Тілдік
мақсаттар
|
Магмалық, метаморфты, шөгінді
тау жыныстары, тау, төбе,
қазаншұңқыр, жота, тау жотасы, өзек, қайқы, бел-асу,
жыра
|
3-5
6-9
10-20
21-24
25-36
37-40
|
Миға шабуыл
(С) Ой-талқы.
-
Таулар
мен жазықтар қалай пайда болады?
-
Олардың
қалыптасуына әсер ететін қандай жағдайларды атай
аласыз?
-
Жер
бедерінің қалыптасуы қандай заңдылықтарға бағынуы
мүмкін?
Тақырып
бойынша бейнематериал қарайды.
Рельеф
формасы https://www.twig-bilim.kz/kz/film/land-formations
(Ж)
Жер
бедерін қалыптастырушы факторларды бейнематериалдан анықтап
инттелект карта сызыды.
С)
Материктік және мұхиттық жер бедері түрлерін
жіктейді. (дәптерге орындаңыз
)
Төмендегі сөздерді пайдаланып, материктік және мұхиттық
жер бедерін ажыратыңыз.
МАТЕРИКТІК МҰХИТТЫҚ
тау, су
асты жотасы, шың, үстірт, қазаншұңқыр, қырат, жыра, материктік
беткей, мұхиттық қайраң, жазық, ойпат, шұңғыма, тау жотасы, жыра,
тау торабы, аласа тау.
Дескрипторы:
5 тен кем
емес материктік және 5 тен кем емес мұхиттық жер бедерін
анықтайды.
Бағалау:
Өзін-өзі
бағалу әдісін қолдану.
2-
бөлім
(М)
Физикалық картамен танысады 4-минут
Мұғалім биіктік және тереңдік шкаласы бойынша жұмыс жасау жолдарын
түсіндіреді
(Ж)
Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын зерттеп,
талдайды. су асты жотасы, үстірт,
қазаншұңқыр, қырат, жыра, жазық, ойпат, шұңғыма,
жыра.
Дескрипторы: Оқушылар берілген жер
бедерінің бір пішінін таңдап, оның қалыптасуына қандай күштердің
әсер еткенін анықтайды, және болашағына мысал
келтіреді. Бағалау
критерилері:
1. Жер бедерінің пішінін анықтай алады,
2. Оның қалыптасуына әсер еткен эндогенді немесе экзогенді
күштердің 2 ықпалын жаза алады.
3. Таңдаған жер бедеріне мысал келтіре отырып болашағын болжай
алады
Бағалау: Өзін-өзі бағалау әдісі
арқылы бағаланады.
Кері байланыс. Не білдім, нені
жетілдіруім қажет әдісі арқылы
жүргізіледі.
|
Слайд 2
Слайд 3
Слайд 4
Слайд 5
Слайд 6
Слайд 7
Слайд
8
|
Саралау
бойынша жер бедерінің қалыптасу және
таралу заңдылықтарын зерттеп, талдау джүргізгенде сарап
оқытудың күрделендіру қағидасы қолданылады.
|
Бағалау
критерийі бойынша бағаланады.
Сабақ барысында бақылау және
талқылауды үйлестіру, ал сабақ аяқталған кезде бағаға жұмыс орындау
қарастырылады.
|
Сабақ
барысында тәжірибе жасағанда қауіпсіздік ережелерін оқушыларға
мұғалім түсіндіреді. Сыныпта рұқсатсыз жүруге болмайтынын
ескертеді.
|
Сабақ
бойынша рефлексия
Сабақ
мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ
қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта
саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың
уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл
бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз
сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|