Материалдар / Жеміс-жидектің пайдасы. (Өсімдіктер туралы не білеміз?)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жеміс-жидектің пайдасы. (Өсімдіктер туралы не білеміз?)

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ: Қазақ тілі Мұғалім: Қазақбаева Балзия Күні: 22 .11 .2019 жыл Мектеп:Малдыбай орта мектебі. Сынып:5 Сабақтың тақырыбы: Жеміс-жидектің пайдасы. (Өсімдіктер туралы не білеміз?) Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Т/A2. Әлеуметтік-тұрмыстық тақырыптарға байланысты диолог,монологтерді (ән мәтіні,хабарлама,жарнама,хабарландыру) көтерілген мәселелерді түсіндіру. 5.Ж3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. (ӘТН 3.Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану).
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2022
273
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақ тілі Мұғалім: Қазақбаева Балзия

Күні: 22 .11 .2019 жыл Мектеп:Малдыбай орта мектебі.

Сынып:5

Сабақтың тақырыбы: Жеміс-жидектің пайдасы. (Өсімдіктер туралы не білеміз?)

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)


Т/A2. Әлеуметтік-тұрмыстық тақырыптарға байланысты диолог,монологтерді (ән мәтіні,хабарлама,жарнама,хабарландыру) көтерілген мәселелерді түсіндіру.


5.Ж3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.


(ӘТН 3.Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану).


Сабақ мақсаттары

(Барлық оқушылар орындай алады)

  • Омоним, антоним, синонимдердің ережелерін біледі, түсінеді. :

  • тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар аркылы такьгрыпты болжайды.


(Оқушылардың басым бөлігі орындайды)

  • Лексиканы көркемдік ерекшелігіне сай қолданады, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді. көпмағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай колданады.

(Кейбір оқушылар орындайды:)

Тақырыпқа қатысты өзіндік ой түйіп, көркем әдеби тілмен жеткізеді,аныктаған тірек сөздерді шығармашылық жұмыстарында еркін колдана алады.


Бағалау критерийі

- омоним, антоним, синоним сөздерді ажыратады ;

- көркемдік ерекшелігіне сай қолданады.

-сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады.


Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану,биология.

Құндылықтар:


Табиғаттағы өсімдіктерге,жеміс-жидектерге қамқорлық жасауға, қорғауға тәрбиелеу.

Ағаштарды күтіп баптау.

Миуалы ағаштардың қасиеттерін, ерекшелігін біледі.


Алдыңғы оқу

Лексиканың түрлерін біледі.

Жоспар

Жоспарлан

ған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басталуы


5 мин

СЖ(Сыныппен жұмыс).


Сәлемдесу,түгелдеу.

Ұнататын жеміс – жидектері арқылы топқа бөлу.



Өсімдіктер туралы жұмбақтар жасыру арқылы жаңа тақырыпты анықтау.


1. Осы гүлдің отаны –
Қазақтың кең даласы
Көктемде дала құлпырып
Қып - қызыл болар қарашы.


(қызғалдақ )

2. Енді ол «Қызыл кітапта»
Көктемде гүл жарады,
Одан шығыс елдері табиғи бояу алады .


(бәйшешек)

3. Жапырағын ұстасаң,
Асты суық,
Жылы үсті,
Дәрі жасар бұл гүлден,
Емдер күйік, тынысты


(түймедақ)


4. Тұқымынан май алып,
Жасар түрлі дәрі де,
Жібек мата бояйтын,
Ұнтақ қылар әрі де.


(итқызғалдақ)

5. Діңі жұмсақ болса да,
Тіп - тік шырқап өседі.
Осы ағашпен ауланы
Көгалдандырар көшені


(терек )

6. Канада елі туында,
Жапырағы салынған.
Тазартады ауаны,
Бойына тартып қалың шаң.


(үйеңкі )


Өсімдіктердің адамға тигізетін пайдасы?

Өсімдіктердің қандай мамандыққа байланысы бар?

Емдік қасиеті бар қандай өсімдіктерді білесіңдер?


Picture 4



«Болжау» әдісі

Ортасы

5 мин






5 мин







































Соңы

10 мин















5 мин











10 мин







ТЖ(Топпен жұмыс)

1 – тапсырма.

Жүзім-өте пайдалы жеміс.

Мәтінің ішінен қандай өсімдіктердің атын естідіңдер, тізбектеп жазыңдар. Сол жемістердің адам ағзасына пайдасын түсіндіріңдер..


Өсімдіктердің адамға тигізетін пайдасы?

Өсімдіктердің қандай мамандыққа байланысы бар?

Емдік қасиеті бар қандай өсімдіктерді білесіңдер?


Ойтүрткі. Сұрақтарға жауап беріңдер.

Жүзімнің адам ағзасына қандай пайдасы бар?
Бір келі жүзім калориясы қанша азық-түлікке тең?
Жеміс ағаштарының баска түрлерінің ағзаға пайдасын білесің бе?


ОӘК материалдары




Окушылар пікірталас алаңында Бұрыштар стратегиясы арқылы екі топқа бөлініп, мәтінде көтерілген негізгі екі мәселені түсіндіреді.


1-топ
Жүзімнің кұрамы.


2-топ
Жүзімнің пайдасы.


Деңгейлік тапсырманы топқа бөлініп орындайды.
топ. Жүзімнің кұрамында кандай дәрумендер бар екенін. кай дәруменнің кандай дене мүшесіне ем екенін аныктап, кестеге жазады.
топ .

Берілген мәтінді оқып, өз пікірлерн жазады.
топ

Өзге жеміс ағаштарының адам ағзасына тигізетін пайдасы туралы ізденіс жасап, сыныптастарына таныстырады.


3-топ. (Видеоролик көрсету)


Денсаулық- зор байлық
Құрма туралы бейнефильмді тамашалап, оның кандай пайдасы барын аныктайды.
Төмендегі мәтінді окып, өз пікірлерін жазады.







ЖЖ (Жұппен жұмыс)

2-тапсырма. Кітаппен жұмыс.


Мәтіннің ішінен омоним, антоним, синоним сөздерді табу.

Мысалдар

Омоним

Антоним

Синоним









Дескриптор:

-мәтінді мұқият тыңдайды.

-лексикалық сөздерді ажыратады.


1.Берілген сөздерді лексикалық түрлеріне қарай сәйкестендір.

сұлу сабырлы

арық қазжаман

салмақты сыр алды

күшті төмен

жақсы жұмсақ

катты көрікті

сыр айттыөлеңайт

жоғары мықты

айт мерекесіарық адам


4-тапсырма Кітаппен жұмыс.



2. Суреттегі өсімдіктерге байланысты тірек сөздерді табыңдар.

Рисунок 5


3.Суретке қарап, омоним, антоним, синоним сөздерді пайдалана отырып, мәтін құра.


Дескриптор:

- Омоним, антоним, синоним сөздердің түрлерін анықтайды.

- Тірек сөздерді табады.

- Омоним, антоним, синоним сөздерді пайдалана отырып, мәтін құрайды.


Үйге тапсырма: Емдік қасиеті бар өсімдіктерді жазу


«Моншақтар тізбегі» әдісі


Топтар бірін-бірі бағалайды.




«Семантикалық карта» әдісі

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды










Мадақ сөз

Бәрекелді! Жарайсың!





















«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау






5 мин

К ері байланыс

-мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым


-мен түсінемін, бірақ барлығын емес


-мен жақсы түсіндім және басқаға да түсіндіре аламын



Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз 0қабілеті жоғары оқушыларға


тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
АКТ-мен байланыс

Барынша қолдау

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!