Материалдар / Жасушаның тіршілік әрекеттері

Жасушаның тіршілік әрекеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
717
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





САБАҚ: Жасушалардың тіршілік әрекеттері.

Мектеп: Жамбыл орта мектібі
Күні:Мұғалімнің есімі: Гүлзада
СЫНЫП: 6Қатысқандар саны: 8Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Жасушаның тыныс алуы мен қоректенуінің маңыздылығын білу. Цитоплазманың қозғалысы және жасушалардың тіршілік әрекеттерінің сыртқы орта жағдайларына тәуелділігін зерттей алу.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Жасушаның тыныс алуы мен қоректенуінің маңыздылығын біледі.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Цитоплазманың қозғалысы және жасушалардың тіршілік әрекеттерін түсіндіре алады


  • Кейбір оқушылар:


  • Цитоплазманың қозғалысы және жасушалардың тіршілік әрекеттерінің сыртқы орта жағдайларына тәуелділігін зерттей алады.
  • Тілдік мақсатОқушылар:
  • Оқушылар жасуша туралы не білетіндерін еске түсіріп, өз ойларын айтуға дағдыланады.
  • Оқушылар мәтінді түсініп оқуға үйренеді, мазмұнын ұғады.
  • Мәтін бойынша өз ойларын айтуға сараптама жасауға үйренеді, шығармашылық қабілеттерін дамытады.
  • Түсінгендерін кесте бойынша сызып жазуға дағдыланады.


  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Ұлғайтқыш құрал, микроскоп, ұлғайтқыш әйнек, қолдану тәсілдері, құрылысыЖасуша, өсімдік организмі, негізгі қасиеттері, органоидтарТіршілік әрекеті, өсуі, бөлінуіОрганикалық заттар, бейорганикалық заттар, қоректік заттар.






    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:



    Талқылауға арналған тармақтар:






    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?






    Жазылым бойынша ұсыныстар:




    Алдыңғы оқуЖасушаның құрылысы және химиялық құрамы
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Ұйымдастыру10 минШаттық шеңберіндегі өлең жолдарын оқу арқылы сыныпта жақсы психологиялық ахуал туғызу үшін «Мен елімді сүйемін» тренингін ұйымдастыруЕгер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз;Егер сіздің үйіңізде мысық болса, өз басыңызды сипаңыз;Егер сіз, иттерді жақсы көрсеңіз көршіңізді құшақтаңыз;Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды созып, құстарша қанат қағыңыз.Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, аяғыңызды топырлатыңыз;Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер, алақандарыңызды соғыңыздар!Зейінді шоғырландыру. Өткен сабақты пысықтау «Қораптағы сұрақ» әдісі арқылы сұрақ қою.
  • Жасушаның құрылысы.
  • Жасуша қабықшасының қызметі қандай ?
  • Цитоплазманың құрамында қандай заттар бар?
  • Пластидтер нешеге бөлінеді ?
  • Вакуоль қайда орналасқан?
  • Вакуольдің қызметі қандай ?
  • Жасуша пішіндерін немен өлшейді?
  • Жасушаның ашылу тарихы
  • Түрлі түсті конфеттер тарату арқылы топқа бөлу.
    Интербелсенді тақта.Биология 6 сынып Р.Әлімқұлова «Атамұра» 2015жыл.Мұғалімге арналған әдістемелік нұсқаулық.Смайликтер. Конфеттер

    Негізгі бөлім

    20 мин
    Қызығушылықты ояту. Суреттер көрсету арқылы сабықтың тақырыбы мен мақсатын анықтау, табыс критерийлерін талқылау. Мәтінмен жеке жұмыс.«Сократтық талдау»әдісі арқылы топтық жұмыс .Таныстырылым (постер)Сергіту сәті «Қара жорға биі»Интербелсенді тақта.Биология 6 сынып Р.Әлімқұлова «Атамұра» 2015жыл. А3 форматты қағаз, маркерлер, стикерлер.Бағдаршам. Ұялы телефон.

    Қорытынды бөлім15мин























    Бағалау
    «Иә-жоқ» лездік сұрақтар арқылы қорыту. «Иә-жоқ» карточкалары таратылады.
  • Жасуша қоректенеді, тыныс алады, сыртқы орта әсеріне жауап береді. Иә
  • Цитоплазма жасушаның негізгі бөлігі емес. Жоқ
  • Жасуша қабықшасында ұсақ тесік болмайды. Жоқ
  • Өсімдік жасушасының цитоплазмасында жасыл түсті пластидтер өте көп. Иә
  • Қоректік заттарды өсімдік ерітінді күйінде тамыры арқылы сормайды. Жоқ
  • Өсімдік тыныс алу кезінде оттегін бойына сіңіріп көмірқышқыл газын бөліп шығырады.
  • Өзара бағалау парақшасыТоп №





    Кері байланыс «алма ағашы» Оқушылар не түсінікті, не түсініксіз болғанын стикерге жазып, алма ағашына іледі.

    Интербелсенді тақта.Биология 6 сынып Р.Әлімқұлова «Атамұра» 2015жыл. «Иә-жоқ» карточкасы.«Алма ағашы»Бағалау парағы
    Қосымша ақпарат
    Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
  • РефлексияСабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағамдау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылартуралыменің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ