Тарау:9.4. Жасушалық
биология
|
Мектеп: «Оспанқұл
Меңаяқұлы атындағы жалпы орта білім беретін мектебі»
КММ
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Тлеугазыева
Жансая
|
Тақырыбы
|
Жасушаның негізгі
компоненттерінің
қызметтері
|
Сынып:
9
|
Оқушылардың саны:
15
|
Сабақта жоқ
оқушылардың саны:0
|
Оқу
мақсаттары
|
9.4.2.1 Өсімдік және жануар
жасушаларының негізгі бөліктерінің құрылысы мен қызметін
түсіндіру
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлығы: Өсімдік және жануар
жасушаларының негізгі бөліктерінің құрылысы мен қызметін
түсінеді.
Басым
бөлігі: Өсімдік және жануар
жасушасының құрылысындағы айырмашылықты
талдайды.
Кейбірі: Жасуша бөліктеріне талдау
жасау арқылы тірі организмдегі ролін
тұжырымдайды;
|
Ойлау
деңгейі
|
Білу,түсіну
|
Бағалау
критерийлері
|
Өсімдік және жануар
жасушаларының негізгі бөліктерінің құрылысын
біледі;
Жасуша
органойдтарының қызметін
нақтылайды;
|
Тілдікмақсаттар
|
Оқытудың тілдік
мақсаты:
-жасуша органойдтарын білу
үшін видеороликті пайдаланып, бір-біріне түсіндіре алады( айтылым
және тыңдалым дағдылары)
- жұмысының нәтижесін кестеге
түсіреді( оқылым және жазылым дағдылары)
Пәнге қатысты лексика мен
терминология
Органойдтар,мембрана,
эндоплазмалық тор, рибосома, митохондрия,
пластид
Диалог құруға / жазылымға
қажетті сөздер топтамасы:
1 Өсімдіктер мен жануар
жасушаларының ұқсастығы мен ерекшеліктерін талқылаңдар
................ Неліктен?
2. Фотосинтез неліктен тек
жасыл өсімдіктерде жүретінін айта аласыз
ба?
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Топтық және салыстыру
жұмыстары арқылы өзіне және айналадағы адамға құрмет көрсетуге
баулу.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Химия-органикалық заттар мен
бейорганикалық заттар
|
Алдыңғы
білім
|
Жасуша құрылысы 8
сынып.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
4минут
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сыныпта жағымды
атмосфера орнату
«Шеңбер
бойымен»жаттығуы әдісімен
сұрау
1.Тірі ағзаның ең
ұсақ бөлшегі
2. Жасуша қандай
бөліктерден тұрады?
3. Органойдтардың
құрылысы туралы не білеміз?
4.жасуша бөліктерін
(органойдтарын) атап
көрейікші?
Бағалау: Мадақтау
әдісі «Жарайсың!»,
«Тамаша!».
Топқа
бөлу. Сабаққа байланысты тірек
сөздерді қорапшадан ашып оқушыларға алуға ұсынып, топқа қалай
бөлінетінін сұраймын.
Тірек сөздің
соңындағы санмен бөлінетінін табады.(сынып төрт топқа
бөлінеді)
|
|
|
1
мин
3
мин
|
Сабақтың
ортасы
32
минут
|
1.Видео көрсетілім «жасуша
құрылысы» (3 мин)
Түрткі
сұрақтар: (3
мин)
1).Бейнетаспадан не
байқадыныздар?
2).жасуша
құрылысының ерекшелігі бар
ма?
2.Мұғалім сабақтың
тақырыбын айта кетіп, оқу мақсатымен
таныстыру(1
мин)
3.Оқулықпен жұмыс.Мәтінді
оқы (3мин)
Топпен
жұмыс: «джигсо»әдісі
1-Топ.
«Цитоплазма»
2- Топ.
«Митохондрия
3-топ.
«Пластид»
4-топ.
«Ядро"
Мәтінді оқып, топта талдап,
ортада бір оқушы шығып қорғайды.
Бағалау: Оқушылар бірін
бірі бағалайды. «Екі жұлдыз бір
ұсыныс»
«Микрафон» әдісі арқылы
қорытындылайды.
Жұптық
жұмыс.
Жасуша құрылымы мен олардың
арасындағы сәйкестікті табыңдар.
Кесте жұпқа
беріледі.
рс
|
Жасуша
бөлімдері
|
|
Жасуша
қызметтері
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
Бағалау: Өзін өзі
бағалау
Жеке жұмыс
(минут)
Тапсырмалар:
1.Өсімдіктер мен жануар
жасушасының бөліктерінің құрылымын анықтап (+- таңбасымен)
белгілеңіз
ТИ
кестесі
Жасушбөліктері
|
Өсімдік
|
жануар
|
Қабықша
|
|
|
ядро
|
|
|
цитоплазма
|
|
|
пластид
|
|
|
Митохондрия
|
|
|
Пластид
|
|
|
2. Венн диаграммасы арқылы
өсімдік пен жануар жасуша қызметін
салыстыру
3. Органойдтардың тірі
ағзалар тіршілігіндегі ролі неде?(Тұжырымдамалық карта
)
Бағалау. Дескриптор бойынша
оқушыларға жазбаша кері байланыс беру
1. Өсімдіктер мен жануар
жасушасының бөліктерінің құрылымын
анықтайды;
2.Өсімдік пен жануар жасуша
қызметін салыстырады;
3. Органойдтардың тірі
ағзалар тіршілігіндегі ролін талдайды;
|
Презентация
Видео
«жасуша»
«smk.
edu.kz»
Қосымша ресурстар беріледі.
(Сурет, схема)
кесте
|
Сабақ
соңы
3
минут
|
Рефлексия.. Сабақ соңында сабақ басында
алынған термин сөзге жауап жазып табыс ағашына ілуі
керек.
Жасыл түсті - мен бүгін бәрін
жақсы орындадым.
Сары түсті – мен тапсырмаларды
толық орындай алмадым.
Қызғылт түсті - мен тапсырманы
орындау барысында көп қиналдым.
2. Үй
тапсырмасы:§
1
|
«Табыс ағашы »
суреті
|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулықты және
қауіпсіздікті техникасын
сақтау
|
Сынып
оқушыларының барлығына .
ДЖИГСО әдісі арқылы
өсімдік және жануар жасушаларының негізгі бөліктерінің құрылысы мен
қызметін түсінеді.
Басым
бөлігі: Сәйкестендіру кестесі арқылы
өсімдік және жануар жасушасының құрылысындағы айырмашылықты
талдайды
Кейбірі: Тұжырымдамалық карта жасау
арқылы органойдтардың тірі ағзалар тіршілігіндегі ролін
талдайды.
|
Түрткі болатын
сұрақтарға жауап бере алады, эксперименттер нәтижелерін талдау, өз
бетімен фотосинтез үрдісі үшін қажетті
жағдайларды зерттеу барысында тәжірибе мен ізденіс жұмыстарын
үлестіре отырып қорытындылай алуы, мұғалімнің кері байланысы арқылы
жасалады.
Бағалау: 1.Мадақтау әдісі
«Жарайсың!», «Тамаша!».
Оқушылар бірін бірі
бағалайды. «Екі жұлдыз бір ұсыныс»
Өзін өзі
бағалау
Дескриптор
бойынша оқушыларға жазбаша кері байланыс
беру
|
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы,
қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?
Егероқушылароқумақсатынажетпегенболса, неліктендепойлайсыз?
Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?
Сабақкезеңдеріндеуақыттытиімдіпайдаландыңыз ба?
Сабақжоспарынанауытқуларболдыма
жəненеліктен?
|
Төменде қалдырылған
орынды жүргізілген сабақ бойынша түсіндірмелер үшін қолданыңыз. Сол
жақтағы бағанда берілген сабақ бойынша неғұрлым маңызды сұрақтарға
жауап беріңіз.
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақты ең табысты
екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты
)?
1:
2:
Сабақтың қандай екі
сәтін жақсарттым (білім беру мен оқуды
қараңыз)?
1:
2:
Мен сабақта сынып
және жекелеген адамдар туралы нені білдім, мен келесі сабақта нені
әңгімелеймін
|