Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
жазғы маусым айына циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Топ: кіш «Қарлығаш»
Балалардың жасы: екі жастан бастап
Жоспар қай кезеңге жасалды: 01.06–02.06
Күн тәртібінің үлгісі |
Бейсенбі 01.06 |
Жұма 02.06 |
Балаларды қабылдау |
Балаларды жақсы көңіл-күйде қарсы алу. Балаларға қолайлы жағдай жасау. Баланың бүгінгі көңіл-күйі, оны не қызықтыратыны туралы әңгіме, баланың жеке пікірін білдіруге баулу. |
|
Ата-аналармен кеңес, әңгімелесу |
Ата-аналармен денсаулық мәселелері, баланың сол күнгі үй режимі, білімі, дамуы және оның жетістіктері туралы әңгімелесу; кеңес беру |
|
Балалардың дербес іс-әрекеті (аз қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, кітап қарау) |
«Күн сәулесі төгіледі» таңғы жаттығулар. «Күн мен жаңбыр» қимылды ойыны Мақсаты: балалардың бір-біріне соқтығыспай, шашырап жүгіруі, сигналға тез жауап беру қабілетін дамыту |
Таңертеңгілік жаттығулар. «Дөңгелек би, балаларды өзіне шақырады» дөңгелек шаттық биі «Бақыт, күн, достық – балаларға керегі осы!». Мақсаты: күні бойы достық атмосфераны құру |
Ертеңгілік жаттығу |
Жаттығулар кешені |
|
Таңғы ас |
Үстелді жабдықтау: кезекшілерді анықтау; мәзірмен танысу; ас құралдарын таңдау; үстелдің эстетикалық безендірілуіне балалардың назарын аудару. Сырттан келіп үнемі, |
|
Ойын танымдық қызметі |
«Балалар Анфискамен бірге балалық шақ мерекесін қарсы алады» балаларды қорғау күні (сабын көпіршігімен ойнау) |
«Біз компот пісіреміз» шығармашылық шеберхана |
Серуенге дайындық |
Киіну: реттілік, серуенге шығу.
Қызыл қоңыз, не iздедiң, (Қарым-қатынас дағдылары) Әдістемелік әдістер. «Кім киімді дұрыс және жылдам бүктейді» дидактикалық ойыны. (Физикалық даму) |
|
Серуен |
Күнді бақылау Мақсаты: балалардың күн жарқырап тұрғанда дала жылы болатыны туралы түсініктерін қалыптастыру. «Тәжірибелік іс-әрекет «Су және күн» «Жақсы сөз» аз қимылды ойын Мақсаты: сыпайылықтың негізгі сөздерімен таныстыру. Шығарылатын жабдықтар (күрек, шелек), сабын көпіршігі, доп, лента, шар, суреттер |
Аспанды бақылау Мақсаты: табиғат құбылыстарын бақылау дағдыларын қалыптастыру, ауа-райы туралы түсініктерін кеңейту, оны аспан жағдайымен байланыстыру. «Біз көңілді балалар» қимылды ойын Шығарылатын жабдықтар (күрек, шелек) |
Серуеннен оралу |
«Айсұлу қуыршаққа киімді қалай шешінетінімізді көрсетейік» ойын жағдайы Мақсаты: киімдерді ұқыпты бүктеу дағдыларын бекіту; өзін-өзі күту; серуендеуден кейін киімдерді жинау; бір-біріне көмектесуге үйрету. Өз бетінше ойын, белсенділік |
|
Түскі ас |
Маша отырып, ботқа жеді Бәрін тауысып қойды! Мақсаты: үстел басында дұрыс қалыпта ұстай отырып, қасықты үш саусақпен ұстауға, бүйір бөлігімен ауызға апаруға, тамақты ерін ұшымен алып жеуге, ас құралдарын дұрыс қолдануға, ұқыпты, үнсіз тамақтануға үйрету. |
|
Күндізгі ұйқы |
Жел улейді у-у |
|
Біртіндеп ұйқыдан тұру |
Кереуетте түзету жаттығулары. Ұйқыдан кейін жаттығу жасау. Массаж жолымен жүру. Массаж төсеніштерімен жүру. (Дене дамуы) |
|
Балалармен жеке жұмыс |
«Қоян» ойын жаттығуы Ақ қоян-ау, ақ қоян, |
«Тышқандар билейді» ойын жаттығуы Қол ұстасып тұрыстық, |
Бесін ас |
Балалардың үстел басында өзін ұстау қабілетін арттыру: арқаны тік ұстау, шынтақты үстелге қоймау. Біз бәрін үгіндіге дейін жейміз, Аяқтар тезірек жүгірту үшін Ауыз, мұрын және құлақ өсіру үшін, Біз бәрін жеуіміз керек. (Дене дамуы, көркем әдебиет) |
|
Серуенге дайындық |
Балаларды өз бетінше киінуге, аяқ киім киюге, бір-біріне мейірімді болуға шақыруды жалғастыру; қарым-қатынас дағдыларын дамыту. «Досыңа көмектес» дидактикалық жаттығуы. (Дене дамуы) |
|
Серуен |
«Үлкен – кіші» топпен ойын Мақсаты: жүру техникасын жетілдіру; ғарышта шарлау қабілетін жетілдіру. (Дене дамуы) Учаскеде балалардың өзіндік ойын әрекеті, таңдау бойынша ойындар Мақсаты: бір-біріне деген достық қарым-қатынасты еске түсіру |
|
Балалардың үйге қайтуы |
«Жаз және балаларымыздың көшедегі қауіпсіздігі» кеңес беру Мақсаты: баланы жарақаттанудан, шағудан және т. б. сақтау |
ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Топ: кіш «Қарлығаш»
Балалардың жасы: екі жастан бастап
Жоспар қай кезеңге жасалды: 05.06-09.06
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі 05.06 «Достар күні» |
Сейсенбі 06.06 «Гүлдер күні» |
Сәрсенбі 07.06 «Біз көңілді балалар» |
Бейсенбі 08.06 «Сүйікті ойын және ойыншықтар күні» |
Жұма 09.06 «Ертегі күні» |
Балаларды қабылдау |
Балаларды жақсы көңіл-күйде қарсы алу. Балаларға қолайлы жағдай жасау. Баланың бүгінгі көңіл-күйі, оны не қызықтыратыны туралы әңгіме, баланың жеке пікірін білдіруге баулу. |
||||
Ата-аналармен кеңес, әңгіме |
Ата-аналармен денсаулық мәселелері, баланың сол күнгі үй режимі, білімі, дамуы және оның жетістіктері туралы әңгімелесу; кеңес беру |
||||
Балалардың дербес іс-әрекеті (аз қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, кітап қарау) |
«Құтан» таңғы жаттығу Ата-анамен демалыс күнін қалай өткізгені туралы әңгіме «Біздің кішкентай достар» дидактикалық ойын Мақсаты: қолмен жұмыс істеу дағдысын бекіту, дамыту; мәнерлеп сөйлеу дағдысын қалыптастыру |
«Гүл» таңертеңгілік жаттығулар Жуыну туралы балалар тақпағын оқу Мақсаты: балаларды тақпақ мәтініне сәйкес әрекеттерді орындауға үйрету |
Таңертеңгілік жаттығу «Күнмен нұрлы таң» «Тұқым егу» саусақ ойыны Мақсаты: балалардың қозғалыстарды орындау және мұғалімнен кейін қайталау қабілетін бекіту |
«Найзағай бұлты» таңертеңгілік жаттығулар «Сүйікті ойыншық» әңгімелесу Мақсаты: ойыншықтарды ұқыпты ұстауға тәрбиелеу |
Таңертеңгілік жаттығу «Өкше – саусақ» «Ертегіде қонақта» әңгімелесу Мақсаты: кітапқа, достыққа, бір-біріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу |
Ертеңгілік жаттығу |
Жаттығулар кешені |
||||
Таңғы ас |
Жарма ботқасы қайнады: Пысылдап, көпіршіді. Ыдыстан асып түсті, Табаққа түсті. Біз оны қасықпен ұстап алдық, Және аздап дәмін көрейік. Қандай дәмді ботқа! Бәрін тауысып қоямыз. Мақсаты: ұқыпты тамақтану, тек қасықпен тамақтану қабілетін дамыту. Денені дұрыс ұстауға назар аудару. |
||||
Ойын танымдық қызметі |
Динамикалық үзіліс Қарым-қатынас дағдылары «Ақ бүйір сауысқан» тақпақ оқу |
Шығармашылық шеберхана «Жеті жапырақты гүл» сюжетті жапсыру |
Динамикалық үзіліс «Үйшік» қуыршақ театры |
Дене шынықтыру «Допты қуып жет» қимылды ойын |
Динамикалық үзіліс Қарым-қатынас дағдысы «Қаздар-қаздар» өлеңін жаттау |
Серуенге дайындық |
Киіну: реттілік, серуенге шығу. Қызыл қоңыз, не iздедiң, |
||||
Серуен |
Суды бақылау Мақсаты: балаларда судың адам өміріне қажеттілігі туралы түсінік қалыптастыру; балаларға судың әрқашан қажет екенін түсінуге үйрету. «Үйіңді тап» қимылды ойыны. Мақсаты: бір-біріне соқтығыспай, еркін жүгіру. Құмсалғышта ойнауға шығарылатын жабдық: күрек, шелек |
Құмды бақылау Құм туралы, құмсалғышта ойнауда сақ болу туралы әңгіме. «Ормандағы аюда» қимылды ойыны Мақсаты: ептілікті, қимылды үйлестіруді, реакция жылдамдығын дамыту. Құмсалғышта ойнауға шығарылатын жабдық: күрек, шелек |
Ағашты бақылау Мақсаты: жазда ағашта болатын өзгерісті көрсету. «Біз көңілді балалар» қимылды ойын Мақсаты: өз әрекетн басқалардың әрекетімен үйлестіру. Шығарылатын жабдық: күрек, шелек |
Жәндіктерді бақылау Жәндіктер туралы айту. «Маймақ аю» қимылды ойыны Мақсаты: бірлескен ойын әрекеттеріне, топтық ойынға тарту. Шығарылатынжабдық: күрек, шелек |
Жаздың шуақты күні Мақсаты: балаларға
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |