Бөлім:
|
3. Физикалық география
3.1
Литосфера
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)
|
Ибраева М.Б.
|
Күні:
|
05.10.2022
|
Сынып: 8Ә
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Жер бедері түрлерінің
жіктелуі
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
8.3.1.2- жер бедері
түрлерін жіктейді
8.3.1.3- жер бедері түрлерін жоспар бойынша
сипаттайды
|
Сабақтың мақсаты
|
Барлық оқушылар
үшін: Жер бедері түрлерін
анықтап, ерекшеліктеріне
байланысты топтастырады
Көпшілік оқушылар үшін: Жер бедері түрлерін жіктейді
Кейбір оқушылар
үшін: жер бедері түрлерін жоспар
бойынша сипаттайды
|
Құндылықтарға баулу:
|
Туған жердің
әсем табиғатын сақтықпен қарай отырып, құрметтеу, бағалау. Ел-жер
тағдырына жауапкершілікпен қарау.
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық
жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.
ә). Топ ережесін еске түсіру.
б).
Топтастыру.
|
Жер бедерінің
жіктелуі арқылы 3 топқа түстер бойынша бөлінеді.
1 топ Таулар(қоңыр)
2 топ Жазықтар(жасыл)
3 топ Ойпат(сары) бірігеді.
Топтың
ережесі:
ТҚЕ сақтау.
Топ басшысына
бағыну.
Белсенді
болу.
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен
ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен
қарау.
Уақыт шегінде жұмыс жасау.
|
Мақсаты:
Оқушылар
бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады,
сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа
белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу»
тәсілі
қолданылады. Оқушылардың оқуға деген
қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау
еркіндігі беріледі.
|
Тоқыма жіп
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі
|
С уреттер сөйлейді
|
Мақсаты: Жылдам әрі
функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының
танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен
байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға
мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
№1 тапсырма (ЖЖ)
Settera сайтына сілтеме арқылы кіріп, номенклатура
тапсырады
https://www.geoguessr.com/seterra/ru/vgp/3131?c=RYD9Q
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты
оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады. Оқулықтағы материалды
пайдаланып сызба сызады.
Суретпен
жұмыс
|
Ж ер
бедерінің жіктелуі
Морфометрлік(көлемдері
б/ша)
Планетарлық
Мегаформалар
Макроформалар
Мезоформалар
Микроформалар
Наноформалар
|
Генетикалық(қалыптасуы
б/ша)
|
Қ орытынды:
су-басты әсер ететін сыртқы күш
Мысалы: осындай мүжілуге
ұшыраған жерлердің бірі-Шарын каньоныШарын шатқалының төменгі
аралығында үнділік бөріқарақат (барбарис) тораңғы терегі жайлап
өскен. Күз айларында бұл аңғар қып-қызыл жидектерге толады. Шарын
өзенінің сағасында шаған орманы тамырын тереңге жайған. Осы тектес
табиғи зона тек Солтүстік Америка жерінде ғана
бар.
|
8-сынып
оқулығы
https://www.youtube.com/watch?v=5Tv0D
7nGqNc&t=675s
Слайд
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,
талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!»
деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Сурет
https://www.airpano.ru/360photo/grand_canyon_usa/
|
|
Оқулықта
берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
2-Тапсырма:
І топ:
тауды сипаттау жоспары бойынша
ІІ топ:
жазықты сипаттау жоспары
ІІІ топ:
ойпатты сипаттау жоспары
|
Дескриптор: жер бедері түрлеріне жоспар бойынша
сипаттама бере алады
-жер
бедерінің түрін анықтайды
-географиялық орнын анықтайды
-орташа
биіктігін анықтайды
-пайда
болу жолын түсіндіреді
-пайдалы
қазбаларын анықтайды.
-шаруашылықта пайдалануы
|
ДК
экраны
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
А4
формат
|
Сабақтың
соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін
анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды
жиналған баллдар арқылы бағалайды.
|
|
Саралау.
Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті
оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау.
Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау
тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені,
оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды
оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөзі» әдісі
«Бес саусақ»
әдісі
Еркін
микрофон
1-10
балдық жүйе бойынша бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс
түрлерін қолданамын.
Осы
сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
|