Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Желілік қоғамдастық жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЖЕЛІЛІК
ҚОҒАМДАСТЫҚТЫҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫ
Қоғамдастық
құрамындағы мұғалімдер
санаттары:
Мектеп әкімшілігі
-
Тәжірибелі мұғалімдер
-
Біліктілік арттырудың деңгейлік курстарында сертификатталған мұғалімдер
Жас мұғалімдер
Қоғамдастық тақырыбы: «Ұстаздардың кәсіби құзіреттіліктерін жетілдіре отырып, оқушылардың білім сапасын арттырудағы қоғамдастықтың рөлі»
Қоғамдастық міндеттері:
-
Қоғамдастықтың ережесін жасау;
-
Мектептердегі ортақ проблемаларды шешу үшін мектеп аясында және аудан мен географиялық жақын орналасқан мектептер арасында тәжірибе алмасу, қоғамдастықтың шеңберін кеңейтіп отыру;
-
Мектептердің мұғалімдерінің арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыру және кәсіби біліктілікті арттыру жолында қолдау көрсету, қауымдастық ішінде жағымды ахуалды қалыптастыру;
-
Бірлесіп жұмыстану, өзара тәжірибе алмасу, мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру арқылы оқушыларымыздың білім сапасының оң нәтижеге жетуіне ықпал ету;
-
Желілік қауымдастықты құру арқылы ой бөлісу, тәжірие алмасу, білім мен біліктілікті дамыту;
-
Ортақ шешімге келу, ортақ жұмысты жоспарлау;
-
Мұғалімнің кісәби қызметіне көмек көрсету, педагогтердің ақпарат алмасуына жағдай жасау;
-
Мәселені бірлесе отырып талқылау, талдау, ақпарат бөлісу;
-
Үздік педагогикалық тәжірибелерді тарату;
-
Желілік қоғамдастықтың әрбір мүшесіне қол жетімді деңгейдегі біртұтас ақпараттық педагогикалық ресурс калыптастыру. Қоғамдастық мүшелерімен сенімді қарым-қатынас құру;
Күтілетін нәтиже:
-
Бірлескен зерттеу топтары қалыптасады,
-
Кәсіби біліктіліктерін үздіксіз жетілдіріп отырады.
-
Мектеп мұғалімдерінің профессионалдық деңгейі жоғарлайды,
-
Кәсіби даму жөніндегі бірлескен іс-шаралар жүзеге асады,
-
Басқа мектептермен жағымды іскерлік қарым-қатынас орнайды,
-
Бірлескен тренингтер мен семинарлар ұйымдастырылады,
-
Мұғалімдер жаңа идеялармен алмасады,
-
Еңбектенудің инновациалық әдістері мен формаларын зерттеу мен енгізу;
-
Озық педагогикалық тәжірибелердің мәліметтік орталығын құру, әріптестерді табу мүмкіншілі
Желілік қоғамдастықта
бірлесіп жұмыс жасайтын
мектептер
1.«Айсары ора мектебі» ММ 2.«Қостомар орта мектебі» ММ
3.«Половников орта мектебі» ММ
желілік
қоғамдастық мүшелері: Сертификатталған мұғалімдер, мектеп тренерлері ,мектеп директорының оқу тәрбие ісінің орынбасарлары әдістемелік бірлестік жеткшілері,информатика пәні мұғалімі
ЖЕЛІЛІК ҚОҒАМДАСТЫҚТЫҢ
ЖОСПАРЫ
№ |
Іс-шара атауы |
мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Қолданылатын ресурстар |
Өтілетін уақыты, орны |
Жауаптылар |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ |
|
|
|||||
1 |
Желілік топ құру. Жоспар Тірек мектептері мен магниттік мектептер арасында жоспар. |
Мектептердегі ортақ проблемаларды шешу үшін мектеп аясында және аудан мен географиялық жақын орналасқан мектептер арасында топ құру,жоспар құру |
Желілік қоғамдастық жұмыс жоспары дайындалады,қоғамдастық мүшелерінің міндеттері анықталады |
|
Қазан «Айсары орта мектебі»ММ |
Мектеп директорының оқу тәрбие ісінің орынбасарлары Сертификатталған мұғалімдер |
|
|
Қоғамдастықты ғаламтор желісіне қосу |
Қоғамдастық аясын кеңейту, оқушылар мен мұғалімдерге тез уақыт ішінде жаңалықтарды жеткізу; |
Жеке электронды почта, мектеп сайттарына арнайы банер ашу, конференция құру, электронды хат алмасу |
Ақпараттық технологияны қолдану, дистанционды түрде хабарласу, скайпты үнемі қолдануға дағдылану. |
қазан |
Мектеп директорының оқу тәрбие ісінің орынбасарлары Сертификатталған мұғалімдер |
|
|
«Білім сапасын арттырудағы қауымдастықтың рөлі» онлайн конференция |
Желілік қауымдастықты құру арқылы ой бөлісу, тәжірие алмасу, білім мен біліктілікті дамыту, |
Желілік қоғамдастықтың рөлі туралы тәжірибе алмасады |
|
қазан |
Мектеп директорының оқу тәрбие ісінің орынбасарлары Сертификатталған мұғалімдер |
|
2 |
Іс әрекеттегі зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға ұсыныстар |
теориялық идеяларды іс жүзінде тексеру; - оқыту тәжірибесін өзгерту әрі жақсарту және бұл өзгерістерді өзі бағалау; - практиктің кәсіби дамуы. |
Мақала, жинақтар, озық тәжірибені тарату |
Сауалнама,сұхбат, бақылау парақтары |
Қазан,қараша желтоқсан |
Мектеп директорының оқу тәрбие ісінің орынбасарлары Сертификатталған мұғалімдер |
|
3 |
«Білім сапасын арттырудағы проблемалар және шешу жолдары Зерттеу жұмыстарын жүұргізуге бағдар |
Тәжірбие алмасу, дарынды оқушылардың санын арттыру |
Бірлескен зерттеу топтары қалыптасады, Кәсіби біліктіліктерін үздіксіз жетілдіріп отырады |
семинар |
қараша |
Мектеп директорының оқу тәрбие ісінің орынбасарлары Сертификатталған мұғалімдер |
|
4 |
Әр пәндер бойынша желілік қоғамдастықтағы мектеп мұғалімдері байланыста болу |
Тақырыбы анықтау,мақсат,міндеттерін және күтілетін нәтижесін анықтау |
Зерттеу жұмысының тақырыбы, мақсаттары, міндеттері,күтілетін нәтижесі анықталады |
Сабақ үлгілері |
қараша |
Мектеп директорының оқу тәрбие ісінің орынбасарлары Сертификатталған мұғалімдер |
|
5 |
Озық тәжірибені тарату Зерттеу жұмысы бойынша |
Озық тәжірибені басқа мұғалімдердің іс-тәжірибесіне енгізу |
Озат тәжірибе жұмыстары |
Сабақ үлгілері әдіс-тәсілдер |
желтоқсан |
Мектеп директорының оқу тәрбие ісінің орынбасарлары Сертификатталған мұғалімдер |
|
|
«Ең үздік әдістемелік бірлестік»байқауын ұйымдастыру |
Озық тәжірибені басқа мұғалімдердің іс-тәжірибесіне енгізу |
Озат тәжірибе жұмыстары |
Сабақ үлгілері әдіс-тәсілдер |
желтоқсан |
Мектеп директорының оқу тәрбие ісінің орынбасарлары Сертификатталған мұғалімдер |
|
7 |
Желілік қоғамдастық жұмысының нәтижесі, проблемалар мен шешу жолдары. |
Оқужылында анықталған проблемаларды шешу, жаңа оқу жылына жоспар құру |
|
|
желтоқсан |
Мектеп директорының оқу тәрбие ісінің орынбасарлары Сертификатталған мұғалімдер |