Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жер бедері түрлерінің жіктелуі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жер бедері түрлерінің
жіктелуі
(сабақтың
тақырыбы)
Бөлім: |
3. Физикалық география 3.1 Литосфера |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Ибраева М.Б. |
|
Күні: |
05.10.2022 |
|
Сынып: 8Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Жер бедері түрлерінің жіктелуі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.1.2- жер бедері түрлерін жіктейді 8.3.1.3- жер бедері түрлерін жоспар бойынша
сипаттайды |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар үшін: Жер бедері түрлерін анықтап, ерекшеліктеріне байланысты топтастырады Көпшілік оқушылар үшін: Жер бедері түрлерін жіктейді Кейбір оқушылар үшін: жер бедері түрлерін жоспар бойынша сипаттайды |
|
Құндылықтарға баулу: |
Туған жердің әсем табиғатын сақтықпен қарай отырып, құрметтеу, бағалау. Ел-жер тағдырына жауапкершілікпен қарау. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топ ережесін еске түсіру. б). Топтастыру. |
Жер бедерінің жіктелуі арқылы 3 топқа түстер бойынша бөлінеді. 1 топ Таулар(қоңыр) 2 топ Жазықтар(жасыл) 3 топ Ойпат(сары) бірігеді. Топтың ережесі: ТҚЕ сақтау. Топ басшысына бағыну. Белсенді болу. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. Уақыт шегінде жұмыс жасау. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Тоқыма жіп |
||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі |
С уреттер сөйлейді |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. №1 тапсырма (ЖЖ) Settera сайтына сілтеме арқылы кіріп, номенклатура тапсырады |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы материалды пайдаланып сызба сызады. Суретпен жұмыс |
Ж ер бедерінің жіктелуі
Мысалы: осындай мүжілуге ұшыраған жерлердің бірі-Шарын каньоныШарын шатқалының төменгі аралығында үнділік бөріқарақат (барбарис) тораңғы терегі жайлап өскен. Күз айларында бұл аңғар қып-қызыл жидектерге толады. Шарын өзенінің сағасында шаған орманы тамырын тереңге жайған. Осы тектес табиғи зона тек Солтүстік Америка жерінде ғана бар. |
8-сынып оқулығы https://www.youtube.com/watch?v=5Tv0D 7nGqNc&t=675s Слайд Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сурет |
||
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-Тапсырма: І топ: тауды сипаттау жоспары бойынша ІІ топ: жазықты сипаттау жоспары ІІІ топ: ойпатты сипаттау жоспары |
Дескриптор: жер бедері түрлеріне жоспар бойынша сипаттама бере алады -жер бедерінің түрін анықтайды -географиялық орнын анықтайды -орташа биіктігін анықтайды -пайда болу жолын түсіндіреді -пайдалы қазбаларын анықтайды. -шаруашылықта пайдалануы |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. А4 формат
|
||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды жиналған баллдар арқылы бағалайды. |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау |
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі «Бес саусақ» әдісі Еркін микрофон 1-10 балдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |