Алжапқыш туралы өткен
білімдерін wordwall қосымшасында
дайындалған қорапшалардағы
сұрақтарға жауап беру
арқылы еске
түсіру.
1)Алжапқыштың түрлерін
ата?
2)Алжапқышқа қажетті
өлшемдер?
3)Алжапқыш қандай бөліктерден
тұрады?
4)Алжапқышқа қолданатын мата
түрлері?
Алжапқышты тігу
кезеңдері (нобай салу, өлшем алу, сызба
сызу, бұйымды матада пішу)
Жұппен
жұмыс. Қол тігістерін (көктеу,
көктеп тігу, бүгіп көктеу, көшіру тігісі) үлгі матада орындау.
Қауіпсіздік ережесі
Алжапқыш бөліктерін
өңдеу
-
алжапқыштың көкірекшесін
өңдеу
-
төменгі бөлігін
өңдеу
-
белдік пен
аспабауды өңдеу
-
жапсырма қалтаны
өңдеу
Бөлшектерді өңдеуге арналған
технологиялық-нұсқау карта құрастырып
көрсету.
Қалталар ішкі және сыртқы
болып екіге бөлінеді. Сыртқы қалталар – тілме, тілме емес, жапсырма
қалталар болып бөлінеді. Қалталардың барлық түрі өңдеу тісілі
жағынан алуан түрлі болып келеді. Алжапқышқа жапсырма қалталар
қолданылады.
Жапсырма қалтаны өңдеу
үшін:
• Таңдаған қалта үлгісін матадан
қиып аламыз;
• Кесілген пішім ішке қарай ауыз
жағынан 2см аралықта бүгіледі, ал іш жағынан 0,5см бүгіледі;көктеу
тігісін қолдану
• Тігістер
үтіктеледі.
Қалтаны алжапқышқа
орнату үшін:
• Алжапқышқа қалтаның орнын
анықтау, көшіргі тігісті орындау
• Қиып алған қалтаны алжапқышқа
белгіленген жеріне көктеп қою керек немесе ағылшындық түйреуішпен
екі жерден бекіту керек;
• Тігін машинасымен бастырып
тігіп аламыз;
• Тігістер
үтіктеледі.
Оқушылар алжапқыштың
жапсырмалы қалтасын өңдеуді
орындайды
Дескрипторлар:
-
нұсқау бойынша өңдеу
жүргізеді;
-
жапсырма қалтаны машинамен
сырып тігеді;
-
тігісті ЫЖӨ-ден
өткізеді;
-
техника қауіпсіздік ережесін
ұстанады;
-
қол тігісі жіптерінен бұйымды
тазалайды.
-
Соңғы ЫЖӨ-ден
өткізеді.
Оқушылар нұсқау карта бойынша
жапсырма қалтаны өз бетімен өңдейді. Оқушылардың өздік жұмысын
бақылайды, бағыт беріп, түзету енгізу. Жұмыстың әр кезеңінен кейін
ылғалды-жылумен өңделуіне назар аудару
керек.
Оқушыларға бөлшектерді
ылғалды-жылумен өңдеу, тігін машинасымен тігу, құралдармен жұмыс
істеу кезінде қауіпсіздік техникасын сақтау бойынша нұсқау
беру.
Оқушылар нұсқау карта бойынша
дайын болған бөліктерін біріктіруге кіріседі. Келесі өңдеу түйіні –
бұйымды жинау.
(Ө)
Тапсырма: Алжапқыш бөліктерін
біріктіру.
1. белдік пен аспабау
бөлшектерін қол тігісімен алжапқышқа
біріктіреді;
2. машинамен сырып
тігеді;
3. Қол тігісі жіптерінен
тазартады;
4. Соңғы ЫЖӨ-ден
өткізеді.
Дайын бұйым бөлшектерінің
біріктіру үлгісін қарастыруды ұсыну. Бөлшектердің қандай тәсілмен
біріктірілгенін, дайындау барысында қандай әрлеу қолданылғанын
талқылау.
(К) Бөлшектерді біріктіру
тәсілдерін көрсету.
(Ұ) Оқушыларды бұйымды өңдеу
және біріктіру жұмыстарын реттілікпен орындауға
бағыттау.
(Ө) Оқушыларға алған
ақпараттары негізінде аспабауды көкірекшемен, белдікті алжапқыштың
төменгі бөлігімен біріктіруді ұсыну. Сонан соң оқушылар қалтаны
алжапқыштың төменгі бөлшегіне қосып тігеді. Мұғалім оқушылардың
өздік жұмысын бақылайды, бағыт беріп, түзету
енгізеді.
Жұмыстың әр кезеңінен кейін
ылғалды-жылумен өңделуіне назар аудару. Оқушыларға бөлшектерді
ылғалды-жылумен өңдеу, тігін машинасымен тігу, құралдармен жұмыс
істеу кезінде қауіпсіздік техникасын сақтау бойынша нұсқау
беру
ПОПС
(ҰНМС) әдісі.«Ас пісірерде
алжапқышты киген дұрыс па?»
П-позиция(ұстаным) «Менің
ойымша, »
О-обоснобание (негіздеу)
«Себебі….»
П- пример (мысал) «Мен мұны
келесі мысалдармен дәлелдеймін»
С- следствие (салдары)
«…..осыларға сүйене отырып,….»
Тест
тапсырмасы https://quizizz.com/admin/quiz/622f72fc869c68001ea0e292
-
Алжапқышқа қандай қалта
пайдаланылады? (жапсырма қалта, тілме,
тілме емес )
-
Жұмыс орнына жарық түсу керек?
(соң жақтан, артқы жақтан,
ол жақтан немесе алдыңғы
жақтан)
-
Тігін машинасы мен отыратын
орындықтың ара қашықтығы қанша болуы керек? (10-15 см, 5-7 см,
30-40 см)
-
Алжапқышта қалтаның орны
қандай тігіс арқылы анықталады? (көшіргі тігіс, көктеу тігісі,
жөрмеу тігісі)
-
Көктеу тігісін қолдану үшін
үшін жіптің түсі қалай алынады? (матамен түстес, матаға кереғар
түс, түсі маңызды емес)
|