Сабақтың
басы
|
Ой
қозғау Оқушылар,әр елдің сәлемдесу
ерекшеліктеріне тоқтала отырып,сабақтың тақырыбын ашамыз.
«Сәлем-сөздің анасы» Тыңдалым алды тапсырмасы: Төмендегі сұрақтарды
қойып, сәлемдесу үлгілерінің суреттері бойынша оқушы пікірін
тыңдауға болады.
· Сәлемдесу не үшін
керек?
· Сәлем беру мен сәлем алудың
айырмашылығы неде?
· Суреттегі сәлем
түрлерін сөйлете синонимдерді тиімді
қолдану.
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушы өз ойларын
ортаға салады.
Оқушы жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа
көшу
|
ҚБ «Мадақтау
сэндвичі»
|
Тақырыптық
суреттер
сілтемеде
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
Мәтінмен
жұмыс
Сәлемдесу –
кездескен адамдардың бір -бірінің амандығын біліп, қуанышқа
бөленуі. Бір –біріне аман - саулық тілеп тілектестігін,
ниеттестігін білдіреді. Әрбір адам « қайырлы таң», « қайырлы күн »,
« қайырлы кеш » деген сөздермен амандасуға тілек пен ізеттілік
нышанын көрсетіп, тәуліктің үш мезгілін де бір – бірімен ақжарқын
амандасуға тиіс.Амандасу -- адамгершіліктің , әдептіліктің бір
белгісі болып табылады.« Әдептілік белгісі - иіліп сәлем
бергені,Жақындықтың белгісі - келіп -кетіп жүргені » ,- деп
халқымыз бекер айтпаған
болар.
Ақсақал мен
жігіттің
амандасуы
Жігіт:Ассалаумағалейкум,
ата!
Ата: Уағалейкумассалам,
балам!
Жігіт:Деніңіз сау ма? Аман -есенсіз
бе?
Ата: Құдайға шүкір, балам .
Тәңірдің берген ырыздығын жеп жүріп
жатырмыз.
2. Қарт әже мен қыз баланың
амандасуы:
Қыз:Армысыз ,
әже?
Әже. Бар
бол, балам!
Қыз:Үй
іші, бал – шағаңыз аман ба?
Әже:Тәңірге тәуба, барлығы күйлі - қуатты, аман
-есен.
Пікіралмасу
–
сәлемдескен кезде
сәлемді алмаған мәдениеттілікке жата
ма?
- сәлем беру
үлгілерінің мағынасын ашу үш топқа
тапсырылады
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушы өз жұмыстарының
қорытындыларын сынып алдында
қорғайды.
Оқушы бір-біріне қосымша
сұрақтар, қойып, бір-бірін
толықтырады.
Дескриптор:
өзгерістерін жіктейді
Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр
топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып
беріледі.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ
«Мадақтау
сэндвичі»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ «Өзін-өзі
бағалау»
|
Ақпараттық
мәтін
Үлестірмелі
қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ
парағы
|
Сабақ
тың
соңы
|
Сабақты
қорытындылау
Кері
байланыс
Не
білдім?
Не
көрдім?
Не
түсіндім?
Нені жетілдіруім
керек?
Үйге
тапсырма
«Сәлем сөздің анасы»
Эссе
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|