Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
4.3.4.1 мұғалімнің
қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға
бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап
беру
4.4.5.2 сөзге қосымшалар
жалғау кезінде үндестік заңын сақтау
|
Сабақтың мақсаты
:
|
Барлығы: тыңдаған оқиға/әңгіме
бөліктерінің жалғасын болжайды. Көбісі: сөзге қосымшалар жалғау
кезінде үндестік заңын сақтайды. Кейбіреуі: шығарманың кейіпкері
туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше,
..., оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша,) салыстыра
отырып бағалайды.
|
Сабақтың
басы
(5
минут)
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
Мақсаты: мейірімді болуға,
қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.
«Ең жақсы»
ойыны Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа
мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай
екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең
ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең
салмақты
Үй жұмысын
тексеру
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы
болжайды.
|
«Қол
шапалақ»
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады:
Ойтүрткі
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы
және мақсатымен
таныстыру.
Бүгінгі сабағымыз не туралы
деп
ойлайсыңдар?
Ойланайық
Ән
салайық
3-тапсырма
5-тапсырма
Тыңдап және жауап
берейік
Жазылым Айтылым
Оқушы қажеттіктеріне қарай
қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді
ЕББҚ
(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) жеке қолдау
көрсетіледі
Айтылым
Қосымша
тапсырма
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Қолшатыр-зонтик
Гүлдеу-цветение
Тағы-еще
Тамшы-капля
Көктеу-прорастание
Сағыну-скучать
Айтылым
"Шеңбер бойымен" әдісі арқылы
сөздермен сөйлем құрау
Тест шеш. 1. Былтыр- бұл не?
А)
в прошлом году В) в этом году С) на следующий год 2. Бүршік- бұл
не? А) роса В) осадки С) почки 3. Жылға- бұл не? А) овраг В) поле
С) лес 4. Табиғат- бұл не? А) природа В) яблоня С) подснежник 5.
Қараңғы- бұл не? А) темнота В) глубина С) высота 6. Бәйшешек- бұл
не? А) тюльпан В) роза С) подснежник 2. Дұрыс жазылған сөйлемді
тап. 1. Маған көктем мезгілі ұнайды. 2. Қыста қар тез ериді. 3.
Бәйшешек- көктем гүлі.
Айтылым
Сөйлемді толықтыр. Көктемде
қар (тает) ... Көктемде (подснежник) ... гүлдейді. (Природа) ...
оянады.. Маған (весна) мезгілі
(нравится)....
Айтылым
Берілген сұрақтарды көршіңмен
талқыла.
Айтылым
Әнді хормен
айтыңдар.
Айтылым
«Иә», «жоқ» жауабын
таңда.
Айтылым
Балалар «Күн шықты!»- деген сөзге серуендеп,
«Жаңбыр жауды! – деген сөзге қол шатыр астына жиналуы
керек - Балалар қазір жылдың қандай
мезгілі? - Көктем мезгілінің ерекшеліктері қандай
болады? - Күн
------ - Жаңбыр
----- - Ағаштар бүршік
----- - Құстар жылы жақтан
--- - Жерге жасыл шөптер
---- Көктемде қандай мерекені
тойлайды? - Біздерде наурыз тойын
тойладық.
|
«Табыс
баспалдағы»
Дескриптор:
-Өзінің отбасы мүшелерін
әңгімелейді.
«Қол
шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша»,
«Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
Оқулық
слайд
|