Материалдар / Жер серіктері

Жер серіктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарын жазу үшін көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2018
2315
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жанпейсов Қуаныш СейтқұлұлыҚызылорда облысы Қазалы ауданыӘйтеке би кенті №165 С.Сейфуллин атындағыорта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Қысқа мерзімді жоспар
ҰМЖ:IV бөлім«Ғарышты игеру жетістіктері» Мектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Жер серіктері 7-сабақ
Сабақ негізделген оқу мақсаты8.Т/А1.Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;8.ӘТН4.1 Сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар істей алады: «Жер серіктері» мәтініндегі көтерілетін мәселені болжай алады.Сөз тіркестерінің байланысу тәсілдері мен түрлерін біледі.


Оқушылардың көпшілігі істей алады: Тыңдалған үзінділерге мазмұндық талдау жасайды.Сөз тіркестерін қолданып,жинақы мәтін жазады .


Кейбір оқушылар істей алады: Мәтіндегі дәйексөздерді сыни тұрғысынан талдайды.Есімді,етістікті сөз тіркестерін орынды пайдаланып, жарнама жаза алады.
Ойлау деңгейіЖоғары ойлау деңгейлері
Бағалау критерийі

Мәтінде көтерілген мәселелерді болжайды.Мәтіндегі сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлерін ажыратады;Сөз тіркестерін орынды пайдаланып,жарнама жазады.
Пәнаралық байланыс Әдебиет 6-сынып,физика7-сынып, астрономия 7-сынып


Тілдік мақсат
Оқушылар: Мәтіндегі мәселені болжайды,мәтіндердегі ақпараттарды анықтай алады,өз көзқарасын басқалармен салыстырады.


Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):


Жер серігі-спутник-a place is a companion;Ай-луна-моon;Ғарыш-космос-space;Ғарышкер-космонавт-cosmonautҒарыш обсерваториясы - космическая обсерватория- space observatory;Астрономдар-астрономы- astronomers;Жұлдыздар-звезды –stars;


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған сұрақтар:


Жасанды жер серігі туралы қандай мәліметтер білесіңдер?Ғарыш обсерваториясы туралы естулерің бар ма?



Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:


Алғашқы жер серігі қашан және не үшін ұшырылды?Лайка туралы қандай мәліметтер білесіңдер?Аспан әлемін зерттеу қаншалықты маңызды деп ойлайсыңдар?
Құндылықтарға баулу Құрмет,ынтымақтастық,ашықтық ,қазақстандық патриотизм.
Алдыңғы оқуАспан әлемі . Қазақ тілі 5-сынып,А.Мархабаев «Ғарыштағы қымыз» 6-сынып,Аспан денелері Физика 7-сынып
Жоспар


Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз

Ресурстар


Басы 6минут









1мин





2мин















2 мин











1мин
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне тілектер айтады.

«Өзара тексеріс»әдісі арқылы үй тапсырмасымен жұмыс.Ғарыш жаңалықтарын хронологиялық тәртіппен жүйелеп,сызба құрастырыңдар.Үлгі:

ҚБ .Мадақтау

Б) "Ой шақыру"әдісі.Тақырыпқа байланысты «Алғашқы жер серіктері» туралы бейнеролик көрсету арқылы жаңа тақырыпқа болжам жасалады.- Фильм қандай ой салды?-Жасанды жер серігі туралы қандай мәліметтер білесіңдер? -Ғарыш обсерваториясы туралы естулерің бар ма?ҚБ. Оқушылар жауаптарын мадақтау.

В)Пазлдарды құрастыру арқылы оқушыларды 3топқа бөлемін.ҚБадақтауПазлдардағы құрастырылған суреттерді негізге ала отырып, жаңа тақырыптың оқу мақсатымен бағалау критерийі таныстырылады.


АКТ мүмкіндігіОқулық8-сынып,«Атамұра»баспасы









Бейнеролик



Ортасы 30мин













































































5мин





















7мин













2мин





1мин

2мин





3мин













5мин



































3мин





















2мин
ТЖ. «Жер серіктері» мәтінін мұғалімнің оқуымен тыңдап,ойларымен бөліседі.

«Зерттеу» әдісі «Ғарыш» тобы Лайка туралы мәліметтер жинақтайды.

«Жер серіктері» тобыАлғашқы жер серігі қашан және не үшін ұшырылды?

«Ғарышкерлер» тобыАспан әлемін зерттеу қаншалықты маңызды деп ойлайсыңдар?

ҚБ:Басбармақ арқылы бағалайды. Тілдік бағдарЕсімді ,етістікті сөз тіркестері туралы мәлімет беріледі.

«Ғарыш» тобы есімді сөз тіркестерінің жасалу жолдары туралы постер қорғайды.

«Жер серіктері» тобы етістікті сөз тіркестерінің жасалу жолдары туралы постер қорғайды.

«Ғарышкерлер» тобы сөзтіркестерінің жасалу жолдары туралы постер қорғайды.

"Серпілген сұрақ" әдісі арқылы тілдік бағдар бойынша топтар бір-біріне 2 сұрақ береді.ҚБ «2-жұлдыз, 1- ұсыныс» арқылы бағалау

Кері байланыс.Топта жұмыс жасау ұнады ма?Өзге топтың нәтижелерімен келісесіздер ме?

Сергіту сәті «Ауада жазу».Ұзақ отырған адамның денесін ширату мақсатында баспен,көзбен,екі қолмен,бір аяпен 1,2,3,4,5 сандарын жазу.

ТЖ.

Мәтінді алдымен топта,содан соң алмасып оқиды.Мазмұнды мұқият есте сақтап , бөліктерден тұтас мәтін құрастырады.

ҚБ .«Бағдаршам»әдісі арқылы бағалайды.

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар1-тапсырма

Семантикалық карта

2-тапсырмаҚазақ ғарышкерлері туралы деректі фильм түсіру үшін жарнама жаса.Жарнамада меңгеріле ,қабыса байланысқан сөз тіркестерін жылдам, тез табуды сыныптасыңа ұсын. ҚБ Дескрипторлар арқылы бағаланады.

Ж. «Менен сұрақ,сізден жауап » әдісі арқылы жаңа сабақты бекітуге арналған сұрақтар.
  • «Байқоңыр»ғарыш айлағынан Жер серігі қай жылы ұшырылды?
  • Тұңғыш ғарышкер Ю.Гагарин ғарышқа қай жылы ұшты?
  • 1961 ж 6 тамызда ғарышта ұзағырақ ұшқан ғарышкер кім?
  • Қазақтың қандай ғарышкерлерін білесіңдер?
  • Күн жүйесінің ғаламшарларын кімдер зерттейді?
  • Күнді неше ғаламшар айналып жүр?
  • Күн жүйесіндегі ғаламшарлар қандай ретпен орналасқан?
  • «Байқоңырдан» қандай ғарыш кемелері ұшырылды?
  • Ғарышқа қадам жасау идеясын алғаш ұсынған ғалым кім?
  • Оның идеяларын жалғастырған ғалым кім?


  • Кері байланыс -Сендер қандай жаңа ақпарат білдіңдер?-Саған кімнің пікірі ұнады?












































    оқулық















    Сабақ соңы4минут








    3мин

















    1мин
    Рефлексия1Мен сабақта... жұмыс істедім белсенді ,белсенді емес.2.Бүгін сабақта өз жұмысыма... қанағаттанамын, қанағаттанбаймын.3.Бүгінгі сабақта уақыт мен үшін... тез өтті, өтпей койды.4.Сабақта мен.... шаршадым, шаршаған жокпын.5.Менің көңіл-күйім... болды жаксы, жаман.6.Сабақта танысқан материалдар мен үшін... пайдалы, пайдасы қызықты, қызықсыз, оңай, қиын.(Сабақтан алған әсерін жазады)

    Үйге тапсырма.Мәтіннен байланысудың тәсілдерін анықтап, түрлеріне қарай ажыратып жазу тапсырылады.


    СаралауБағалау-Сабақ барысында оқушылардың бірлескен жұмыстарын бағамдау үшін «Бағдаршам»,басбармақпен бағалау және мадақтау қолданылады.Әр оқушының оқу мақсатына жеткенін білу үшін бағалау критерийі мен дескрипторы ұсынылады. Сабақтың әрбір кезеңінде оқушылардың ішкі уәжін ояту , оқуға ынталандыру, алға ілгерілеуін қамтамасыз ету мақсатында қалыптастырушы бағалаудың түрлерін пайдаланамын.АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланысАКТ-мен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелері ескеріледі.
    Топтық,жұптық,жеке жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Оқушыларға тілдік білімді өз бетінше игерту мақсатында постермен жұмыс жүргізіледі.Барлық оқушылар: Жер серіктері туралы толық ақпарат алады.Оқушылардың көпшілігі:Жер серіктері туралы біліп,тыңдалған мәтінге мазмұндық талдау жасайды.Сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлерін ажырата алады.Топтық жұмыстарға белсене араласа алады.Кейбір оқушылар орындай алады:Қиялға ерік бере отырып, дәйексөздер арқылы жарнама мәтінін жазады.



    Жоспарлаудағы рефлексия СМАРТ өлшеміне сай дайындалған сабақ жоспары арқылы сабақ мақсаттарына қол жеткіземін деп ойлаймын.Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыруда тиімді әдіс-тәсілдерді қолданамын. Оқушылар негізгі мәліметтермен толық танысады. Оқушылар бейнеролик көру арқылы тақырыпты болжай алады. Сыныпта жағымды атмосферада топтық, жұптық,жеке жұмыстар барысында белсенді оқу ортасы қалыптасып, ынтымақтаса жұмыс жасайды.
    Ықшам сабақтың ықпалы:Оқу мақсатына сай сабақ мақсаттарын құрудың жүйелілігін түсіндім.Сабақ мақсатын жазуда әріптестерімнің көмегі бағалау критерийлерін жасауға және әдіс-тәсілдерді қолдануда ықшам сабақтардың ықпалы болды. Кері байланыс пен рефлексияның оқушы мен мұғалім үшін оқу үдерісін ілгерілетудегі маңызын білдім.Әріптестеріммен топтық, ұжымдық жұмыстар кезінде пікірлесуім белсенді оқу тәсілдерін дұрыс таңдауыма пайдасын тигізді.


    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болады (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар.2. «Менен сұрақ , сізден жауап» әдісі арқылы жаңа сабақты бекітуге арналған сұрақтар.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.2.Тиімді әдіс-тәсілдерді орынды пайдалану.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?Уақытымды тиімді қолдану және топпен жұмыс кезінде әр оқушының белсенділік таныта алуына мүмкіндік беруім керек.






    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар

    1-тапсырма

    Семантикалық карта

    2-тапсырмаҚазақ ғарышкерлері туралы деректі фильм түсіру үшін жарнама жасаЖарнамада меңгеріле ,қабыса байланысқан сөз тіркестерін жылдам, тез табуды сыныптасыңа ұсын.























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ