Материалдар / Жер ортақ үйіміз

Жер ортақ үйіміз

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттар көп – адамзат біреу, жұлдыздар көп – аспан біреу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
920
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2В СақтарМектеп «Сасан би атындағы орта мектеп» КММ
Күні 14.12.17Мұғалімнің есімі Кенжебаева Гульнара Кайноллаевна
Сынып: 5Қазақстан тарихыҚатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы Сабақ №1Сақтар туралы тарихи мәліметтерЗерттеу сұрағы : Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?
Сабақ негізделген оқу мақсаты5.3.1.1-картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:Картадан сақтардың мекендеген аумағын көрсетеді.Қоғамдық құрылысын анықтайды Оқушылардың басым бөлігі:Сактар туралы дереккөздеріне сүйене отырып, сақтардың мекендеген аймағын анықтайдыДереккөздерінен сақтарға берілген сипаттаманы ажыратадыКейбір оқушылар:Грек, парсы дереккөздеріндегі сақтар туралы мәліметтерді салыстыра отырып,сақтардың ортақ белгілерін анықтайды
Бағалау критерийіСақ тайпалық одақтарының географиялық орналасуын анықтау
Тілдік мақсатОқушылар мәтіннен тірек сөздерге сүйене отырып, сақ тайпалық одақтарының географиялық орналасуын анықтау. (оқылым)Оқушылар қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет беретінің анықтайды, сақ тайпаларының орналасқан жерін картадан көрсетеді. ( айтылым)Оқушылар грек, парсы дереккөздерінде сақтар туралы мәліметтердің берілу себептерін анықтап кестеге толтырады (жазылым).Оқушылар жекелей мәтінмен жұмыс жасап, талқылайды(тындалым)


Пәнге қатысты лексика мен терминологияДереккөздер, сақтар, Геродот, тарих атасы, азиялық скифтер, археологиялық, жазбаша деректер


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар Неліктен сақтарды азиялық скифтер деп атады?Жазылым бойынша ұсыныстар:Сақтар туралы деректердің грек, парсы дереккөздерінде кездесуінің себептерін жазу.
Құндылықтарға баулуСақ тайпасының тарихын оқи отырып Мәңгілік ел « Тарих, мәдениет,тілдің біртұтастығы» құндылығына баулу
Пәнаралық байланысГеография, дүние жүзі тарихы
Алдыңғы оқуЕрте темір дәуіріндегі сақ тайпасы өмір сүргені туралы түсінігі бар, картамен жұмыс жасай алады
Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтың жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы (10 минут)





















Амандасып, оқушыларды түгендеу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін «Жарқын күн» тренингін өткізу. Топқа бөлу. Оқушыларды (шашылған әріптерді жинау) арқылы топқа бөлу.І топ. ГректерІІ топ. Парсылар Үй тапсырмасына шолу: 1 Тапсырма.«Жүзден жүйрік» ойыны. Екі топқа сұрақтар қою. Гректер тобына;
  • «Сақ , сақтар» сөзіне анықтама беріңдер?
  • 2.Гередот кім?3.Азиялық скифтер деген кімдер?4.Жүйрік атты турлар деген кімдер?5.Парадарайа деп кімдерді айтамыз?Парсылар тобына:
  • Сақтар нешеге бөлінеді?
  • 2. Құдіретті еркектер деген кімдер?3.Тиграхауда сақтар деген кімдер?4.Хаумаварга деген кімдер?5.Сақ әйелдеріне қандай баға берген?ҚБ «Жұлдызша»2. Тапсырма. 30- 50 сөзден құралған эссе.ҚБ Смайликтер арқылыҚолымнан бәрі келді.Керемет!

    Талпындым,бәрі жақсы!

    Өкінішке орай, мен *****.













    үлестірмелі парақшалар























    Сабақтың ортасы (22 минут)





    Жұптық жұмыс
    3 Тапсырма. «Ойлан.Бірік. Бөліс»әдісін қолданамын. Видио роллик Слайд шоу. Топта талдайды.«Сұқбаттасқан жұп» Сақтардың орналасуы мен қоғамы жайлы мәліметтер» жаңа тақырыпты өздігінен меңгерту. Тапсырманы орындау барысында оқушылар:1.Тақырыптың мазмұнының ашылуы.2.Салыстырып талдау жасай алуы.3.Оқып болғаннан кейін, тақырыпты ашу мақсатында картамен картамен кестемен жұмыс  ҚБ. «Екі жұлдыз ,бір тілек»Сергіту сәті: Пах-пухүлестірмелі парақшалар























    оқулық
    Жекелей жұмыс5 минут4 Тапсырма. Картамен жұмыс жасау1. Картадан сақтардың қоныстанған жерін көрсету? Атлас картасынан кескін картасына сақ- массагеттер, сақ – исседондар, сақ – аргипппейлер, сақ - аримаспы тайпаларының аумағын түсіру. Дескриптор. кескін картада сақ – массагеттердің орналасуын белгелейді;
  • кескін картада сақ – исседондардың орналасуын белгілейді;
  • кескін картада сақ – аргиппей лердің орналасуын белгілейді;
  • кескін картада сақ – аримыспылардың орналасуын белгілейді.
  • ҚБ. «Бас бармақ» эмоцианалдық
  • өте жақсы
  • жақсы
  • орташа
  • АтласДүние жүзі картасы
    Сабақтың соңы (2 минут)

    ҚБ. «Алма ағашы»Жасыл алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: көңіл – күйім көтеріңкі.Сары түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

    Ресурс 1. 5 сынып. Қазақстан тарихы. Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларының жинағы жоба, 26 бет




    1 минутҮйге тапсырма: (сараланып беріледі)Барлық оқушылар: тақырыптың мазмұнын оқып, сақ туралы дереккөздерді дәптерге жазып келу.Басым бөлігі: тақырыптың мазмұнын мазмұндап келеді.Кейбір оқушылар: Сақтар туралы қосымша мәлімет алып келу

    Қосымша ақпарат
    Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық жәнеқауіпсіздік техникасын сақтау
    Тапсырмаларды жекелей және топтағы оқушының қабілетіне қарай саралап беру, (мәтінмен, картамен жұмыс кезінде) топ ішінде тапсырмалардың деңгейіне байланысты беру,визуал қажеттіліктерін ескеріп картамен жұмыс кезінде оқушы ерекшелігін пайдаланамын. Қабілетті оқушылардың басқалардың табысқа жетуне ықпал жасауға көмектесу.Оқушыларға әр тапсырма сайын қолдау көрсету, ынталандыру, топтардың бірін – бірі бағалауы, қалыптастырушы бағалау парағы «Смайлик»,«Бас бармақ»,«Алма ағашы»

    Сабақ бастамас бұрын сыныптың тазалығына назар аударып, тексеремін. Топқа бөлінгенде қауіпсіздік шараларын сақтауды ескертемінСынып үстелдерін топтық жұмысқа ыңғайлы етіп орналастырамын.

    РефлексияСабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болады? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен.



    Қорытынды бағамдау1.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?3.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?








    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ