Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жерді ұтымды пайдалану мен қорғауды құқықтық реттеу 11 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі: Жария құқық |
Мектеп: «Теміртау қ. №4ЖББОМ» КММ |
||
Мерзімі: 27.11.2020ж. Пән: Құқық негіздері |
Мұғалімнің аты-жөні Жакыпбекова Айжан Махамбетжановна |
||
Сынып: 11А |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жерді ұтымды пайдалану мен қорғауды құқықтық реттеу. Жер заңдарын бұзғаны үшін жауапкершілік. |
||
Сабақ барысында қол жеткізілетін оқыту мақсаттары |
11.2.3.2 Қазақстан Республикасының жер кодексі негізінде жерге меншік құқығы, пайдалану құқығы және басқа да құқық түрлерін ажырату. |
||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушы: Мемлекетке сипаттама беру үшін әр түрлі дерек көздерінен алынған ақпараттар бойынша қорытынды жасайды; Оқушылардың басым бөлігі: Жерді ұтымды пайдалану мен қорғауды құқықтық реттеуді сипаттайды. Кейбір оқушылар: Жер заңдарын бұзғаны үшін жауапкершілікті анықтау. |
||
Бағалау критерийі (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
Білу мен түсіну: жер құқығының құқықтық реттеу ұғымы мен нысанын анықтайды; Қолдану: ҚР Жер кодексі негізінде жерге меншік құқығы, пайдалану құқығы, және басқа да құқық түрлерін саралайды; Сыни ойлау және зерттеу:
|
||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Анықтау, саралау, жоғары ойлау дағдылары |
||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік мақсат Оқушылар:- Оқушылар ҚР Жер кодексінің 140-бабына сәйкес талқылау жүргізіледі (айтылым дағдылары) Диалог пен жазылымға қажетті сөйлем: Жер заңдарын бұзғаны үшін Қазақстан Республикасының заңнамасымен келесідей жауапкершіліктер қарастырылған... |
||
Құндылықтарға баулу |
Азаматтық ұстанымды тәрбиелеу, қазақстандық патриотизм, құқықтық сана, құқықтық мәдениет пен азаматтылық. |
||
Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзі тарихы, қазақ тілі, география. |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтор немесе берілген мәтіннен қажетті мәліметті ала алады. |
||
Алдыңғы білім |
Құқықтық мемлекет, азаматтық қоғам, құқықтық сана, құқықтық мінез-құлық, құқық пен құқықтың шығуы туралы түсінік. |
Сабақ барысында
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Оқушылардың білім деңгейлерін саралау мақсатында – оңай деңгейден, күрделі деңгейдегі тапсырмалар жоспарланды. «Диалог және қолдану көрсету» әдісі арқылы, оқушылардың білім деңгейлерін саралау үшін «ой-шақыру» әдісі арқылы талдау жүргізіледі. Осы суреттерді көрсете отырып бүгінгі болатын тақырыпты болжату. Сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын таныстыру. Зерттеу тақырыбын беру арқылы талқылау жүргізу арқылы сұрақтарға жауап беріледі. «Құқықтық алаң» әдісі жағдаятқы сипаттама мен себебін түсіндіреді. Еркін микрафон әдісі арқылы «Жер халықтың игілігі» ой түйін жасайды. Рефлекция. «БББ кестесі» әдісі арқылы, сабақта алған білімге қатысты сөздермен толтырады. Үйге тапсырма: «Жерді ұтымда пайдалану» туралы эссе жазу. |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
ҚБ «Мадақтау» М.: «Қолдап, қолпаштау»; М.: Оқушылардың өз ойын еркін жеткізуіне итермелейді ҚБ: Оқушылардың өзін-өзі, бірін-бірі бағалауын ұйымдастырады; М.: «Керемет» Жеке тапсырманы орындауда ауызша қолдау, мадақтау арқылы іске асырылды. Оқушылардың оқу материалын қаншалықты түсінгенін анықтауда әр тапсырмадан кейін үнемі кері байланыс жүргізілді. Мұғаліммен сынып, оқушы мен оқушы арасында байланыс болды. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Құндылықтарға баулуда «Мәңгілік ел» Ұлттық идеясы басшылыққа алынады. Сабақ барысында саралау шаралары тиімді болды.
|
Қорытынды бағамдау |
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1. 2. |