Материалдар / Желідегі қажетсіз байланыстар

Желідегі қажетсіз байланыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
Интернетте қызықты ақпарат көп. Оны қолданғанда сақ болу керек. Интернеттің өз қарақшысы, вирусы және ұрысы бар. Интернетке өзің жайлы жеке ақпарат қойма (3-сурет). Бұл ақпаратты теріс пиғылды адамдар пайдаланып саған зиян жасайды. Өз қауіпсіздігің үшін интернетті пайдалану ережесін сақта.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2022
1270
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



131 жалпы орта білім беретін мектеп





Ашық сабақ

Тақырыбы: Интернет желісіндегі қауіпсіздік









2021-2022 жыл№ 4-сабақ. А бөлімі.

Бөлімі:

1-бөлім. Ақпараттық этикет (ортақ тақырып: «Саяхат»)

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылардың саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Интернеттегі қауіпсіздік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.3.1.1 желідегі ақпараттың барлығы сенімді, пайдалы емес екенін түсіну.

1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы үшін:

Желідегі ақпараттың барлығы сенімді, пайдалы емес екенін түсінеді.

Көпшілік оқушылар үшін:

желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну.

Кейбір оқушылар үшін:

***.Желідегі ақпараттың түрлерімен жұмыс жасайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі:

2 мин.



1. Сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгендеу.

Оқушылар мұғалімнің сөзін мұқият тыңдайды


Топтастыру

5мин

«Ашық микрофон» әдісі.

Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, кезекпен бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.



Оқушылар бір бірінің сөздерін тыңдап, сабақты жақсы көңіл күймен бастайды.



Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.

5мин


«Ой қозғау» әдісі.

Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап іздейді.

  • Сурет бойынша оқушылар өз ойларын айтады.

ҚБ: Мұғалім ұжымдық жұмыста белсенділік танытқан оқушыларды «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.


Интерактивті тақта


Жаңа сабаққа дайындық.

8мин

Мұғалімнің сөзі.

Интернетте қызықты ақпарат көп. Оны қолданғанда сақ болу керек. Интернеттің өз қарақшысы, вирусы және ұрысы бар. Интернетке өзің жайлы жеке ақпарат қойма (3-сурет). Бұл ақпаратты теріс пиғылды адамдар пайдаланып саған зиян жасайды. Өз қауіпсіздігің үшін интернетті пайдалану ережесін сақта.

Жаңа сабаққа кіріспе. «Білетініңіздің барлығы» әдісі.

Оқушылар тақырыпты оқуға кірісудің басында жаңа білім туралы не білетінінің барлығын айтады. Сосын мұғалім қайталауды болдырмас үшін, алынған ақпаратты пайдалана отырып, оқуды тиісті жолмен жүргізеді.





7мин

Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орында.


Суреттің қайсысы саған таныс? Қарандашпен бояу

«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағаланады: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Жұмыс дәптері.



Сергіту сәті.

2мин

Көңілді күн әні

Оқушылар бейне баянға қарап билейді.




Сабақтың ортасы

8мин

Оқушылар топтық жұмыста бір-бірімен ақылдасады, ойларын ортаға салып, ортақ шешім шығарады. Өз көзқарастарын топ арасында айтады.

Тапсырманы орындап бір біріне сәйкестендіреді.

  • Берілген тапсырмамен танысады.

  • Жеке-жеке орындайды.

  • Берілген жауап парағымен танысып тапсырманы орындайды

ҚБ: Мұғалім тапсырманы дұрыс орындауда белсенділік танытқан оқушыларды «Ынталандыру» әдісі арқылы бағалайды.



1мин

Интерактивті тақтамен жұмыс.

Сөз жұмбақ

ҚБ: Мұғалім жұптық жұмыста белсенділік танытқан оқушыларды «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.


Сабақтың соңы

7 мин.


Сабақты бекіту. Рефлексия.


«Тілек ағашы» әдісі.

Оқушылар сабақта қандай білім алғанын және не түсінгенін стикерлер арқылы тілек ағашына орналастырады.

ҚБ: Мұғалім сабақта белсенділік танытқан оқушыларды «Смайлик» әдісі арқылы бағалайды. Сабақтағы қорытынды бағалауын шығарады.

  1. Жарайсың!

  2. Жақсы!

  3. Орташа!

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Жұлдызша» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:








Shape1

Shape2

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ