Материалдар / Жердегі тіршілік үшін судың маңызы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жердегі тіршілік үшін судың маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал студентер үшін керек. Сабақ барысында қолданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2020
340
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Жуматова А.Ж


«Тарбағатай колледжі»КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Жердегі тіршілік үшін судың маңызы

___________________________________________________________________

(сабақ тақырыбы)

      Модуль /пән атауы Биология

      Дайындаған педагог Сайлауова Г.Қ

      2020 жылғы "02" қыркүйек

      1.Жалпы мәліметтер

      Курс, оқу жылы, топ 2курс, 2020-2021о.ж

      Сабақ типі Жаңа білім беру

судың тіршілік үшін маңыздылығын түсіндіру судың тіршілік үшін маңызын түсіндіру;

      2. Мақсаты, міндеттер

ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

      2.1 Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі

судың тіршілік үшін маңызын біледі;

ауызсуды үнемді пайдалану қажеттігін түсінеді.

2.2 Оқыту нәтижесі:

2.3 Бағалау өлшемдері:

Суды үнемдеу жолдарын біледі, басқаларға түсіндіре алады.

Судың тіршілік үшін маңыздылығын анықтайд

      3. Сабақты жабдықтау жұпқа парақша, суреттер

      3.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер

1. Е. Очкур, Ж. Құрманғалиева, М. Нұртаева. Биология. Оқулық. 10 сынып, 1, 2 бөлім 2019, Мектеп. https://www.okulyk.kz/10-class/#Биология

2. Н.Т. Аблайханова, А.М. Калыбаева, А.М. Паримбекова, Биология. 11 сынып, 1,2 бөлім. – Алматы: 2019, Мектеп https://www.okulyk.kz/biologiya

3. Е. Очкур, Ж. Қурманғалиева, М. Нуртаева Биология. Дәрислик.1, 2-қисим Мектеп, 2019

      3.2 Техникалық құралдар, материалдар презентация

      4. Сабақтың барысы

Сабақтың басы


Ұйымдастыру

Жеке жұмыс. Су сөзін суретпен сәйкестендіру:

Қызыл сызықпен – судың қатты күйі;

Жасыл сызықпен – судың сұйық күйі;

К өк сызықпен – судың бу күйіндегі түрі.

Сабақтың ортасы



Суды пайдалану . Жұптық жұмыс

СПрямоугольник 1 у қайда пайдаланылады? тақырыбында жұппен сурет салу.Әр суретке ат қойып, қабырғаға іледі.


Прямоугольник 2 Прямоугольник 3


Прямоугольник 4 Прямоугольник 5



Судың жарамдылығы.Су тапшылығы бейнеленген суреттер көрсету арқылы оқушыларға сұрақтар қою.


  • Суреттерден не байқадыңдар?

  • Жер бетінің қанша бөлігін су алып жатыр?

  • Неліктен кей жерлерде ауызсу тапшы деп ойлайсың?

  • Ащы су, тұщы су сөздерінің мағынасын қалай түсінесіңдер?

  • Адам сусыз қанша уақыт өмір сүре алады?

  • Адамдар қандай суды пайдаланады?

Мұғалімнің түсіндіруі.

Тұщы таза су – байлық. Жер шарындағы барлық судың2% ғана тұщы, ал қалған 88 %ащы су. Тұщы суды тек адамдар ішу үшін ғана пайдаланады. Ауызсу – ішуге жарамды су.Дүние жүзінде тұщы суды пайдалану жыл сайын өсіп келеді, сондықтан әлемде ішуге жарамды ауызсу­дың жетіспеушілігі өзекті мәселеге айналды.  Табиғи тұщы су көздерін таза ұстау, оны ластамау, тиімді пайдалану қажет.

Қала тұрғыны тәулігіне орташа есеппен 150 л. жуық, ал ауыл тұрғыны 55 литрге жуық су жұмсайды екен. Бірақ көп су

тұрмыста тектен-текке жұмсалуда. Әрдайым құбырдан аққан су қажетімізге қарай аға ма? (1 сағ – 12 л.24 сағ – 300 л)










Зертте.Суды қалай үнемдеп пайдалануға болады?

Топтық жұмыс. Оқушыларды бірнеше топтарға бөлу. Ақпаратты топтың бір бөлігі баспа материалдарынан іздестіреді, қалған топ мектеп қауымдастығы мүшелерінен (мұғалімдерден, оқушылардан және басқа мектеп қызметкерлерінен)сұхбат алады. Ең басты сұрақ: Суды қалай үнемдеп пайдалануға болады?

Ақпарат жинақтаған соң топта постер жасау және қорғау.

Мәтінмен жұмыс. Мәтінді түсініп оқу. Туындаған сұрақтарды талдау.


Ойлан. Жұптасып «Егер су болмаса, Жер бетіндегі тіршілік қалай өзгерер еді, сусыз тіршілік болуы мүмкін бе?» деген сұрақты талқылап, өз пікірлерін айту. Сусыз өз өлкесінің қандай күйде болатыны жайлы әңгіме құрастыру немесе сурет салу.

Сен білесің бе?

  • Адамдар суды қандай мақсатта көп қолданады?

  • Тұратын өлкеміздің әдемілігіне судың қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар?

  • Саяжайда немесе бақшада суды пайдалану жайлы не білесіңдер?

1 килограмм картоп өсіру үшін 300 литр су жұмсалатынын айту.

2- тапсырма «Борт журналы» әдісі арқылытақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйрету мақсатында жүргізіледі

1-топқа Ауыз суды үнемді қолдануғажарнама жаса

2-топқа.Судың тіршілік үшін маңыздылығына ереже құрастыр

3-топқа. «Су-тіршілік көзі» шағын сахналық көрініс құрастыр.

Дискриптор:

  1. Ауыз суды үнемді қолдануға жарнама жасайды

  2. Судың тіршілік үшін маңыздылығына ереже құрастырады

  3. «Су-тіршілік көзі» тақырыбында шағын сахналық көрініс ұйымдастырады

ҚБ: «Судың көлемі»әдісі арқылы бағалау


      5. Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың соңы


Рефлексия

  • Сабақта не қызықты болды?

  • Сабақта не қиын болды?

  • Сабақтан не үйрендің?


    6. Үй тапсырмасы

Оқу,кесте




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!