ТЖ(Топпен жұмыс)
1 –
тапсырма.
Жүзім-өте пайдалы
жеміс.
Мәтінің
ішінен қандай өсімдіктердің атын естідіңдер, тізбектеп жазыңдар.
Сол жемістердің адам ағзасына пайдасын
түсіндіріңдер..
Өсімдіктердің адамға
тигізетін пайдасы?
Өсімдіктердің қандай
мамандыққа байланысы бар?
Емдік қасиеті бар қандай
өсімдіктерді білесіңдер?
Ойтүрткі. Сұрақтарға жауап
беріңдер.
Жүзімнің адам ағзасына қандай пайдасы
бар? Бір келі жүзім калориясы қанша азық-түлікке
тең? Жеміс ағаштарының баска түрлерінің ағзаға
пайдасын білесің бе?
ОӘК
материалдары
Окушылар пікірталас алаңында Бұрыштар
стратегиясы арқылы екі топқа бөлініп, мәтінде көтерілген негізгі
екі мәселені түсіндіреді.
1-топ
Жүзімнің
кұрамы.
2-топ
Жүзімнің
пайдасы.
Деңгейлік тапсырманы топқа бөлініп
орындайды. топ. Жүзімнің кұрамында кандай дәрумендер бар
екенін. кай дәруменнің кандай дене мүшесіне ем екенін аныктап,
кестеге жазады. топ .
Берілген мәтінді оқып, өз пікірлерн
жазады. топ
Өзге жеміс ағаштарының адам ағзасына
тигізетін пайдасы туралы ізденіс жасап, сыныптастарына
таныстырады.
3-топ.
(Видеоролик
көрсету)
Денсаулық- зор
байлық Құрма туралы бейнефильмді тамашалап, оның
кандай пайдасы барын
аныктайды. Төмендегі мәтінді окып, өз пікірлерін
жазады.
ЖЖ
(Жұппен жұмыс)
2-тапсырма. Кітаппен жұмыс.
Мәтіннің ішінен омоним,
антоним, синоним сөздерді табу.
Мысалдар
|
Омоним
|
Антоним
|
Синоним
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-мәтінді
мұқият тыңдайды.
-лексикалық сөздерді
ажыратады.
1.Берілген сөздерді лексикалық түрлеріне қарай
сәйкестендір.
сұлу
сабырлы
арық
қазжаман
салмақты
сыр алды
күшті
төмен
жақсы
жұмсақ
катты
көрікті
сыр
айттыөлеңайт
жоғары
мықты
айт
мерекесіарық адам
4-тапсырма Кітаппен жұмыс.
2.
Суреттегі өсімдіктерге байланысты тірек сөздерді
табыңдар.
3.Суретке қарап, омоним, антоним, синоним сөздерді
пайдалана отырып, мәтін құра.
Дескриптор:
-
Омоним, антоним, синоним сөздердің түрлерін
анықтайды.
- Тірек
сөздерді табады.
-
Омоним, антоним, синоним сөздерді пайдалана отырып, мәтін
құрайды.
Үйге
тапсырма: Емдік қасиеті бар өсімдіктерді
жазу
|