Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру кезеңі:
2 мин.
|
1.
Сәлемдесу.
2.
Оқушыларды түгендеу.
|
Оқушылар мұғалімнің сөзін мұқият
тыңдайды
|
Топтастыру
5мин
|
«Ашық
микрофон»
әдісі.
Оқушылар
қолдарына микрофон ұстап, кезекпен бір-біріне бүгінгі сабаққа
сәттілік тілейді.
|
|
|
Оқушылар бір бірінің
сөздерін тыңдап, сабақты жақсы көңіл күймен
бастайды.
|
|
|
Ой
қозғау. «Миға шабуыл»
әдісі.
5мин
|
«Ой қозғау»
әдісі.
Алдыңғы білім мен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға
мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап
іздейді.
|
|
ҚБ: Мұғалім ұжымдық жұмыста
белсенділік танытқан оқушыларды «Жұлдызша»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
Интерактивті
тақта
|
Жаңа сабаққа
дайындық.
8мин
|
Мұғалімнің
сөзі.
Интернетте қызықты
ақпарат көп. Оны қолданғанда сақ болу керек. Интернеттің өз
қарақшысы, вирусы және ұрысы бар. Интернетке өзің жайлы жеке
ақпарат қойма (3-сурет). Бұл ақпаратты теріс пиғылды адамдар
пайдаланып саған зиян жасайды. Өз қауіпсіздігің үшін интернетті
пайдалану ережесін сақта.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе. «Білетініңіздің барлығы»
әдісі.
Оқушылар тақырыпты
оқуға кірісудің басында жаңа білім туралы не білетінінің барлығын
айтады. Сосын мұғалім қайталауды болдырмас үшін, алынған ақпаратты
пайдалана отырып, оқуды тиісті жолмен
жүргізеді.
|
|
|
7мин
|
Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы
орында.
|
Суреттің қайсысы саған таныс?
Қарандашпен бояу
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағаланады:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Жұмыс
дәптері.
|
Сергіту
сәті.
2мин
|
Көңілді күн
әні
|
Оқушылар бейне баянға қарап
билейді.
|
|
|
Сабақтың
ортасы
8мин
|
Оқушылар топтық
жұмыста бір-бірімен ақылдасады, ойларын ортаға салып, ортақ шешім
шығарады. Өз көзқарастарын топ арасында
айтады.
Тапсырманы орындап
бір біріне сәйкестендіреді.
|
|
ҚБ: Мұғалім тапсырманы дұрыс
орындауда белсенділік танытқан оқушыларды
«Ынталандыру»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
1мин
|
Интерактивті
тақтамен жұмыс.
|
Сөз
жұмбақ
|
ҚБ: Мұғалім жұптық жұмыста
белсенділік танытқан оқушыларды «Жұлдызша»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
Сабақтың
соңы
7
мин.
Сабақты бекіту.
Рефлексия.
|
«Тілек ағашы»
әдісі.
Оқушылар сабақта
қандай білім алғанын және не түсінгенін стикерлер арқылы тілек
ағашына орналастырады.
|
ҚБ: Мұғалім сабақта белсенділік
танытқан оқушыларды «Смайлик»
әдісі арқылы бағалайды. Сабақтағы
қорытынды бағалауын
шығарады.
-
Жарайсың!
-
Жақсы!
-
Орташа!
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау.
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Жұлдызша»
әдісі
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|