Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
«Біз қандаймыз?» әдісі арқылы
ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырады.
Балалар, біз өткен сабақта
қандай тақырыпты өттік, кім
айтады?
«Күн шуағы»
әдісі
-
Әңгіменің бас кейіпкерлері?
(Асан мен Хасен)
-
Төрелігін айту үшін ізде
келген қарияның үйі қандай екен? (жұпыны,қараша
үй)
-
Үлкен шәкірті не деп жауап
берді? (Қазына иесі – хан)
-
Екінші шәкірт не деді? (Қазына
– бидікі)
-
Үшінші шәкірт не деп жауап
берді? (алтынды жерге көмдірер едім
деп)
-
Кіші шәкірт не деп жауап
берді? (құлазыған далада саябақ өсірер
едім)
Жарайсыңдар,
балалар!
Балалар, мына
суреттерге назар
аударыңдаршы;
Қай елдің
жазуы?
Жалпы, жазулар қалай
болды деп ойлайсыңдар?
Балалар, қазақ
жазуының қалай пайда болғанына көз
жүгіртелік:
(ЖИ)
Сабақтың
мақсаты:
Сюжеттің дамуын
болжайды
Шығармашылық жұмысты
сызба түрінде ұсынады
1 –
тапсырма
«Саң Жиеннің әріп
жасауы»
2 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
Әліпбидегі әріптерді
саусақ, дене, қол қимылымен көрсетіп, шешуін бір – біріңнен
сұраңдар)
3 –
тапсырма
«Планшет»
әдісі
Функционалдық сауаттылыққа
берілген тапсырма
Саралау -
диалог
Сөзді сөйлем мазмұнын сызба,
сурет, таңба арқылы
бейнелеңдер:
-
Әуежай,орманда үй
бар;
-
Шайхана,
дәріхана;
-
Бір жол оңға кетеді, бірақ
терең су бар;
-
Бір жол тура кетеді, шүңқыры
көп, тегіс емес;
-
100 км жүргеннен кейін теңіз
айлағы кемелер бар;
-
Такси
тұрағы
Берілген мекен – жайлардың
екеуін сурет немесе сызба арқылы
көрсетіңдер;
СЕРГІТУ
СӘТІ
4 –
тапсырма
«Иә» немесе
«Жоқ»
https://www.educaplay.com/learning-resources/20794461-learning_resource.html
-
Саң Жиенге патша әріп жасауды
бұйырды (жоқ)
-
Саң Жиен корей халқының әрпін
жасады (иә)
-
Саң Жиеннің әріп жасауына
жануарлардың ізі себеп болды
(иә)
-
Саң Жиенге ел арала деп патша
айтты (жоқ)
-
Саң Жиен қасына 5 аңшыны ертті
(жоқ)
5 –
тапсырма
«Сиқырлы қалам»
әдісі
1) Саң Жие қандай адам еді?
(өте зерек, тыңғылықты)
2) Патша Саң Жинге қандай
тапсырма берді? (тайпадағы адамдардың өсу санын, ауланған аңның
бөлінуін)
3) Саң Жиенге ел аралап көп
нәрсе үйреніп келуге кім кеңес берді?
(анасы)
4) Қарт аңшы Шығыста не бар
деді? (елік бар)
5) Солтүстікке барайық деп
ұсынған аңшы ол жақты не барын айтты? (үйір – үйір
бұғы)
6) Батыста Саң Жиенді не күтіп
тұр еді? (екі жолбарыс)
7) Саң Жиен қандай әріптерді
ойлап тапты деп ойлайсың?
(иеороглиф)
Үйге: Қазақ жазу өнері туралы
айтады
Кері байланыс: «Білім шыңы»
әдісі
|
Амандасады
Ынтымақтастық атмосферасына
қатысады
Өткен сабақ бойынша сұрақтарға
жауап береді
«Ғажайып бақ» әңгімесі үйге
оқуға берілген
Жасанды интеллект бойынша
жазудың шығу тарихымен
танысады
Сабақ мақсатымен
танысады
Оқулық бойынша шығарманы
оқиды
Әліпбидегі әріптерді досы
екеуі өимылмен көрсетеді
Берліген сөздерді сызба,
сурет, таңба арқылы
бейнелейді
Сергіту сәтіне
қатысады
Иә немесе жоқ деп жауап
береді
Қортынды сұрақтарға жауап
береді
Үйге тапсырма
алады
Кері байланыс
береді
|
Оқушылар алған ұпайларын өзін
– өзі бағалау парағына
жазады
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
ҚБ:
Өте жақсы!
Жарайсың!
Дескриптор:
Әңгімені түсініп оқиды – 1
б
Сюжеттің дамуын болжайды – 1
б
Оның себебін түсіндіреді – 1
б
Жалпы – 3
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Тамаша!
Дескриптор:
Әліпбидегі әріптерді саусақ,
дене, қол қимылымен көрсетеді – 1
б
Креативті болады –
1б
Жалпы – 2
б
Дескриптор:
Сөздің сөйлем мазмұнын сызба,
сурет, таңба арқылы көрсетеді -
1б
Берілген мекен – жайларды
сурет немесе сызба арқылы көрсетеді – 1
б
Өз жұмысын түсіндіреді – 1
б
Жалпы – 3
б
ҚБ:
тамаша!
Жарайсың!
Дескриптор:
Берілген сұрақтарға «иә»
немесе «жоқ» деп жауап береді – 1
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Тамаша!
Дескриптор:-----Сұрақтарға
дұрыс жауап береді -1 б
ҚБ:
Тамаша!
|
Слайд
Презентациялық
ойын
ЖИ
Слайд
Оқулық
https://www.educaplay.com/learning-resources/20794461-learning_resource.html
|