Материалдар / Желілік қауымдастық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Желілік қауымдастық

Материал туралы қысқаша түсінік
аттестацияға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2020
529
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Екіаша орта мектебі коммуналдық мемелекеттік мекемесі

«Ұшқын» желілік қоғамдастық жұмыс жоспары

 

2018-2019 оқу жылы

 

 

 

I .     ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

 

II  .   АКТ ҚОЛДАНУ

 

III  .  ЖЕЛІЛІК ҚОҒАМДАСТЫҚ ПЕН БІЛІМ БӨЛІМІ ТАРАПЫНАН ӨТКІЗІЛЕТІН ІС-ШАРАЛАР

 

IV  .  ЖЕЛІ МЕКТЕПТЕР АРАСЫНДА КОУЧИНГ,  ДӨҢГЕЛЕК СТОЛ, ТӘЖІРБИЕ АЛМАСУ

 

 V   . ОҚУ ҮДЕРІСІ

 

VI   . ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ

 

VII  .  ҚОРЫТЫНДЫЛАУ

 

VIII .  ҚОЛДАНЫЛҒАН РЕСУРС

 

 




Қоғамдастық құрамындағы мұғалімдер санаттары:

 

  • Мектеп әкімшілігі

  • Тәжірибелі мұғалімдер

  • Біліктілік арттырудың деңгейлік курстарында сертификатталған мұғалімдер

 Жас мұғалімдер

 

 Қоғамдастық тақырыбы:  «Кәсіби қоғамдастық арқылы мектептің тұрақты дамуын қамтамасыз ету»

 

 Мақсаты: «Мектептің тұрақты дамуын қамтамасыз етуде оқу мен оқытудағы тиімді әдіс- тәсілдер арқылы білім сапасын арттыру »

Міндеттері:


  • Желілік қауымдастықты құру арқылы ой бөлісу, тәжірибе алмасу, білім мен біліктілікті дамыту,

  • Ортақ шешімге келу, ортақ жұмысты жоспарлау,

  • Мұғалімнің кәсіби қызметіне көмек көрсету; педагогтердің ақпарат алмасуына жағдай жасау,

  • Мәселені бірлесе отырып талқылау, талдау, ақпарат бөлісу.

  • Үздік педагогикалық тәжірибелерді тарату.

  • Желілік қоғамдастықтың әрбір мүшесіне қол жетімді деңгейдегі біртұтас ақпараттық педагогикалық ресурс калыптастыру.

  • Қоғамдастық мүшелерімен сенімді қарым-қатынас құру,

 

 

 

  • Қоғамдастық ішінде жағымды ахуалды қалыптастыру,

  • Қоғамдастықтың ережесін жасау,

  • Қоғамдастықтың шеңберін кеңейтіп отыру.

 

 

 

Ережесі:

  1. Қоғамдастықтың әрбір мүшесі шынайы көзқараста болуға міндетті.

  2. Әрбір мүше сенімді қарым-қатынас жасауы керек.

  3. Әрбір адамның пікірін бағалап, сыйластықпен қабылдау керек.

  4. Тыңдау әдебін сақтау керек.

  5. Жағымды ахуалды бұзатын әрекеттер жасамауы тиіс.

  6. Көзбе-көз қарым-қатынастарда, желілік байланыс кезінде жоғары мәдениетті сақтауы тиіс.

Күтілетін нәтиже:


  • Бірлескен зерттеу топтары қалыптасады,

  • Кәсіби біліктіліктерін үздіксіз жетілдіріп отырады.

  • Мектеп мұғалімдерінің профессионалдық деңгейін жоғарылату,

  • Кәсіби даму жөніндегі бірлескен іс-шаралар жүзеге асады,

  • Басқа мектептермен жағымды іскерлік қарым-қатынас орнайды,

  • Бірлескен тренингтер мен семинарлар ұйымдастырылады,

  • Мұғалімдер жаңа идеялармен алмасады,

  • Еңбектенудің инновациалық әдістері мен формаларын зерттеу мен енгізу;

  • Озық педагогикалық тәжірибелердің мәліметтік орталығын құру, әріптестерді табу мүмкіншілігі.

 

 



ЖЕЛІЛІК ҚОҒАМДАСТЫҚ МЕКТЕПТЕР ЖҮЙЕСІ:

  1. Екіаша орта мектебі КММ координатор: Рымбаева З.А, көмекшісі Акимжанова А

  2. Тополевка ОМ

  3. Аманбөктер НОМ


«Ұшқын» желілік қоғамдастығының сызбасы

Құрылымы

Қамту

Қоғамдастық мүшелері

Кездесулерді өткізу жиілігі

Байланыстар

Топтың негізгі мақсаты — қызметті сипаттау

Басқарушы

топ

Қоғамдастықтар арасында және мектептер арасында

Рымбаева З

Акимжанова А

Калкеева Б

Молдахметова Қ

Нусупов Б

Мектептегі

тәжірибе кезеңінде бір рет

Аудандық білім беру мекемесі

Мектеп директорларының тобы. Зерттеушілер тобы.

Мектептердің ортақ проблемасын анықтау, анықталған мәселелердің шешуді жоспарлау, жоспарланған іс-әрекетерді орындау, кері байланысты ұйымдастыру.

Үйлестіруші

топ

Мектеп аясында және мектептер арасында

Косаева Б

Каирбеков Ч

Сыдыкова Б

Екскендирова Г

Ибраева А

Шалова Б

Есіркеева Н


Мектептегі тәжірибе кезеңінде бір рет

Мектептермен, басқарушы топпен.

Ортақ проблемаға байланысты алынған тақырып бойынша сынып сағаттарын, коучинтер, семинарлар , оқыту семинарларын, конферненциялар өткізу.

Дамытушы

топ

Мектеп аясында және мектептер арасында

деңгейлік курстарында сертификатталған мұғалімдер,

Мектептегі тәжірибе кезеңінде бір рет

Басқарушы топ, зерттеуші топ, жас мұғалімдер.

Жас мамандарға тәлімгерлік ұйымдастыру, жоспарға сай үдерістерді және жас мамандардың жұмысын дамыту.

«Ұшқын» желілік қоғамдастығының жұмыс жоспары

 

Іс-шара атауы

мақсаты

Күтілетін нәтиже

Қолданылатын ресурстар

Өтілетін уақыты, орны

Жауаптылар

1

2

3

4

5

 

 

                                                  ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

 

 

1

Желілік топ құру.

 

Мектептердегі ортақ проблемаларды шешу үшін мектеп аясында және аудан мен жақын орналасқан мектептер арасында тәжірибе алмасу.

Озық педагогикалық тәжірибелердің мәліметтік орталығын құру,

 

 

Желілік қоғамдастықтың шеңберіндегі ақпараттық жаңалықтар

31.01.2019

Рымбаева З

Мектеп басшылары

2

Тірек мектептері мен магниттік мектептер арасында жоспар.

Мектептердің мұғалімдерінің арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыру және кәсіби біліктілікті арттыру жолында қолдау көрсету

Кәсіби біліктіліктерін үздіксіз жетілдіріп отырады.

 

Нормативті құжаттар, жаңалықтар

үнемі

Рымбаева З

Мектеп басшылары

3

Үздік педагогикалық тәжірибелерді тарату.

 

Мәселені бірлесе отырып талқылау, талдау, ақпарат бөлісу.

 

Озық педагогикалық тәжірибелердің мәліметтік орталығын құру,

Нормативті құжаттар, ереже

үнемі

Молдахметова Қ

мектеп басшылары

                                                                

 

 

  АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ

 

 

1

Қоғамдастықты ғаламтор желісіне қосу

Қоғамдастық аясын кеңейту, оқушылар мен мұғалімдерге тез уақыт ішінде жаңалықтарды жеткізу;

Жеке электронды почта, мектеп сайттарына электронды хат алмасу

фейзбук

Ақпараттық технологияны  қолдану, дистанционды түрде хабарласу, қолдануға дағдылану.

үнемі

Калкеева Б

Үйлестіруші топ

2

Білім мазмұнын жаңарту аясында сабақты жоспарлау

Жоспарларды, тапсырмаларды, жаңалықтарды сайтқа қою арқылы бағыт-бағдар беру

Жеке сабақ жоспарларын жасай алады

 

Ақпараттық технологияны  қолдану,

қаңтар

Рымбаева З

Ибраева А

                     ЖЕЛІЛІК ҚОҒАМДАСТЫҚ ПЕН БІЛІМ БӨЛІМІ ТАРАПЫНАН ӨТКІЗІЛЕТІН ІС-ШАРАЛАР

1

«Білім сапасын арттырудағы мұғалім мен оқушы ролі рөлі» коучинг

Желілік қауымдастықты құру арқылы ой бөлісу, тәжірие алмасу, білім мен біліктілікті дамыту,

Ортақ шешімге келу, ортақ жұмысты жоспарлау

 

Басқа мектептермен жағымды іскерлік қарым-қатынас орнайды.

 

коучинг

28.02.2019


Косаева Б

Габдулина Л

Ескендирова А

2

Білім мазмұнын жаңарту аясындағы сабақты жоспарлау: сабақтың бастапқы кезеңі


Білім мазмұнын жаңарту талаптарына сай сабақтың бастапқы кезеңін жоспарлау

Мектеп мұғалімдерінің профессионалдық деңгейі жоғарлайды. Кәсіби даму жөніндегі бірлескен іс-шаралар жүзеге асады.

 

Ықшам сабақ

28.03.2018

Ибраева А

Рымбаева Н.

Жаксылыкова С

3

Білім мазмұнын жаңарту аясындағы сабақты жоспарлау: сабақтың негізгі кезеңі

Білім мазмұнын жаңарту талаптарына сай сабақтың негізгі кезеңін жоспарлау

Бірлескен зерттеу топтары қалыптасады,

Кәсіби біліктіліктерін үздіксіз жетілдіріп отырады

Ықшам сабақ

30 сәуір

Каирбеков Ч

Курманалиева Г

Сибаева Г

4

Білім мазмұнын жаңарту аясындағы сабақты жоспарлау: сабақтың аяқталу кезеңі

Білім мазмұнын жаңарту талаптарына сай сабақтың соңғы кезеңін жоспарлау

Мұғалімдер жаңа идеялармен алмасады,

Еңбектенудің инновациалық әдістері мен формаларын зерттелінеді және енеді;

 

Ықшам сабақ


мамыр

Сыдыкова Б

Аскар Х


5

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау үдерісінің

жүргізілуі

Мұғалімдер жаңа идеялармен алмасады,

Мектеп мұғалімдерінің профессионалдық деңгейі жоғарлайды.

коучинг

қыркүйек

Косаева Б

Иманбаева Д


6

«Қалыптастырушы бағалауды сабақта тиімді колдана отырып, оқушылардың ағылшын тілін меңгеруге деген қызығушылығын арттыру»

Қалыптастырушы бағалауды сабақта тиімді колдана отырып, оқушылардың ағылшын тілін меңг

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!