Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: Жердің құрылысыМақсат-міндеттер:Білімділік мақсаты – Жердің ішкі құрылысы қандай бөліктерден тұратынын, олардың өзара байланысы, жер қыртысы мен литосфералық тақталар туралыбілімді кеңейту және бекіту.Дамытушылық мақсаты – Оқушылардың географиялық ой-өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы табиғат туралы оқушылардың көзқарастарын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.Тәрбиелік мақсаты – Оқушылардың өз ойларынжеткізебілу, қарым-қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.Оқу құралдары: Оқулық, 10 сынып Атлас, Дүние жүзінің саясикартасы, Дүние жүзінің физикалық картасы, әдістемелік құрал, хрестоматия, дидактикалық материалдарСабақ түрі: Аралас сабақОқыту әдістері: Репродуктивті, проблемалық әдісСабақтың жоспары: І кезең – ұйымдастыру (2 мин)ІІ кезең – үй тапсырмасынтексеру (15 мин)ІІІ кезең – жаңа тақырыпты меңгеру (19 мин)ІVкезең – білім мен икемділіктерінбекіту (5 мин)V кезең – бағалау кезеңі (2 мин)VІ кезең – қорытынды (2 мин)Сабақ барысы:
Кезең
Мұғалім әрекеті
Оқушылар әрекеті
І
Мұғалім оқушылармен амандасып, тыныштыққа орнатады. Балалардың кім-жоғын сұрайды. Сосын оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді.
Сәлемдеседі, тәртіпке келеді де, сабаққа даяротырады.
ІІ
Ең алдымен мұғалім балаларға өткен тақырыптар бойынша сұрақтарды қояды.1. Жердің ішкі құрылысы қандай бөліктерден тұрады?2. Жер қыртысы дегеніміз не? Оның қандай түрлері бар?3. Литосфераалық тақталар дегеніміз не?4. Жер қыртысын қандай таужыныстары құрайды?Сосын дәптерлер мен кескінкарталарынтексереді де, жылубелдеулердікартадан көрсетіңдер деп тақтаалдынабалаларды шығарады.
Сұрақтарға жауапбереді, кескінкарталарын және дәптерлерін тексеругебереді.
ІІІ
Ең алдымен мұғалім жердің ішкі құрылысы суретін сызғызады және жердің ішкі қабаттарын (ядро, мантия, жер қыртысы) атайды. Сосынжер қыртысын құрайтын әр түрлі агрегаттық күйдегі минералдар жиынтығының тұрақты құрамын таужыныстары құрайтынын айтады. Сосын балаларға таужыныстар мен минералдардің бір-бірінен айырмашылығы недедеп сұрайды.
Тақырыпты бекіту үшін мұғалім балаларға параграфты оқып шығыңдар дегенненкейінкелесітапсырмалардыбереді.1. Келесіжоспарбойыншажер қыртысы туралы әңгімелеңдер:а) қабықтарының атыә) неден түзілгеніб) шамаменалғандағы қалыңдығы2. Литосфера деген не?3. Оқулық мәтінін пайдаланып төмендегі кестенітолтыру:
Балаларпараграфты оқып шығады. Сосынтапсырмалардыорындайды.
V
Мұғалім оқушыларды жауап беру деңгейлері бойынша бағалайды және неге солай бағалағанын айтады.
Мұғалімді тыңдап, бағаланады.
VІ
Жалпы сабақтың кемшіліктері мен жетістіктерінайтады. Оқушыларды үзіліске жібереді.
Үзіліске шығады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз