Басы
/10 мин/
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу, оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеру.
Үй
тапсырмасын тексеру:
«Дұрыс», «Бұрыс» әдісі
Берілген
тұжырымдардың қайсысы дұрыс, қайсысы дұрыс еместігін
анықтаңыздар.
-
География ғылымы белгілі бір элементтердің Жер бетінде орналасуын
зерттеді. (Д)
-
Географиялық үдерістер жылдамдық динамикасымен ерекшеленеді Басқаша
айтқанда олар жылдамдықтың әсерінен өзгереді. (Б)
-
Географиялық құбылыстар – Жердің қабықтарында (атмосфера,
гидросфера, литосфера және биосфера) болатын табиғи құбылыстар
(Д)
-
эндогендік (ішкі)- мүжілу, су эрозиясы және т.б жатады (Б)
-
Сейсмология – жер сілкінісі және онымен байланысты құбылыстарды
зерттейтін ғылым. (Д)
-
Стероид
барлық жанды жаратылысқа, су, ауа, тағам және күннің жарығына қажет
(Б)
«Суретте » әдісі. Оқушыларға проблемалық жағдай туғызу арқылы
тақырыптың мазмұнын түсінуге көмектесу.
Суреттерді қара. Олар біздің ғаламшардың қай
қабықтарына жатады? Оларды анықтауға саған не көмектесті? Олар
туралы не білетініңді айтып бер.
|
Оқушылар
ұстазымен амадасады.
Берілген
тұжырымдардың қайсысы дұрыс, қайсысы дұрыс еместігін анықтайды.
Әрбір дұрыс тұжырымдардың тұсына «+» белгісін қояды.
Мұғалім
қойған сұрақтарға жауап береді. Жауабын таба алмаған сұрақтың
жауабын анықтауға кіріседі.
|
Жарайсыздар!
Керемет!
Тапқырсыдар
Дескриптор:
-берілген
тапсырмаларды дұрыс не бұрыс екенін ажыратады
Әрбір
жауап -1балл
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап береді
|
Үлестірме материалдар
https://wordwall.net/ru/resource/60749204
|
Ортасы/25мин
|
«Кинометафора» әдісі. (топпен
жұмыс)
3 топқа 3 түрлі мәтін таратылып
беріледі. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі бойынша мәтінді оқып,жұпта,топта
талқылап, «Тұжырымдамалық карта» бойынша постерге түсіреді .Әр
топтан баяндамашылар шығып постерлерін қорғайды.
Мақсаты: топта жұмыстану оқушылар арасындағы
ынтамақтастықты дамытады. Оқушылар қиналған жағдайда оқулықты
қолдануларына болады, бұл өз бетімен білім алуға
ынталандырады.
1-топ. Жер қабықтарын сипаттау
2-топ Гографиялық қабықты
сипаттаңыздар
3-топ Гоеграфиялық сфераларды
атаңыздар
Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін
платформадан тапырмалар ұсынЖұптық
жұмыс
2-тапсырма
«Адасқан хаттар» ойыны
Адасқан хаттарды алып,ондағы сөздерді жер
қабықтарының қайсысына жататынын конвертке
салу
Геодиктант
1.
..... литосфераның жоғарғы бөлігі, атмосфераның төменгі бөлігі,
гидросфера, биосфераның өзара әрекеттесуіне қалыптасқан ерекше
қабық.
2. Географиялық қабықтың құрамдас бөліктері..... деп аталады.
3. Географиялық қабық құраушыларына .......... жатады.
4. Жер беті аумағының табиғат компоненттерінің жиынтығы..... деп
аталады.
5.
Географиялық қабық. Жер шарының...... болып табылады.
6. Тропиктік белдеуде Жер шарының ең үлкен шөлі........
орналасқан.
7. Жер шарының ең ірі табиғат кешені......
болып саналады.
8. Географиялық қабықтан кейінгі табиғат кешендеріне.....
жатады.
|
Видеоматериалды қарап, топпен берілген
тапсырмаларын постер ретінде қорғап, Жетелейтін тапсырмаларды
орындайды.(топпен жұмыс)
Оқулық мәтінімен жұмыс жасай отырып, , тапсырманы
орындайды
Берілген
қызықты тапсырманы сілтемеге өтіп орындайды. Мұғалімнің көмегіне
жүгінеді
Оқушылар
топта жұптасып кестіні толтырады басқа жұптармен
тексереді
Жауаптары:
1.
географиялық қабық.
2. табиғат компоненттері
3. Тау жыныстары, ауа, су, топырақ, тірі ағзалар
4. табиғат кешені
5.
ең үлкен табиғат кешені
6. географиялық қабық.
7. материктер мен мұхиттар
|
Дескриптор:
-жер
қабықтарын атайды
-географиялық қабықтарды
суреттейді
-сфераларды атайды
Топтар
бірін бірі бағалайды
Дескриптор:
-Атмосфера, гидросфера қабаттарын көрсетіп,
сәйкестігін табады
-литосфера
ен биосфераны сәйкестендіреді
Бағдаршам арқылы бағалау
Екі жұлдыз, бір ұсыныс бойынша топтар бірін-бірі
бағалайды
|
https://youtu.be/sNIU1CfLB98?si=EXR0c3s34UiQPQhh
https://learningapps.org/view21431036
https://learningapps.org/view3817468
.
Үлестірме
материалдар
|
|
Рефлексия. Кері байланыс
«Сэндвич әдісі» арқылы алған білімдері бойынша кері байланыс
орнатады.
1 қабат – түсінгені туралы оң
пікір;
2 қабат – сыни көзқарас, нені өзгерту керек
және қалай өзгерту керек;
3 қабат – оң көзқарас
бере отырып, болашаққа ұсыныс беру: маған ұнады , дегенмен келесі
жолы …
Үй тапсырмасы: §5параграф соңындағы
сұрақтарға жауап беру. 23,24 бет.
|
|
|
8 сынып. Биология оқулығы,
1бөлім
|