыменжеңіл жүгіреді,әуенге ілесе баяуқимылдар жасап,бірге билейді.Әуен ырғағынасәйкес бірқалыпты тербеледі.
Көңілді ойынға белсене қатысып, көңіл көтереді |
Рефлексиялық-түзетушілік | Жасыл шырша төрдегі дейді: «Бәрің көріңдер мені»Кеткен әсем құлпырып,Ойыншықтар тұр тұнып!- Біз шыршаны әсемдеп, безендірдік.-Осы шыршаның суретін салып, туыстарымызға, достарымызға сыйғатартайық.Белсене қатысқан балаларды мадақтайды. | Шырша туралыбілетін тақпақ,өлеңдерін айтып, қуаныш сезімінебөленеді.Балалар қуанакелісіп, қоштасып,топқа қайтады.
|