Материалдар / Жазық фигуралардың модельдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жазық фигуралардың модельдері

Материал туралы қысқаша түсінік
жазық фигураларды қалай модельдеу керектігін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
433
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: ___________


Сабақ тақырыбы:

Жазық фигуралардың модельдері (2)

Мектеп: 9 бастауыш мектебі.

Күні :

1 А сынып

Мұғалімнің есімі: Алашбаева К.Ж.

Оқу мақсаты:

Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастырады.

Барлық оқушылар:

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейбір оқушылар:

Ресурстар:

Жазық фигура модельдерін жасау және олардан композиция құрастыра білу дағдыларын қалыптастыру; оқушылардың логикалық және көрнекілік арқылы образды ойлауын, жазық фи-гуралардың модельдерін жасату арқылы зейіндері мен ұсақ моторикаларын дамыту.

Тірек сөздер

Түрлі түсті жұмсақ немесе қатты қағаз;

желім;

Әрбір жазық фигураның пішініне сәйкес кеңістік геометриялық фигуралар топтамасы.

Сабақтың мақсаты:

Аппли-кацияны қолдана отырып, қағаздан жасалған жазық фигура модельдерінен әртүрлі композициялар жасауды, үшбұрышты, шаршыны алуды үйренеді.

Сабақтағы іс-әрекеттер жазық фигуралардың ерекшеліктерін ескере отырып, композициялар құрастыру арқылы олардың пішіндерін тани білуге, есте сақтау қабілетін дамытуға бағытталған.

Ұйымдастырылған іс-әрекет


Сабақтың барысы


Басы














































Ортасы


























Сергіту

Амандасу

Ширату

Өтілген тақырыпты қайталау мақсатында қойылатын сұрақтар.

1.Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер?

2.Жазық геметриялық фигуралар қалай аталады?

3.Не үшін жазық фигуралар деп аталады ?

4. Кеңістіктегі фигуралар қалай аталады ?

5. Олардың айырмашылығы неде?


Б: смайликтер арқылы.

Д:

  1. Сұрақтарға жауап бере алады?

Жазық және кеңістік фигуралары арқылы топқа бөлінеді.

1-т: Шаршы

2-т: Тіктөртбұрыш

3-т: Цилиндр

4-т: Конус

5-т: Дөңгелек

6-т: Пирамида және үшбұрыш

Өткен сабақта жазық геометриялық фигураларды ң моделін құрастыруды үйренгенбіз. Яғни 3және 4 таяқшаны пластелинмен бекіту арқылы үшбұрыш және төртбұрыш тың моделін жасадық. Бүгін осы жазық геом.фигуралардан композиция құрастырамыз.

Мысалы: бірнеше үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелектерден үй немесе дала жануарларының композициясын құрастыратын боламыз.

Шығарып көр. Оқушылардың назарын оқулық-тағы суретке аудартамын және берілген апплика-ция қандай фигуралардан тұратынын анықтауын өтінемін. Оқушылармен бірге пайдаланылған геометриялық фигуралар санының қанша екенін санаймын. Жауабы:

шаршыны тіктөртбұрыштан және үш үшбұрыштан құрастыруға болады. Суреттегі үш үшбұрыш бір тіктөртбұрышты құрайды.

Шаршыдан үшбұрыштарды қалай жасауға болады? Тапсырмада оқушылармен “көбелектің” аппликациясын жасаудың қадамдарын қарастырамын. Көбелектің қанаттары қандай фигуралардан тұратынын сұраймын. Осы үшбұрыштар қандай тәсілмен алынғанын талдаймын. Бір жазық фигурадан екінші фигураны қиып алудың тәсілдерін бекітіңіз. (Мысалы: шаршыдан үшбұрышты қиып алу.)


Орындап көр. Оқушыларға жазық фигуралар-дан жасалған аппликацияға қарауды ұсыныңыз және онда не бейнеленгенін анықтаймын.

Жұптық тапсырма: ( жазылым )

  1. Бақа

  2. Мысық

  3. Күшік

  4. Көбелек

Осы жануарлардың бейнесін пішіндер арқылы құрастырады. Пішіндерге жазылған есептерді шығарады.

. Сұрақ-тар қоямын:

Балапан мен күшiктiң бетін жасау үшін қандай фигура қолданылған? Неліктен?


Тұмсығын қандай фигурамен көрсетуге бо-лады?


Берілген бейне бойынша қандай үй жануарла-рының суреті салынғанын анықтауға болады?

Өздерінің жұмыста-рында қандай фигураларды қолданғанын айтқыза отырып талдатамын.


Б : түрлі түсті пішіндер арқылы топтар бірін бірі бағалайды.

Д:

1.Пішіндерді ажыратады.

2.Бір жазық фигурадан екінші жазық фигура жасауға болатынын біледі.

3. Жазық фигуралардан композиция құрастыра біледі.

4.Берілген есептерді шығара алады.


Ауызша тапсырма

  • Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру


Қосымша тапсырмалар


Өз беттерінше жұмыс жасауға бейімдеу.








Соңы

Бағалау

Тақтамен жұмыс: (айтылым, жазылым )

Тақтада көрсетілген пішіндерді сандық сәуле ретімен орналастырады. Жасырын берілген тапсырманы орындайды.

Б: смайликтер арқылы бағалаймын.

Д:

  1. Сандарды ретімен қоя алады.

2. Кеңістік фигураларынан пайда болатын жазық фигураларды ажырата алады

Жасырын тапсырманы орындай алады. ( салыстыру )


Ашық сұрақ арқылы қорытамын.

  1. Қандай жануарлардың компазициясын құрастырдық

  2. Қандай фигуралардан құрастырдық?

  3. Олар қалай аталады?

  4. Жазық фигуралар пайда болу үшін қандай фигураларды пайдаланамыз?

  5. Кеңістік фигуралары қалай аталады?

Кері байланыс

Көңіл-күй бейнеленген смайликтермен




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!