Материалдар / Жер бетіндегі нәсілдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жер бетіндегі нәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Нәсілдердің шығу тарихы туралы айтады; Нәсілдердің қалыптасу себептерін түсінеді. Нәсілдердің таралу аймағын, нәсіларалық топтар жөнінде өз пікірін негіздеп қорытындылайды; Нәсілдердің теңдігін дәлелдейді. Ұғымдарды саралап, дерек көздермен жұмыс жасай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
2696
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Өскемен қаласы әкімдігінің «Ахмер орта мектебі» КММ

Ашық сабақ







Ж ер бетіндегі нәсілдер















Жаратылыстану пәнінің мұғалімі: Тусыпова А.Т.

Өскемен қаласы 2018-2019 оқу жылы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : АДАМ. ЖЕР. ҒАЛАМ

Мектеп : «Ахмер орта мектебі» КММ

Күні: 24.10.2018.

Мұғалімнің аты-жөні: Тусыпова А.Т

Сынып: 5 «В» Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Жер бетіндегі нәсілдер

Осы сабақтақол

Жеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасәйкес)

5.2.7.1 Дүние жүзі халықының нәсілдік құрамын және негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын анықтау

Сабақтыңмақсаты

Барлық оқушылар:

Әлем халқының нәсілдік құрамы мен негізгі нәсілдер және нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын анықтау.

Басым көпшілігі:

Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын түсіндіру, ұғымдарды саралау, дерек көздермен жұмыс жасай алу.

Кейбірі:

Нәсілдердің теңдігін дәлелдеп, олардың таралу аймақтарын ажырата білу.

Бағалау критерийі

Нәсілдердің шығу тарихы туралы айтады;

Нәсілдердің қалыптасу себептерін түсінеді.

Нәсілдердің таралу аймағын, нәсіларалық топтар жөнінде өз пікірін негіздеп қорытындылайды;

Нәсілдердің теңдігін дәлелдейді.

Ұғымдарды саралап, дерек көздермен жұмыс жасай алады.

Тілдікмақсаттар

Оқылым-айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір бірімен пікір алмасады, пікірталас, диалогке қатысады.

Тыңдалым-жазылым: Ойларын ортаға салады, дәлелдейді, зерттеу жұмыстарын жүргізеді.

Пәнге тән лексика мен терминология: Адамзат популяциясы, нәсіл, этнос, ұлт, теңдік

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Не себепті нәсілдер дүниежүзінде әркелкі таралған?

Нәсілдерді сыртқы келбетінің әртүрлі болуына климаттың әсері бола ма?

Құндылықтарға баулу


Жалпы адамзаттық құндылықтар: Отансүйгіштік, адамгершілік

Ұлттық құндылықтар: Ұлттық бірлік, тілдің біртұтастығы, ұлт тарихы мен салт-дәстүр, ұлттық қауіпсіздік, меймандостық.

Пәнаралықбайланыс

Тарих – нәсілдердің пайда болу және таралу тарихы.

Биология – нәсілдердің биологиялық тұрғыдан топтарға бөлінуі.

Қазақ тілі – тапсырма орындауда мәтінмен жұмыс.

Алдыңғыбілім

5.2.6.2 Материктержәнемұхиттар" бөліміндематериктержәнесондамекендегенбайырғыхалықтардыңтарихынзерттеді. Оқушылар осы бөлімненматериктердіңклиматтықерекшеліктеріменбелгілібірдәрежедетанысты.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері


Ресурстар

Сабақтың басы 10 мин

Ұйымдастырушылық кезеңі

  • Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

  • Сыныпта жақсы көңіл – күй орнату үшін «Тілек» жаттығуын жасау.

  • Топтарға бөлу.Стикерде жасырын жазылған сөздер арқылы топқа бөлу. «Еуропалық», «Экваторлық», «Манғолдық», «Аралас» болып топтасады.

  • Бағалау критерийлерімен танысу

  • Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Үй тапсырмасын сұрау кезеңі

«Серпілген сауал» әдісі.

Мұғалім тарапынан оқушыларға ауызша сұрақ қойылады.

1. Жер шарының қанша пайызын құрлық алып жатыр?

2. Жердің даму тарихында материктер мен мұхиттардың саны және орналасқан орны бірнеше рет өзгерген. Алғашқы кезде қандай жалғыз материк болған.

3. Қазіргі уақытта жер шарында қанша материк бар? Және қандай?

4.Америка құрлығын ресми түрде кім ашты?

5.Жер шарын қанша пайызын су алып жатыр?

6. Жер шарында қанша мұхит бар және оларды атап бер?

7. Не себепті тынық мұхиты өз атына сай емес?

Нәсілдердің суреттері.




Сабақтың ортасы20 мин

«Кім тапқыр?» әдісі.

Көрсетілген суреттер арқылы бүгінгі өтетін тақырыпты шешеді.


Жаңа тақырып

  1. Оқушыларды жаңа тақырыптың мақсаты таныстырылады.

Оқушыларға проблемалық сұрақтар беріледі.

Үш нәсілдің суреттерін көрсетіп, сол туралы не білетіндіктерін сұрау арқылы жаңа сабақты түсіндіру.

Жаңа тақырыпқа көшу үшін алдымен мынадай сұрақтар қойылады:

Адамзат қандай нәсілдерге жіктеледі?

Нәсілдер арасындағы айырмашылықтар немен түсіндіріледі?

Әрбір оқушыға жаңа тақырыпқа байланысты мәтіндер таратылады.

АКТ.









Нәсілдердің суреттері.

1. Тапсырма. (Т)


1 – топ

Мәтінді мұқият оқып шығып, нәсілдерге тән белгілер мен олардың таралу аймақтары бойынша кесте толтыр:

Нәсілдер

Нәсілдерге тән белгілер

Қоныстанған аймағы










Бағалау:Формальді емес бағалау (жақсы, өте жақсы, орташа)


2 – топ

Нәсілдердің таралу аймақтары картасынан материктерге және оның бөліктеріне таралуын көрсетеді.Постер құру.



Бағалау: «Табыс баспалдағы»




3 – топ

Географиялық диктант: көп нүктенің орнына тиісті сөздерін қойыңдар.


Қалыптастырушы бағалау:«Бағдаршам»


4 – топ

Әр нәсілдің өкілі қайда тұратынын жазады:

1. Терілері қара; 2. Еріндері қалың; 3. Шаштары ашық түсті толқынды немесе жатық; 4. Көз қиығы қиғаш; 5. Шаштары салалы; 6. Шаштары бұйра немесе толқынды; 7. Терісінің түсі сарғыш; 8. Еріндері жұқа; 9. Жақ сүйектері шығыңқы; 10. Терісі ақшыл; 11. Қыр мұрынды . 12. Беті жалпақ.





АКТ. Оқулық.

Нәсілдердің суреттері





Нәсілдердің таралу аймақтары картасы.









Сергіту сәті

«Көңілді күн» әнінен үзінді.

Жасаған қимылдарын қайталау.



АКТ


Тапсырма. (Т).

«Еркін жауап» әдісі.

Мәтінді мұқият оқып, мазмұнға атау бер.

Мыңдаған адамның Ұлы Отан соғысы кезінде Қазақстанға көшіп келуінің салдарынан халықтыңқұрамы өзгерді. Осылайша, Қазақстан көпұлтты мемлекеткеайналды, яғни көп мөлшерлі этносты мемлекетке айналды. Қазақ даласының шексіз жазықтары түрлі ұлттарды бір шаңырақ астында біріктіреді. Қазақстан Республикасы аумағында17 миллионға жуық адам тұрады. Олардың барлығы да ертезамандардан қазіргі күнге дейін татулық пен бейбітшілікте өмір сүріп келеді. Тарихи жағдайлардан кейін Қазақстан130-дан астам ұлт өкілдеріне туған ұясы болып қалды. Кейбіреулері мұнда өз еркімен келді, ал кейбіреулерін мәжбүрлепәкелді.

Біздің елдің тарихы мыңдаған келімсектердің аман қалуүміті болмаған кездерін, аштықты, күйзелісті және амалсыздық сезімдерін есінде сақтайды. Алайда боранды далада оларды жылытып, тамақтандырған, соңғы бір тілім нанын бөліскенриясыз қазақ халқы болды. Бүгінгі күні түрлі этнос өкілдеріҚазақстанды өздерінің Отаны санайды әрі басқа ұлт өкілдеріментығыз қарым-қатынаста өмір сүріп, олардың әдет-ғұрыптарымен дәстүрлерін құрметтейді. Мемлекет 500-ден аса ұлттық-мәдени бірлестіктерді қолдау жолында аз күш салып жатқан жоқ.

Оқулық.

1.Қазақстан Республикасының физикалық картасы.

2.Қазақстанда тұратын өзге ұлт өкілдерінің суреттері.

Сабақтың соңы

10мин

  1. Кері байланыс.«Екі жұлдыз, бір тілек»


  1. Үйге тапсырма:Тақырыпты оқу, кескін картаға нәсілдерді таралу аймақтарына қарай орналастыру, кесте толтыру

Стикер-жапыстырма қағаз.

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың

материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


БІЛЕТІН БОЛАДЫ:

Қабілеті жоғары оқушылар салыстыру, қорытынды жасау сондай-ақ шығармалылық ойлауды талап ететін қиындығы жоғары тапсырмаларды шешу кезінде берілген мәселенің бірегей шешімдерін таба білетін болады.


Жеке оқушыны бағалауға:

Жарайсын- 6 жүрекше

Жақсы- 5 жүрекше

Орташа-3 жүрекше

Топ бойынша бағалау смайликтермен

Оқушылардың жас ерекшелігін ескере отырып АКТ құралы интербелсенді тақтаны денсаулыққа зияндылығын және нормативке сай 10 минут қолдану.

Оқу кабинетінде қауіпсіздік техникасы ережелерінің сақталуын қадағалау.

Сабақбойынша

рефлексия





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!