Материалдар / Жаһандану-күрделі үдеріс. 9-сынып, қазақ тілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаһандану-күрделі үдеріс. 9-сынып, қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау мақсатына негізделген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қазан 2024
174
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

Жаһандану мәселелері

Педагогтың аты-жөні:

Ражанова А.

Күні: 01.10.24


Сынып:9Б

Қатысқандар саны:25

Қатыспағандар саны: 1

Сабақтың тақырыбы:

Жаһандану күрделі үдеріс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау


Сабақтың мақсаты:

Әр түрлі мәтіндерді салыстырады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Зейінді шоғырландыру.

Бағандардағы сөздерді сәйкестендіріп, сөйлем құрап айт.

ғаламтор

Капиталы

Діни

Сұранысы

Ұлттық

Желісі

Нарық

Көзқарас

адам

діл


Сабақтың тақырыбы, ОМ таныстырылады.

Сөйлем құрап айтады. Сөз тіркестерінің мағынасын ашады.









Ынталандыру сөздері


Сабақтың ортасы

Сабақ мақсатына баса назар аударайық. Әртүрлі стильдегі мәтіндерді талдай алу үшін, алдымен, жазу стильдері туралы білетінімізді еске түсіріп көрейік.

1-тапсырма беріледі.




Тапсырманы орындап болған соң, жауаптың дұрыс-бұрыстығын тексереді.

Қолдау сөздер

слайд

Сабақ мақсатына сай оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасауға тапсырма береді.

Алдымен мәтінді оқу барысында келесі сұрақтарда назарға аудартады, себебі бұл сұрақтар алдағы тапсырманы орындауға көмектесетін болады.

2-тапсырма беріледі.

Сұрақтармен танысады.

1-мәтінге оқулықтағы 4-тапсырма мәтіні беріледі.

2-мәтінге М. Шаханов «Тамырсыздану қаупінің тұжырымдамасы» өлеңінен үзінді

беріледі.

Мұғалімнің кері байланысы

Слайд,

Оқулық, жұмыс дәптері


3-тапсырма.

Мәтіндерді оқып шықсақ, келесі тапсырмаға көшейік. Оқушылар бұл тапсырмада мәтіндердің мазмұны, құрылымы, мақсатты аудиториясын зерделейтін боласыңдар. Мәтін кімдерге арналған? Олар қандай стильде жазылған және олардың ортақ ұқсастықтары неде? деген сұрақтар төңірегінде ойлана отырып, «Венн диаграммасын» толтырамыз.



Оқушылар тапсырманы орындап болған соң дұрыс жауаппен салыстырып, тексереді.

Оқуылардың өз-өзін бағалауы

Оқулық,


Ендігі кезекте осы стильдерге тән тілдік бірліктердің қолданысын зерделеп көрсек. Ол үшін келесі тапсырмаға назар аударайық.

4-тапсырма беріледі.


Мәтіннен ғылыми, көркем әдебиет стильдеріне сай тілдік бірліктерді анықта.

Оқушылар тапсырманы орындап болған соң мұғалімнің көмегімен жұмыстарын тексереді.

1-мәтін:

-мәтінде баяндау сипаты басым, хабарлы сөйлемдерден тұрады;

-айтылатын ой анықтама, дәлелдемелерге негізделген;

-Жалпы көпшілік түсіне бермейтін

2-мәтін:

-мәтінде образды сөз айшықтары қолданылады;

-автордың сезімі мен көзқарасы, эмоциясы байқалады;

-айтылатын ой ұйқасқа негізделеді;

-айтылу мақсатына қарай сөйлемнің барлық түрі қолданылады.

Мұғалімнің кері байланысы

Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

Қорытынды:

«Жаһанданудың салдары қандай?» деген сұраққа жауап беріп, қорытындылайды.


Оқушылар сұраққа жауапты ғылым және көркем әдебиет стилінде тұжырымдайды.

Ықтимал жауап: 1.Жаһандық процестер азшылықтағы ұлттар мен этностардың тілі мен діліне ментальдық тұрғыдан неғұрлым үлкен қауіп төндіреді.

2.Ұлттық болмыстан сусындаған ұрпақ қана жаһандануға жұтылып кетпейтіндігі анық.

ФБ







2-мәтін

Жаһандану рухсыздығы өз жeңісін тoйлауда.

Сoдан қазір қаншама адам бeйім былай oйлауға:

"Мeн қай тілдe eркін сөйлeп, oқи алам, жаза алам,

Білім, жұмыс, нан таба алам, сoл тіл - мeнің өз анам".

Сан түрлі тіл мeңгeрeміз, айдындап oй қарқыны.

...Бірақ ана тіліңe oның түспeу кeрeк салқыны.

Бұл табиғи жoлдан айну қырсық қаупін өсірeр.

Тарихың тұр санаңа өткeл тастап,

Өз тіліңдe oйлау,

Сөйлeу тoқталған сәттeн бастап

Бүкіл баба рухымeн

Ұлттық, гендік-ақпараттық байланысың кeсілeр.

Тағдырыңнан ата мұра шамын сoлай өшірeр.

...мейлі он тіл, тіпті жүз тіл меңгергенің далбаса

Өз ұлтыңның тілі менен рухы

Ой-санаңа іргетас боп қалмаса.

Ғасырымыз - іздeу, өрлeу, қиратулар алаңы.

Адамзатты қарын мүддe қайда бұрып барады?

Көлшіктeр бар сыртқа ақпайтын,

суын шeткe қимайтын,

Нe бір өзeн, нe бір бұлақ сырттан кeліп құймайтын.

Сoған ұқсас жeкe адамдар, тіпті ұлттар бoлады.

Oл тәуeлсіз мeнмeндіктің бoлашағы жаралы.

Экoнoмикалық алыс-бeріс - нарық ғасыр талабы.

Тeк аз ұлттар ділін, "мeнін" қалай сақтап қалады?

Бәрін таптай бeрмeк пe әлдe рухсыздық табаны?

Бұл сұраққа өркeниeт қашан жауап табады?




























































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!