Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Күні:

География пәні мұғалім:

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары. Жер бедері түрлері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.1.1 жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын зерттейді

8.3.1.2 жер бедері түрлерін жіктейді

Сабақ мақсаттары

Жер бедерін қалыптас-тырушы факторларды анықтайды.

Материктік және мұхиттық жер бедері түрлерін жіктейді

Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын зерттеп, талдайды


Бағалау критерийлері

Материктік және мұхиттық жер бедері түрлерін ажырата алады

Жер бедерінің қалыптасуына әсер ететін күштердің 2 ықпалын анықтай алады.

Тілдік мақсаттар

Магмалық, метаморфты, шөгінді тау жыныстары, тау, төбе,

қазаншұңқыр, жота, тау жотасы, өзек, қайқы, бел-асу, жыра

Бастапқы білім

Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары.

7 сыныптағы білімдері.

Пәнаралық байланыстар

Экология, биология пәндерімен байланысты.

Құндылықтарды дарыту

Табиғатты қорғау барлық адамдар үшін игі іс екенін айту.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

0-2

Ұйымдастыру кезеңі:

MS TEAMS бағдарламасында оқушыларды түгелдеу

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбын,оқу мақсатын, бағалау критериімен таныстырады.

Сабақта қолданатын термин сөздермен таныстырады.




Слайд -1


3-5







6-9







10-20
















21-24




25-36












37-40


Миға шабуыл

(С) Ой-талқы.

  • Таулар мен жазықтар қалай пайда болады?

  • Олардың қалыптасуына әсер ететін қандай жағдайларды атай аласыз?

  • Жер бедерінің қалыптасуы қандай заңдылықтарға бағынуы мүмкін?


Тақырып бойынша бейнематериал қарайды.

Рельеф формасы
https://www.twig-bilim.kz/kz/film/land-formations

(Ж)

Жер бедерін қалыптастырушы факторларды бейнематериалдан анықтап инттелект карта сызыды.



С) Материктік және мұхиттық жер бедері түрлерін жіктейді. (дәптерге орындаңыз )


Төмендегі сөздерді пайдаланып, материктік және мұхиттық жер бедерін ажыратыңыз.

МАТЕРИКТІК МҰХИТТЫҚ

тау, су асты жотасы, шың, үстірт, қазаншұңқыр, қырат, жыра, материктік беткей, мұхиттық қайраң, жазық, ойпат, шұңғыма, тау жотасы, жыра, тау торабы, аласа тау.


Дескрипторы:

5 тен кем емес материктік және 5 тен кем емес мұхиттық жер бедерін анықтайды.

Бағалау:

Өзін-өзі бағалу әдісін қолдану.


2- бөлім


(М) Физикалық картамен танысады 4-минут
Мұғалім биіктік және тереңдік шкаласы бойынша жұмыс жасау жолдарын түсіндіреді


(Ж)
Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын зерттеп, талдайды.
су асты жотасы, үстірт, қазаншұңқыр, қырат, жыра, жазық, ойпат, шұңғыма, жыра.

Дескрипторы: Оқушылар берілген жер бедерінің бір пішінін таңдап, оның қалыптасуына қандай күштердің әсер еткенін анықтайды, және болашағына мысал келтіреді.
Бағалау критерилері:
1. Жер бедерінің пішінін анықтай алады,
2. Оның қалыптасуына әсер еткен эндогенді немесе экзогенді күштердің 2 ықпалын жаза алады.
3. Таңдаған жер бедеріне мысал келтіре отырып болашағын болжай алады


Бағалау: Өзін-өзі бағалау әдісі арқылы бағаланады.

Кері байланыс. Не білдім, нені жетілдіруім қажет әдісі арқылы жүргізіледі.





Слайд 2















Слайд 3







Слайд 4





Слайд 5





Слайд 6











Слайд 7









Слайд 8

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау бойынша жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын зерттеп, талдау джүргізгенде сарап оқытудың күрделендіру қағидасы қолданылады.



Бағалау критерийі бойынша бағаланады.

Сабақ барысында бақылау және талқылауды үйлестіру, ал сабақ аяқталған кезде бағаға жұмыс орындау қарастырылады.

Сабақ барысында тәжірибе жасағанда қауіпсіздік ережелерін оқушыларға мұғалім түсіндіреді. Сыныпта рұқсатсыз жүруге болмайтынын ескертеді.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағалау

Қай екі әрекет жақсы өтті (оқыту мен оқуды ескеру қажет)?

1:


2:

Қай екі әрекет сабақты нығайтуы мүмкін (оқыту мен оқуды ескеру қажет)?

1:


2:


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2020
390
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі