Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жасуша органоидтерінің құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктері.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орта білімнен кейінгі, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарына арналған оқытушының сабақ жоспары
Тақырып
№14 Жасуша органоидтерінің құрылысы мен
қызметтерінің ерекшеліктері.
Модуль /пән
атауы:
Биология
Дайындаған
оқытушы: Қайнарбекова Қымбат Қайнарбекқызы
2023 жылғы "___"
____________
1. Жалпы
мәліметтер
1курс,
Сабақтың түрі
:тәжірибе сабақ
Сабақтың
мақсаты: Жасушаның құрылысы мен
қызметін талдау,нақты зерттеу,тірі ағза үшін маңыздылығын
түсіндіру.
Міндеттері:
Білімділік: Жасуша- тірі ағзаның
құрам бөлігі екенін түсіндіру.Қызметін
анықтау.
Дамытушылық: шығармашылық- ізденушілік жұмыстарды жүргізу
арқылы бақылау, салыстыру, талдау және дәйектер мен қорытындыны
жинақтай білуді
дамыту;
Тәрбиелілік: қоғам мен биология ғылымының дамуында
ғылыми жаңалықтардың маңызы арқылы оқушылардың
дүниетанымдық көзқарастарын кеңейтіп, ой-өрісін кеңейту, көрнекілік
құралдар арқылы эстетикалық тәрбие жақтарына көңіл бөлу; АКТ –ны
пайдалана білуге үйрету; Топпен, жұппен, ұжыммен жұмыс істеуді
дағдыландыру.
3. Күтілетін
нәтижелер
Жасушаның құрылысы мен қызметі, цитоплазмадағы
органоидтер және олардың байланысы , эукариотты және прокариотты
жасушалардың ерекшеліктері туралы білімін толықтыра біледі;
прокариотты және эукариотты ағзалар туралы түсінікті
қалыптастыру;
АКТ-ны пайдалануды біледі;
Топтық жұмыс арқылы ұжымдық жұмысқа, ұйымшылдыққа, сыни ойлауға
үйренеді.
4. Қажетті
ресурстар
интерактивті тақта, мультимедиялық проектор,
«Жасуша құрылысы» суреттер және слайдтар жинағы, , сызба-нұсқалар
т.б.
5. Сабақтың
барысы
Элемент № |
Сабақтың элементтері, оқу мәселелеріоқыту әдістері мен формалары |
|||||||||||||||
І 3 мин |
Ұйымдастыру кезең 1.Сәлемдесу 2.Білім алушыларды түгендеу. 3. Группаны 2 топқа бөлу 4.Топқа сабақтың мақсатын хабарлау. |
|||||||||||||||
ІІ 15 мин |
Үй тапсырмасын сұрау «Ассоциация» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтайды «Иммунитет»
2-тапсырма: Биологиялық
диктант.
3-тапсырма:
|
|||||||||||||||
ІІІ 40 мин |
Жаңа сабақ
Миға шабуыл әдісі арқылы
қайталау сұрақтары беріледі.
Көрсетілім. Сарымсақ эпидермисі жасушасының заттық шынысын
дайындаудың әрбір кезеңін көрсету. 4 тапсырма Әрбір топқа жануарлар мен өсімдіктердің жасушаларын ұсыну. Олар ондағы айырмашылықтар мен ұқсастықтарды анықтаулары тиіс. (Топтық жұмыс)
Қорытынды: |
|||||||||||||||
ІV 20 мин |
Әр топ немесе оқушы өсімдіктің және жануардың жасушасына тән органоидты тауып, мына диаграмманы толтыруы керек
|
|||||||||||||||
V 7 мин |
Сабақты қорытындылау Жасушаның құрылысы және тіршілігі туралы видео көру,талдау |
|||||||||||||||
VІ |
Үй тапсырмасы : «Цитоплазманың құрлысы мен қызметтері» деген тақырыпта реферат дайындап келу. |
|||||||||||||||
VІІ |
Рефлексия
Білім алушының тақырып бойынша
түсініктерін анықтау.
|
Оқытушының қолы/ Подпись преподавателя___________