Материалдар / Жердің құрылысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жердің құрылысы

Материал туралы қысқаша түсінік
география пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
488
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы: Жердің құрылысыМақсат-міндеттер:Білімділік мақсаты – Жердің ішкі құрылысы қандай бөліктерден тұратынын, олардың өзара байланысы, жер қыртысы мен литосфералық тақталар туралы білімді кеңейту және бекіту.Дамытушылық мақсаты – Оқушылардың географиялық ой-өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы табиғат туралы оқушылардың көзқарастарын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.Тәрбиелік мақсаты – Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым-қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.Оқу құралдары: Оқулық, 10 сынып Атлас, Дүние жүзінің саяси картасы, Дүние жүзінің физикалық картасы, әдістемелік құрал, хрестоматия, дидактикалық материалдарСабақ түрі: Аралас сабақОқыту әдістері: Репродуктивті, проблемалық әдіс Сабақтың жоспарыІ кезең – ұйымдастыру (2 мин) ІІ кезең – үй тапсырмасын тексеру (15 мин)ІІІ кезең – жаңа тақырыпты меңгеру (19 мин)ІV кезең – білім мен икемділіктерін бекіту (5 мин)V кезең – бағалау кезеңі (2 мин)VІ кезең – қорытынды (2 мин) Сабақ барысы:
КезеңМұғалім әрекетіОқушылар әрекеті
ІМұғалім оқушылармен амандасып, тыныштыққа орнатады. Балалардың кім-жоғын сұрайды. Сосын оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді.Сәлемдеседі, тәртіпке келеді де, сабаққа даяр отырады.
ІІЕң алдымен мұғалім балаларға  өткен тақырыптар бойынша сұрақтарды қояды.1. Жердің ішкі құрылысы қандай бөліктерден тұрады?2. Жер қыртысы дегеніміз не? Оның қандай түрлері бар?3. Литосфераалық тақталар дегеніміз не?4. Жер қыртысын қандай тау жыныстары құрайды?Сосын дәптерлер мен кескін карталарын тексереді де, жылу белдеулерді картадан көрсетіңдер деп тақта алдына балаларды шығарады.Сұрақтарға жауап береді, кескін карталарын және дәптерлерін тексеруге береді.
ІІІЕң алдымен мұғалім жердің ішкі құрылысы суретін сызғызады және жердің ішкі қабаттарын (ядро, мантия, жер қыртысы) атайды. Сосын жер қыртысын құрайтын әр түрлі агрегаттық күйдегі минералдар жиынтығының тұрақты құрамын тау жыныстары құрайтынын айтады. Сосын балаларға тау жыныстар мен минералдардің бір-бірінен айырмашылығы неде деп сұрайды.Оқушылар мұғалімді тыңдап, тақырыпты бірге талдайды, сұрақтарға жауап береді.   
ІVТақырыпты бекіту үшін мұғалім балаларға параграфты оқып шығыңдар дегеннен кейін келесі тапсырмаларды береді.1. Келесі жоспар бойынша жер қыртысы туралы әңгімелеңдер:а) қабықтарының атыә) неден түзілгеніб) шамамен алғандағы қалыңдығы2. Литосфера деген не?3. Оқулық мәтінін пайдаланып төмендегі кестені толтыру:

Балалар параграфты оқып шығады. Сосын тапсырмаларды орындайды.
VМұғалім оқушыларды жауап беру деңгейлері бойынша бағалайды және неге солай бағалағанын айтады.Мұғалімді тыңдап, бағаланады.
Жалпы сабақтың кемшіліктері мен жетістіктерін айтады. Оқушыларды үзіліске жібереді.Үзіліске шығады.
 



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!