Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ЖаҺандық құзіреттілік негізіндегі Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жалпы ережелер
-
Оқу бағдарламасы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).
2. «Жаһандық құзыреттіліктер» курсы оқушылардың сыни ойлауын, зерттеу, коммуникация, жаһандық маңызы бар мәселелерді шешу мен талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді.
3. Курстың мақсаты: білім алушыларда жергілікті және жаһандық проблемалардың өзара байланыстылығы мен өзара тәуелділігін, мәдениетаралық өзара іс-қимыл мәселелерін түсінуді, әртүрлі көзқарастар мен дүниетанымдарды түсінуді және бағалауды, бірегей білім мен идеяларды құру дағдыларын қалыптастыру.
4. Курстың міндеттері:
1) білім алушыларда кәсіпкерліктің теориялық негіздерін қалыптастыру;
2) кәсіпкерлік ойлауды және өз әлеуетін іске асыру үшін мүмкіндіктерді көре білуді дамыту;
3) білім алушыларда қаржылық сауаттылықтың практикалық дағдыларын қалыптастыру;
4) бизнес-идеяларды генерациялау және оларды кәсіпкерлік қызмет деңгейіне дейін дамыту дағдысына ие болу;
5) бизнестің өмір сүруін арттыру мақсатында бәсекелестіктің өзгеретін жағдайларында бизнес-модельдеу және бейімдеу дағдыларын дамыту;
6) зерттеу жүргізу, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру.
7) өзінің жетістіктері мен өзінің өмірлік ұстанымы үшін жауапкершілікті тәрбиелеу болып табылады.
-
білім алушылардың сыни және аналитикалық ойлауын, олардың коммуникативтік және зерттеу дағдыларын дамыту;
-
ақпаратты тану, талдау, бағалау, дәлелдерді тұжырымдау, күрделі жағдайларды немесе проблемаларды түсіндіру қабілетін қалыптастыру;
-
өзінің мәдени ерекшелігін сезіну және әлемнің мәдени сан алуандығын, мәдениетаралық айырмашылықтарды түсіну білігінің дамуына ықпал ету;
-
әртүрлі мәдениет өкілдерімен өзара іс-қимылға құрмет пен ашықтық танытуға үйрету;
-
цифрлық ресурстармен, электрондық оқыту платформаларымен, интернетпен және веб-сайттармен жұмыс істеу қабілетін дамыту;
-
академиялық адалдық ережелерін сақтауға дағдыландыру.
Осы курс аясында білім алушылар зерттеу дағдыларын дамыту үшін жобалық жұмыстарды орындайды. Әр сабақта олар жобалық іс-әрекеттің реттілігін жүзеге асыру үшін тапсырмаларды орындайды, әр бөлімде жобалық іс-әрекеттің кезеңдері бойынша: дайындық, жоспарлау, зерттеу, қорытынды, нәтижелерді ұсыну. жұмыстары қарастырылған.
5. «Жаһандық құзыреттіліктер» курсы бойынша оқу жүктемесінің көлемі 10-сыныпта аптасына 1 сағаттан, оқу жылында 34 сағатты құрайды.
-
Оқу курсының базалық мазмұны
6. Курс бағдарламасы білім алушылардың жас ерекшеліктері мен қызығушылықтарын ескере отырып әзірленген бес бөлімнен тұрады.
Бірінші бөлімде білім алушылар «Жаһандық құзыреттіліктер» ұғымымен танысады, жобалық жұмыстың тақырыптары мен мақсаттарын, жобалық топ мүшелерін, қажетті ақпарат көздерін, ақпаратты талдау және жинау, нәтижелерді ұсыну тәсілдерін айқындайды. Білім алушылар жоба нәтижелерін бағалау рәсімдері мен критерийлерін белгілейді, жобалық топ мүшелері арасында міндеттерді бөледі.
Екінші бөлімде жаһандық экономикалық, саяси, әлеуметтік, экологиялық және басқа да мәселелердің негізгі түрлері қарастырылады. Жобалау жұмысы кезінде білім алушыларға зерттеу жүргізу үшін тақырыпты таңдауда еркіндік беріледі. Зерттеу тақырыбын анықтағаннан кейін білім алушылар халықаралық және жергілікті дереккөздерге шолу жасайды.
Үшінші бөлім аясында білім алушылар әртүрлі мәдениеттер өкілдерінің дүниетанымын түсінуге, толеранттылық танытуға, басқа адамдардың көзқарастарын құрметтеуге үйренеді. Білім алушылар жобаның зерттеу міндеттерін жинауға және нақтылауға, кезең-кезеңімен орындауға кіріседі.
Төртінші бөлім білім алушылардың өзіндік ерекшелігі мен мәдениеттердің әртүрлілігін түсінуін қалыптастыруға, әртүрлі мәдениеттердің құндылықтар жүйесімен танысуға бағытталған. Білім алушылар ақпаратты талдау, түйінді ойларды тұжырымдау және жобаны рәсімдеу бойынша жұмыс істейді.
Бесінші бөлім ұжымдық әл-ауқат пен тұрақты дамудың маңыздылығына арналған. Білім алушылар алынған нәтижелерді түсіндіре отырып, жобаның орындалу барысы туралы есеп дайындайды, негізгі қорытындыларға талдау жүргізеді.
Жалпы орта білім беру деңгейінің 10-сыныптарына арналған «Жаһандық құзыреттіліктер» курсының оқу бағдарламасына қосымша
Жалпы орта білім беру деңгейінің 10-сыныптарына арналған «Жаһандық құзыреттіліктер» курсының оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұзақ мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспарда тақырыптар, тақырыптарды игеруге жұмсалған сағаттар саны және күтілетін нәтижелер түрінде оқу мақсаттары крсетілген.
Мұғалім тақырыптарды жоспарлау кезінде сағат санына сәйкес оқу тақырыптары мен мақсаттарын өзгерте алады, сынып ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерді және оқушылардың дайындық деңгейін ескере отырып өзгерістер енгізе алады.
№ |
Тақырыбы |
Оқу мақсаттары Білім алушылар: |
С/с |
Күні |
Ескерту |
1-бөлім. Жаһандық құзыреттіліктер |
|
|
|
||
1 |
Жаһандық құзыреттіліктер дегеніміз не |
- жаһандық мәселені зерттеу үшін зерттеу тақырыптары мен мақсаттарын анықтау; - жаһандық мәселелер бойынша көзқарастарды анықтау, сипаттау және сыни салыстыру; - дәлелге немесе проблемаға қатысты ақпарат пен дәлелдемелерді таңдау; - баламалы көзқарастарды қарастыру және талқылау. |
1 |
|
|
2 |
Жаһандық құзыреттіліктердің маңыздылығы |
1 |
|
|
|
3 |
Жаһандық құзыреттіліктерді дамыту жолдары |
1 |
|
|
|
4 |
Жобалау жұмысы. Дайындық және жоспарлау |
1 |
|
|
|
2-бөлім. Жергілікті, жаһандық және мәдени маңызы мәселелерді зерттеу |
|
|
|
||
5 |
Жаһандық проблемалардың түрлері |
- дәлелге немесе проблемаға қатысты ақпарат пен дәлелдемелерді таңдау; - дереккөздердің күшті және әлсіз жақтарын бағалау; - жаһандық мәселе бойынша өз көзқарасыңызды және оның қалай дамығанын сипаттау; - дәлелдерді, себептер мен мәлімдемелерді растау үшін дәлелдемелерді зерттеу және талдау. |
1 |
|
|
6 |
Әлеуметтік мәселелер |
1 |
|
|
|
7 |
Әлеуметтік теңсіздік жаһандық проблема ретінде |
1 |
|
|
|
8 |
Әлеуметтік теңсіздік. Себептері |
1 |
|
|
|
9 |
Әлеуметтік теңсіздікті жеңу жолдары |
1 |
|
|
|
10 |
Қақтығыстар. Ұғымы. Түрлері |
1 |
|
|
|
11 |
Жанжалдарды шешу жолдары |
1 |
|
|
|
12 |
Экологиялық мәселелер |
1 |
|
|
|
13 |
Климаттың өзгеруі |
1 |
|
|
|
14 |
Ауаның ластануы |
1 |
|
|
|
15 |
Судың ластануы |
1 |
|
|
|
16 |
Жердің ластануы |
1 |
|
|
|
17 |
Жобалау жұмысы. Зерттеу |
2 |
|
|
|
3-бөлім. Әртүрлі дүниетанымдар мен көзқарастарды түсіну және құрметтеу |
|
|
|
||
18 |
Дүниетанымды түсіну |
- жаһандық мәселелер бойынша көзқарастарды анықтау, сипаттау және сыни салыстыру; - бастапқы және қайталама дереккөздерден дәлелдемелерді жинау, жазу және талдау; - өз көзқарасын негіздеу үшін себептер мен дәлелдер келтіру; - дәлелге немесе проблемаға қатысты ақпарат пен дәлелдемелерді таңдау; - дереккөздерге сілтеме жасау және библиографиялық тізімді дұрыс құру. |
1 |
|
|
19 |
Басқа адамның көзқарасын қабылдау мүмкіндігі |
1 |
|
|
|
20 |
Өзге де мәдениеттерді білдіретін адамдарға құрмет көрсету |
1 |
|
|
|
21 |
Төзімділік: бір-бірімізді түсінуге үйрену |
1 |
|
|
|
22 |
Жобалау жұмысы. Зерттеу |
2 |
|
|
|
4-бөлім. Мәдениеттер арасындағы ашық және тиімді өзара іс-қимылға қатысу |
|
|
|
||
23 |
Мәдени сәйкестікті қалыптастыру |
- дәлелдердің, мәлімдеме-лердің, себептер
мен
дәлел-демелердің негізгі
элемент 450 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |