Жол
қозғалысы ережелерін қайталау .
- Барлық
адамдар сыртқа шыққаннан кейін жаяу жүргіншілерге айналады. Нағыз
жаяу жүргінші көшеде өзін сенімді ұстайды, ал жүргізушілер оған
құрметпен қарайды. Көліктер қатаң ережелерге сәйкес жүреді. Жаяу
жүргіншілер үшін де ережелер бар. Егер сіз оларды білмесеңіз, жақсы
жаяу жүргінші болмайсыз.
-
Бүгінде әр оқушы көше дұрыс жүре алмайтын адам үшін өте қауіпті
екенін білуі керек. Бірақ қатаң жол ережелерін жақсы білетін және
дәл орындайтын адам ең жылдам көліктен қорықпауы мүмкін. Осы
ережелерді қайталайық.
1-ереже: жаяу жүргіншілер тек тротуар бойымен
жүруі керек. Оған қарсы тұрған адамдармен кездеспеу үшін оң жағын
ұстану керек.
2-ереже: егер жол кішкентай болса, жол
жиегіндегі жаяу жүргіншілер көлікке қарай
жүреді.
3-ереже: көшені кесіп өткенде алдымен солға,
содан кейін оңға қарау керек.
4-ереже: көшені жаяу жүргіншілер өткелдері
арқылы өтуге болады.
5-ереже:" үш көзді көше командирі " бағдаршам
қиылыста жолды дұрыс кесіп өтуге
көмектеседі.
Сергіту сәті.
- Балалар, енді орнымыздан тұрып щеңбер
құрайық. Өлеңді бір рет оқимыз және
қайталаймыз.
«Қызыл
көзін ашқанда,
Сынық
сүйем баспа алға» деген кезде орнымыздан
қозғалмаймыз.
«Сары
көзін ашқанда
Қарап
қалма аспанға» деген кезде шеңбер бойымен айналуға дайындалып,
бір-біріміздің қолымыздан ұстаймыз.
«Жасыл көзін
ашқанда
Жүре бергін жасқанба»
дегенде шеңбер бойымен айналамыз.
Құқық
бұзушыны табыңыз.
- Суретерге қарап, қателерді
табыныз.
Үйден мектепке қауіпсіз
жол.
- Біздің
мектептің орналасқан жерінің ерекшеліктері туралы айтып
беріңізші.
- Енді
келесі тапсырманы орындаңыз-шағын аудан картасымен біздің мектепке
дейінгі ең қауіпсіз жолдарды жүргізіп, ең қауіпсіз бағыт туралы
айтып беріңіз.
Велосипедті қолдану және ол туралы
әңгіме.
- Конвертте велосипед бөлшектері
бар.
Нұсқаулық:
1.
Велосипед үлгісін параққа
жапсырыңыз.
2.
Жоспар бойынша әңгіме құрыңыз: а). Велосипед моделінің құрылғысы.
б). Велосипедті қай жастан бастап басқаруға
болады?
|
Оқушылар мұғалімнің қойған
сұрағына қол көтеру арқылы жауап береді.
Оқушылар қызыл түс жанса-орнында
тұрады,
сары –
қол шапалақтайды,
жасыл-орнында
жүреді.
Оқушылар суретерге қарап, қателерді
табады.
Оқушылар мектепке қауіпсіз жол туралы айтып
береді.
Оқушылар велосипед үлгісін параққа жапсырады
және әңгіме құрастырады.
|