Бекітемін
|
Бөлім: |
8.1В Молекулалық биология |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ысқақова Арайлым |
|
Күні: |
13.09.2023ж |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жасушаның құрамындағы органикалық заттар. Мономерлер мен полимерлер арасындағы айырмашылық |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.4.1.1 биологиялық мысалдарды пайдаланып, полимерлер мен мономерлер арасындағы айырмашылықты сипаттау |
|
Сабақтың
мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Полимерлердің құрылысын сипаттайды Көпшілік оқушылар үшін:
«Полимер» және
«мономер» деген түсініктердің арасын дағы Кейбір оқушылар үшін: Ретті және ретсіз полимерлерді салыстырады |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 2 мин. 8 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Үй тапсырмасын сұрау «Додекаэдр»әдісі |
Оқушылар шеңбер құрып,додекаэдр шеңберін бір-біріне лақтыру арқылы үй тапсырмасына жауап береді |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. 3-балл |
«Додекаэдр»әдісі
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Жаттығу жасайды. |
1. Органикалық заттарды
атаңдар.
2. Полимерлер дегеніміз
не? 3. Қандай органикалық заттар полимерлер, қайсысы поли мерлер емес? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 18 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Видеоролик көрсетеді Мұғалім түсіндіреді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: Жалпы -2 балл «Полимер» және
«мономер» деген түсініктердің арасын дағы |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру |
|
5 мин |
Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады |
1.Тапсырма
|
Дескриптор: Жалпы-3 балл 1.Суретті талдау,сипаттау |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
5 мин |
Wordwoll платформасы арқылы тапсырмалар орындау |
|
Дескриптор: Жалпы -2 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 2 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
жасушаның құрамындағы органикалық заттар 8 сынып
жасушаның құрамындағы органикалық заттар 8 сынып
Бекітемін
|
Бөлім: |
8.1В Молекулалық биология |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ысқақова Арайлым |
|
Күні: |
13.09.2023ж |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жасушаның құрамындағы органикалық заттар. Мономерлер мен полимерлер арасындағы айырмашылық |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.4.1.1 биологиялық мысалдарды пайдаланып, полимерлер мен мономерлер арасындағы айырмашылықты сипаттау |
|
Сабақтың
мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Полимерлердің құрылысын сипаттайды Көпшілік оқушылар үшін:
«Полимер» және
«мономер» деген түсініктердің арасын дағы Кейбір оқушылар үшін: Ретті және ретсіз полимерлерді салыстырады |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 2 мин. 8 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Үй тапсырмасын сұрау «Додекаэдр»әдісі |
Оқушылар шеңбер құрып,додекаэдр шеңберін бір-біріне лақтыру арқылы үй тапсырмасына жауап береді |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. 3-балл |
«Додекаэдр»әдісі
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Жаттығу жасайды. |
1. Органикалық заттарды
атаңдар.
2. Полимерлер дегеніміз
не? 3. Қандай органикалық заттар полимерлер, қайсысы поли мерлер емес? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 18 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Видеоролик көрсетеді Мұғалім түсіндіреді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: Жалпы -2 балл «Полимер» және
«мономер» деген түсініктердің арасын дағы |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру |
|
5 мин |
Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады |
1.Тапсырма
|
Дескриптор: Жалпы-3 балл 1.Суретті талдау,сипаттау |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
5 мин |
Wordwoll платформасы арқылы тапсырмалар орындау |
|
Дескриптор: Жалпы -2 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 2 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз















